http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288516040045.html
Ei ole vielä uudet valtuutetut edes aloittaneet, niin jo loikkasiuvat Kokoomukseen.
PerusSuomalaiset piiloporvareita?
4
171
Vastaukset
- Tapaus Äärelä
Vai piilovasureita?
- Iina0307
Sehän on jo vanha kikka. Valtuustoon pyritään sellaisen puolueen listalta, josta läpimeno on varma, kun "oman" puolueen listoilta ei pääse. Sitten loikataan ja ollaan valtuustossa "oman" puolueen riveissä kuin oltaisiin päästy niillä äänillä läpi.
- Petospuolue
Persut vuotaa vasemmalle ja oikealle. Taitaa olla feikkiä koko puolue. Kerää ääniä isoihin puoueisiin pettyneiltä ja äänet palautuu takaisin sinne, mistä ne on lähtöisin.
- Lassi T.
Perussuomalaiset on tällä hetkellä parasta koko auranmaalla!
Mitäs äänestitte kokoomusta,demareita ,vasureita, tulos näkyy myös hallituksessa, ihan samaa sakkia auranmaallakin.
Perussuomalaiset nousee pianaikaa auranmaallakin suuremmaksi ja suuremmaksi, on siinä näillä vanhoilla puolueilla sitten nokissa pitelemistä...
Ja kepu on peesaamassa myös.
Yhdessä perussuomalaiset ja keskusta valloittavat vielä auranmaan ja kunnolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882