Minne lähtisit?

jjo1

Jos saisitte lähteä ihan minne päin maailmaa tahansa, eikä se olisi rahasta kiinni, niin minne lähtisit? Eli mikä olisi teidän unelmakohde?

46

2323

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poks!

      mithan taman ketjun vastauksille tapahtui?

    • 1+7

      Lappiin niin pitkäksi aikaa kun rahat riittäis.

    • sekiainen

      Matkustaisin kuin Robinson Crusoe .Matkustaisin sellaisella laivalla joka tekee varmasti haaksirikon . Viruisin vedessä muutaman päivän pitäen kiinni pelastusrenkaasta. Lopulta löytäisin tuntemattoman saaren ,jossa kasvaisi maukkaita tummia viinirypäleitä joista voisin tehdä viiniä kotitarpeiksi . Tekisin viiniä ja laiskottelisin ihanasta jouten olosta kaukana sivistyksestä ja kalastelisin. Saarella pitäisi olla luola noin kymmenen metrin korkeudella maasta ,mutta sinne pitäisi olla helppo nousta.

      • ei jumaliste

        Ookko syöny sieniä?


    • Suvaroville tietty!

      Suvarovin atollisaari, jossa Tom Neale vietti yksin vuosikausia, tämä siis sillä edellytyksellä, että ei ole rahasta kiinni.
      Muuten olen unelmakohteeni löytänyt Intiasta Arabianmerenrannalta, täydellinen paikka, ei suomalaisia turisteja oman perheeni lisäksi, ei juuri muitakaan ulkomaalaisia ja paikallisiakin turisteja maltillisesti, puhdasta hiekkarantaa runsaasti ja hyvät majoitustilat. Huonoa vain, että kohtalaisen hintava paikka...

    • Rommia ja sikaareita

      Kubaan haluaisin mennä. Monet sanoo että siellä on helppo olla kun on muuhun Karibiaan verrattuna turvallista, että voi liikkua ja matkustella yksin, ja silti on lämmintä ja iloista ja palveluja.

    • 7+8

      Ympäri Lappia kiertämään

    • hikfir

      Turistirysään ,jos kohde vetää paljon asiakkaita on sen pakko olla kiinnostava.

    • Reissaaja90

      Miten olisi vaikka Malediivit, Azorit, Mauritius, Dominikaaninen ja Korsika, jokaisessa kohteessa vaikka pari viikkoa nautiskellen :D

    • Paratiisiin

      Lähden tänä kesänä Italiaan Gardajärvelle. Hotelli rinteessä järven rannalla ja oma sviitti, jossa parveke järvelle päin. Avoautolla huristelen pitkin kalastajakyliä cruisaillen. Lämmintä noin 30 astetta.

    • Matkust

      Karibian risteily, mitä pitempi sen parempi. Mutta tuli mieleen, käykö sellainen laiva usa:n puolella, se olisi nimittäin este koska on rikostausta.

    • josapappa1773

      MÄ TEKISIN TÄLLÄSEN TURNEEN
      SUOMI
      LOHJA. TURKU. LIETO. UUSIKAUPUNKI. RAUMA. TAMPERE. VAASA. KOKKOLA. OULU. JYVÄSKYLÄ, MIKKELI. LAHTI. HÄMEENLINNA. TAMPERE
      RUOTSI
      KIIRUNA. SUNDSVALL. GÖTEBORG. GÄLLIVARE. TUKHOLMA. MALMÖ
      JÖNKÖPING. MALMÖ. SUNDSVALL. GÖTEBORG. HELSINGBORG. HELSINGÖR
      TANSKA
      ÄRHUS. ODENSE
      SAKSA
      AUGSBURG. KASSEL. HEILLBRONN. STUTTGART. BREMEN. KASSEL. BREMEN. AUGSBURG. BERLIINI

    • 1234789

      Uusiseelanti

    • Dreams

      Maria Island, siellä Australian kupeella.

    • Perdone.

      Rakennan paratiisin moneen paikkaan, jonne kulkuni vie.
      Luettelen muutaman paikan ja menetelmän.
      Norjan lappi teltassa puron varrella.
      Raahen mäntykankaalla teltassa vesisateessa.
      Haukanmaalla lammen rannalla teltassa koko perheen kanssa.
      Joku saaristo jonka nimi unohtunut (huono muisti) Lounais-Suomessa.
      Retkeilumaja Ruotsissa järven rannalla.
      Ranskan vuoristossa telttamajoitus lämpimänä kevätyönä.
      Voldan makrillikalastus Norjassa.
      Mökissä Suomen sisämaassa keski-kesän lämmössä.
      Cairnsissa hostellissa. Ja snorklausmatka Coral
      Reefille Belizessä "kalliissa" majatalossa.
      Dommarin hiekkarannalla teltassa.
      MexiconTulumissa omassa teltassa rannalla.
      Kalamatka Lounais-Aussissa.
      Gran Canaria omin päin eri puolilla.
      Fuerteventura kauan sitten.
      Ja aika paljon muita upeita kokemuksia. Antaa olla.

    • parisian girl

      NO, jos rahasta ei olisi kiinni, niin lähtisin Pariisiin, Roomaan, Texasiin, New Yorkiin JA Los Angelesiin - absolutely! ;)

      • parisian girl

        Ja tietysti myös Skotlantiin - Loch Nessin hirviötä bongailemaan :D


      • parisian girl
        parisian girl kirjoitti:

        Ja tietysti myös Skotlantiin - Loch Nessin hirviötä bongailemaan :D

        Eikä... Tätä luetteloa on tosi vaikea olla jatkamatta -.- Mainittakoon vielä Monaco ja Monte Carlo... ^-^


    • puuterin liiteri

      lähtisin helvettiin ja palaisin takaisin yölennolla

      sitten lähtisin paratiisiin ja palaisin päivälennolla kätevästi

      kolmas vaihtoehto, lähtisin kanssasi rahoillasi vaikka minne

    • Dhalie

      Uusiseelanti, Alaska, Islanti, huippuvuoret ovat listalla jonne haluan vielä mennä.Parin viikon päästä Hawaii kutsuu.

    • mie vaan

      Kyllä mää ninku kotona viihdyn. Täällä kävelen huoneesta toiseen ja ihan tykkään kovasti.

      • peukkua

        Mie tykkään kans. Yläfemma sulle. Heips.


    • eikissakaksonen

      Siam päästäpäähän, aikaa 6kk

    • Businessclassss

      Tahitin Huahine tai Cookin saaret, mutta helvetin pitkä matka

      • Anonyymi

        Tahiti on tylsä ja kallis paikka. Mutta viereinen Moorea on taas lähinnä paratiisia missä olen ollut


    • Kppslk

      Tuskin minnekään, koska yksin on tylsää matkustaa ja kukaan ei kuitenkaan lähde mukaan. Sen takia on matkustelut jääneet olemattomiin aina, että yksin ei kiinnosta ja kaikki muut vaan penseilee, kun kysyy mukaan.

    • PaljaallaVaanSano

      Olen matkustellut paljon kun toimin yrittäjänä. Nyt pienellä eläkkeellä muistelen matkojani kun kuvia katselen.
      Kuuba on mukava ja naiset ihania. Thaimaassa olen viettänyt kai pari vuotta.
      Intian rannikot ovat yksinviihtyvälle paratiiseja.
      Maailmassa on tuhansia paikkoja minne kannattaa mennä. Paras paikka on se missä on nyt. Jollei viihdy niin äkkiä sieltä pois jos kukkaro kestää...

    • Per-kel

      Omaan saunaan jos tulee vilu :)

    • Ei oo oikeestaan mitään tiettyä kohdetta mutta pitkään ollut unelmana mennä kiertämään jenkkejä jollain hienolla autolla! :) Australia ja uusi-seelanti kyllä kiehtoo myös.

    • Luckygirl

      Oon vähän kyllästynyt maailmalla matkustamiseen. Lappi voisi olla se huippukohde jos ei rahasta olis kyse - siis siitä että on aina oltava töissä. Vuokraisin tasokkaan huvilan tunturin rinteestä ja ottaisin mukaan sukset ja kaikki ne kirjat joita en oo ehtinyt lukea! (Kuullostipa muuten kivalta suunnitelmalta😁).

    • Anonyymi

      Pihtiputtaa

    • Anonyymi

      Sinne missä Afrodite nousi maihin :D

    • Anonyymi

      Aika monta paikkaa on tullut koluttua. Luulen, ettei sellaista unelmalomakohdetta ole olemassakaan. :'(

    • Anonyymi

      Minulla naisena on ollut mahdollista matkustella vaikka ja missä. Viimeksi ryttyytin Kuubassa ja sekoilin kännissä niin, että erstä piiptautia ajetaan ulos eri lääkkeitäkokeilemalla. Haaskoo oli vaikka en paljon muista onneks on kuvia ottaneet mun kameralla.
      Matkaelu avartaa js stati on käynyt ahtaaks.

    • Anonyymi

      No en ainakaan Rovaniemelle tämän jutun jälkeen!
      Turistit raivoissaan.

      ”Kaksi tonnia puolen minuutin huskyajelusta, usko joulupukkiin lopahti”

      https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/dc06db9d-927c-40fc-90d9-455151e89a5a

      "Maine kiirii --- lappilaiset persurasistit antoivat tv:n välityksellä alustavaa makustelua. Liekö samaa jengiä kyseiset lappilaiset yrittäjät?!"

    • Anonyymi

      Nong khai. fillari matkalle

      Jokeen uimaan, ja käydä myös joen tuolla puolen.

      • Anonyymi

        Tuli käytyä 3 viikkoa sitten ilman fillaria, myös toispuol jokkee.- Khrap :D


    • Anonyymi

      Lähtisin Rio de janeiroon, koska vaikuttaa kaikin puolin siisteimmältä paikalta, hienot rannat Copacabaana ja Ipanema, iloinen tunnelma siellä vaikuttaa myöskin olevan, Brazil !!!

    • MANSIKKASOSE2944

      gran canaria
      lanzarote
      bahia feliz
      mallorca
      madeira
      albufeira

    • albufeira
      gran canaria
      dolomitit
      milano
      torino

    • Anonyymi

      Jos matkan pituutta ei olisi rajoitettu , ottaisin samaan reissuun tai vaihtoehtoisesti yhden tai useamman aikarajoituksen puitteissa.

      Nämä semmoisia matkoja, joihin menee paljon rahaa.

      - Nauru, Kookossaaret, Tristan Da Cunha, Samoa, Papua, Tonga, Pääsiäissaaret, Matkanteko isolla jahdilla, ehkä purjeveneellä, rahtilaivoilla ja lentäen - toki voisi poikkeilla muuallakin vastaavissa kohteissa siinä matkan varrella. Pistetään tälle vuosi.

      - Alaskan , Siperian ja Mongolian expeditio, maastokelpoisilla ajoneuvoilla huippuasiantuntijoiden ja varusteiden kanssa. Historioitsija, tulkit, olosuhdeasiantuntija, mekaanikot ym. Kuusi kuukautta.

      - Japani, kaksi kuukautta. Taiwan, kuukausi. Etelä-korea, kuukausi.

      - Jenkkien roadtrip 3 kk motelli-tai hotellimajoituksin

      - Australiaan samanlainen, pari kuukautta Uudessa-seelannissa


      Siinä olisikin mukava noin kolmen vuoden matkapaketti, paljon on reissuja jo tullut tehtyä ja nytkin olen matkalla, tosin ei sen eksoottisemmassa kohteessa kuin Romania.

      Toki tämäkin on omalla autolla liikkuen jotain ihan muuta kuin pakettimatka ja suomesta asti tänne yksin ajanut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähtisin minne vaa jos vessa lähellä :D

      Gubbe 72

    • Ei tarvitse pohtia että minne lähtisin, koska olen aikeissa lähteä. Tänne jos jäisin, niin ei olisi muuta tekemistä kuin pistää minut pahoinpidelleen henkilön koko perhe kuylmäksi ja istua sen jälkeen vankilassa, hjoten olen päättänyt muuttaa päiväntasaajan etelänpuoleiseen Afrikkaan ja mahdollisia paikkoja on useita, mitä olen katsellut etukäteen. Täällä on kaiken lisäksi varastettu minulta niin paljon että haluaisin tappaa myös kaikki varkaatkin. Viimejouluksi tein pommin, mutta hävitin olennaisen osan, joten jäi lähettämättä ja odottelen ainoastaan tilaisuutta muuttaa pois.

    • Anonyymi

      Porvooseen S-markettiin ostoksille ,sitten Näsinmäen kautta kottiin :)

      Skånepåg

      • Anonyymi

        Tulipahan käytyä !

        :)


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe