asiointimatka kulut toimeentulotuesta?

asfadas

asumme pienessä kylässä joka on vuosia sitten liittynyt varkauteen. täällä ei ole sosiaalipalveluita eli joudumme asioimaan varkauden keskustassa 40km matkan päässä.

nyt on alettu antamaan jatkuvasti aikaa jos johonkintyöllistämistä/kuntouttamista edistäviin systeemeihin..

mieheni kävi sellaisessa työkkärin tarjoomassa jutussa kuntakokeilu nimeltään. oli siellä kysynyt että kai saa matkakorvauksen ko. käynnistään ( 80km yhteensä) niin eipä saa. miksi ??

minulla on aika tulossa mutta vähän erilaiseen kun olen sen verran nuorempi. työkkäri siinä kuitenkin on lähettäjä.. sellainen niinkun typ joka on täällä nimellä paletti.
mitä jos saan saman vastauksen että minunkaan asiointi matkojani ei korvata?
ja millaisella tahdilla niitä sitten vielä alkaa tulemaan.. viime kuussa jouduttiin käymään 3 kertaa työkkärissäkin.. ei siinä tullutkaan kun 240km matkaa siinäkin sitten.

ovat sossussa kysyneet että mitä jos muutettaisiin lähemmäksi keskustaa.. vaan kun muuttaessamme tänne ei tiedetty että täällä on tälläinen ei korvata mitään mutta kyllähän sinä käyt siellä sun täällä jatkuvasti -käytäntö.. muualla kun on maksettu automaattisesti moiset.
ja mitä jos me nyt kuitenkin halutaan asua täällä juuri tässä kunnassa eikä varsinaisesti varkaudessa? miksi eivät voi tarjota palvelua vaihtoehtoisesti täällä jos asiakkaan matkaa sinne ei korvata? onko tuo nyt ihan oikein?
kas kun ei helsinkiin asti tarvii lähteä on siinä perusosassa sen verran ylimäärästä,,

0

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        97
        2773
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        104
        2360
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2130
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        16
        1914
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        45
        1757
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        42
        1756
      7. 124
        1722
      8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1706
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        130
        1491
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1294
      Aihe