Onko tuo uus black ops kakkonen

vähän faktaaJAfiktio

oikeastaan mitään muuta ku map pack jossa on patch jolla hieman muutettu aseiden ääniä? Graafisesti peli ei näytä mitään uutta täsmälleen saman näköinen ku kolme edellistä codia ja miten musta tuntuu että cod 4 waw näyttäs jopa paremmilta!


Videoita oon nyt katellu joutubesta jossa näkee mitä peli on oikeasti! Ei käytännössä mitään uutta! Itse olen vähä jo kyllästynyt tuohon samallaisuuteen joten voinkin sanoa täs nyt suoraan että EN OSTA!!! activision ja treyarch suuressa ahneudessaan ja pirullisuudessaan ovat kieltäneet reviewit ennen julkaisua ja arvostelu videota ei vieläkään näy youtubessa mutta perus tekstipohjainen arvostelu sentään löytyi.


Lisäksi ensimmäistä ketaa call of duty on myös mennyt redeem code hommaan mukaan eli jos ostat pelin käytettyny ni joudut itselles ostaan oman koodin päästäkses verkkoon! Mikäpä siinä uus rahastus tuokin. Varmaan käytettyjen pelien myynti muutenkin taitaa loppua eli sit ku kyllästyt peliin voit lyödä sen lekalla paskax tai vaikka polttaa.


Itse ajattelin ostaa loppukuusta far cry kolmosen näyttää tosi lupaavalta ja siinä varmaan yksinpeliki on kunnollinen jossa riittää pelattavaa eikä viimesten codien tyyliin erittäin tylsä 5tunnin putki juoksu josta ei jää käteen mitään sama vaikkei ees pelais.

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uppmas

      On.
      Tiivistettynä.
      Call of Duty on aina Call of Duty, jos olet kyllästynyt Call of Dutyyn, niin sitten et osta.

    • Ei kannata ostaa

      Ekasta BO:sta pidin ja odotin BO2:lta paljon enemmän. Yksinpelin takia en ainakaan ostais vaikka uutta ovat yrittäneetkin siinä tavotella. Moninpeliä jaksaa tahkota mutta MW3 silti parempi senkin osalta.

      Jos CoD ei kolahda niin turha ostaa.

    • BO2eioohyvä

      Itse pelasin ja tykkäsin todella paljon aikaisemmasta Black Opsista mutta kakkonen jäi hyllyyn pölyttymään heti parin illan jälkeen. Kamppanjaa en edes koittanut mutta moninpeli on käytännössä ihan kuin MW3(josta en itse pidä pätkän vertaa). BO2 on mennyt eteenpäin ja taakseppäin varsinkin nettipeli, sniput ovat BO2ssa aivan järjettömiä(Saan joka kerta tapon quickscopella vaikka en edes rehellisesti sanottuna osu) . Pelimoodi ilman snipuja voisi tehdä pelistä sata kertaa paremman mutta juuri tuon snipun takia lopetin kokonaan pelaamisen(joka servulla ainakin pari snipuu jopa nukiksessa). BO1ssä sain ehkä 10 snipu tappoa hyvänä päivänä kun taas BO2ssa saan 20 joka ikisessä pelissä ja 30 kun vähän keskittyy. Snipu ongelman kun korjaavat niin ehkä alkaa pelit taas maistumaan.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe