Eheytys ja manipulaatiohoidot!

eheytetty

Todella puhutteleva artikkeli homojen eheytys ja manipulaatiohoidosta;

http://koti.phnet.fi/petripaavola/eheytysmanipulaatio.html

12

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Suomen Mielenterveysseura ja Seta ei ota ollenkaan huomioon sitä, että moni homoseksuaali on tullut elämässään siihen pisteeseen, että haluaa vaihtaa homoseksuaalisuuden heteroseksuaalisuuteen ja sen seurauksena hakeutuu eheytyshoitoon."

      Kyllä ympäristön paine ja uskonnon aiheuttamat perusteettomat syytökset saavat tällaisia haluja aikaan. Olin itsekin niiden vankina pitkään. Onneksi tajusinraamatun saduksi, jota ei tarvitse totella sen enempää kuin Punahilkkakaan. Punahilkasta voi tosin oppia, että susia pitää varoa, mutta raamattu opettaa varomaan monia asioita joilla ei ole oikean ja väärän kanssa mitään tekemistä.

      Artikkeli on todella puhutteleva. Se tuo kammottavana painajaisunena mieleen ajan jolloin itse yritin muuttua.

    • Olen kuullut, että moni homo olisi mieluumin hetero, koska se olisi paljon helpompaa tässä yhteiskunnassa. Ehkä jotkut sitten yrittävät "eheytyä".

      • "Olen kuullut, että moni homo olisi mieluumin hetero, koska se olisi paljon helpompaa tässä yhteiskunnassa."

        Näin se menee; kysymys on useimmiten ympäristön paineesta ja hetero-olettamasta. Jos heterouden oikeellisuus ei olisi niin sisällä kaikissa yhteiskunnan rakenteissa, tilanne olisi luultavasti toinen.


      • Mielummi vaik heteka
        exhellari86 kirjoitti:

        "Olen kuullut, että moni homo olisi mieluumin hetero, koska se olisi paljon helpompaa tässä yhteiskunnassa."

        Näin se menee; kysymys on useimmiten ympäristön paineesta ja hetero-olettamasta. Jos heterouden oikeellisuus ei olisi niin sisällä kaikissa yhteiskunnan rakenteissa, tilanne olisi luultavasti toinen.

        Ei olekaan kyse jostain "heterouden oikeellisuudesta", vaan ihan simppelisti siitä että on olemassa käsite normaali, jolla tällä alueella yleisesti ymmärretään heteroutta ja sitten on se ei-heterous, sanomatta sen kummemmin mistään "oikeellisuudesta".

        Tuollainen terminologia on vain homojärjestöjen syöttämää retoriikkaa ja provokaatiota, jolla asiaa yritetään aina vain saada pidettynä kovasti "ongelmallisena", koska muutenhan ne olisvat kohta ilman mieleisiään suojatyöpaikkoja, joissa vieläpä saavat esittää olevansa kovasti "sorrettujen oikeuksien puolustajia", vaikka homojen oikeusturvassa ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitään oleellista "puolustettavaa", siis että he olisivat sen suhteen ojotenkin heikoilla...-Tai jos on niin mitä? Ai se että eivät voi avioitua; mutta sehän, siis AVIOLIITTO onkin MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO. Keksikööt homot ja lesbot ihan oman, SAMAA SUKUPUOLTA OLEVIEN "LIITON, liittojuttunsa, jos sitä ovat vailla -kai heillä nyt sen verran on mielikuvitusta...? No, mutta tää on niin tätä -teatteria...

        But anyway... sopiiko muuten töpseli töpseliin ja kulkeeko virta, skulaako sähkösysteemit-kään, jos vaan kahta pistorasiaa yrittää tunkea vastakkain...? Niin; mitä tästä opimme...? €8-D)


      • Mielummi vaik heteka kirjoitti:

        Ei olekaan kyse jostain "heterouden oikeellisuudesta", vaan ihan simppelisti siitä että on olemassa käsite normaali, jolla tällä alueella yleisesti ymmärretään heteroutta ja sitten on se ei-heterous, sanomatta sen kummemmin mistään "oikeellisuudesta".

        Tuollainen terminologia on vain homojärjestöjen syöttämää retoriikkaa ja provokaatiota, jolla asiaa yritetään aina vain saada pidettynä kovasti "ongelmallisena", koska muutenhan ne olisvat kohta ilman mieleisiään suojatyöpaikkoja, joissa vieläpä saavat esittää olevansa kovasti "sorrettujen oikeuksien puolustajia", vaikka homojen oikeusturvassa ei kuitenkaan käsittääkseni ole mitään oleellista "puolustettavaa", siis että he olisivat sen suhteen ojotenkin heikoilla...-Tai jos on niin mitä? Ai se että eivät voi avioitua; mutta sehän, siis AVIOLIITTO onkin MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO. Keksikööt homot ja lesbot ihan oman, SAMAA SUKUPUOLTA OLEVIEN "LIITON, liittojuttunsa, jos sitä ovat vailla -kai heillä nyt sen verran on mielikuvitusta...? No, mutta tää on niin tätä -teatteria...

        But anyway... sopiiko muuten töpseli töpseliin ja kulkeeko virta, skulaako sähkösysteemit-kään, jos vaan kahta pistorasiaa yrittää tunkea vastakkain...? Niin; mitä tästä opimme...? €8-D)

        Melko turha selittää asetelmaa heteropunaniskalle joka ei ymmärrä muura kuin sen mitä on Kälviän raamattuopistolla kuullut.

        "AVIOLIITTO onkin MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO. "

        Avioliitto on sitä, miksi lainsäädäntö sen määrittelee.


      • teologiaa ja juridii
        exhellari86 kirjoitti:

        Melko turha selittää asetelmaa heteropunaniskalle joka ei ymmärrä muura kuin sen mitä on Kälviän raamattuopistolla kuullut.

        "AVIOLIITTO onkin MIEHEN JA NAISEN VÄLINEN LIITTO. "

        Avioliitto on sitä, miksi lainsäädäntö sen määrittelee.

        mielenkiintoinen kysymys:

        mitä on AVIOLIITTO ?

        jotain juridista vai teologista?

        jos joku kokee sen teologiseksi kysymykseksi,
        niin voi aivan hyvin uskoa esim. että
        "Jumala asetti avioliiton miehen ja naisen väliseksi liitoksi" jne.

        Sehän on ihan eri asia kuin maallisen yhteiskunnan juridiikka sitten.


    • En ymmärrä?

      Hemmetti kun selain hävitti juttuni. Mutta tässä tiivistys:

      Meillä on johonkin pisteeseen tarve ilmoittaa toisille mielipiteitämme ja tarve yrittää saada heitä samalle aaltopituudelle.

      Ok. Minua on sanottu homoksi ja vähän muutakin. Ok, käyn köödissä, en seurustele, olen neitsyt, suojani on onneksi estänyt petipuuhat, haaveilen ja keikun ensin yhdellä laidalla sitten toisella.

      Ok. Tähän elämän hetkeen asti olen saanut ilojen lisäksi nöyryytystä, kokenut kivuliaita hetkiä... Yllättävää kyllä, näistä toipuessani eli käsiteltyäni asiat ja tirautettuani itkut olen kokenut suurta helpotusta, vapautta, rauhallisuutta, hiljaisuutta, tyyneyttä...

      Hetken tai osan päivää se on kestänyt, mutta vaikka kuka väittäisi minusta että olen homo tms. niin juuri tuona hetkenä olen ollut vapaa myös siitä. Olen oppinut olevani jotain muuta, jotain paljon suurempaa ja parempaa. Ei se voi olla harhaa.

      Miksi siis suostua toisten asettamaan orjuuteen. Kyllä, tykkään miehistä, mutta oikeasti vain niistä, jotka ovat suvaitsevaisia... noh, osa on homoja. Haen siis jotain muuta kuin pelkkää himoa ja haluja.

      Kun olen aikaisemmin päässyt siirtymään yhdestä elämän vaiheesta toiseen ja kokenut kehittyväni, edistyväni, saavuttaneeni jotain... ja olen laskeutunut sängylle lepäämään päivän päätteeksi, on ensimmäinen ajatus ollut pillu. Katsokaa nyt noi filtterit läpi. Onko se siis niin vai näin, tai ehkä toisinpäin?

      En tykkää että ihmiset tekevät ennakkoluuloisia oletuksia eivätkä paneudu ehkä sellaiseen, joka on pintaa syvemmällä. Mutta ehkäpä se onkin ihmisen piirre? Tai, ehkä minä vain nukahdan ja unohdan sen pilkun ja palaan siihen munaan, vai oliko se nyt kanaan?

      Otapa siitä selvää. Eli jos minun annetaan olla rauhassa, kehitynkö enää, tai jos minua nöyryytetään, kehitynkö lisää, vai onko uhkakuvana toisten mielipiteiden pakonomainen hyväksyttäminen? Ei ole kivaa jos joku sanoo 'tunnusta homoutesi' eikä ole kivaa jos sanotaan 'eheydy'. Miksi ihmisten on vaikea sietää toisia, ja samalla heillä on niin suuri tarve määrittää toisia?

    • 24hrs

      Oma eheytymiseni on toiminut vain osittain. Opettaja teki minusta oikeakatisen 70-luvulla. Edelleen monet toiminnot ovat vasemman puolen hallitsemia. Kysymys- Miksi yrittaa eheytymista ellei se onnistu 100% . Sehan ei tule onnistumaan, koska se et ole enaa sina vaan joku muu...vieras.

      • Otsoffa

        Samalla tavalla poliittiset ihmiset ja puolueet yrittävät kalastella äänestäjiä. Moni pitää sitten sitä kotoa saatua tai yliopistossa eheytynyttä mieltä oikeana, joka osoittaa poliittisen kodin. Piiloeheytystä - laillistettua.


    • jaakkokoivu
    • horror christians

      Tuohon sanaan taitaa kiteytyä kristinuskon painajaismaisin puoli: MANIPULAATIO.

      Niin, manipulaatio, aivopesu, pseudotohtorointi,..

    • oontyytyväinen.

      Manipulaatiota on monenmoista ja toi linkki kertoo tästä myös.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe