Oikeasti kiinostais tietää kuinka paljon tätä palstaa lukevista on ollut oikeasti esim Maspalomasin nakurannalla - - alasti!!! Itse siellä ollessani en monestikaan ole kuullut suomenkieltä muiden kuin ohikävelijöiden puhumana. (ja yleensä ne puheet ja katseet kertovat asenteista kaiken- kuten tällä palstallakin). Ja sama asenne on tavallisesti esim Apilassa ym iltasin, kun mainitsee vaan sanan nakuranta. Samat ihmiset hyväksyvät kesäisen porukkasaunomisen - - - maistaneena, mutta ei alkoholitonta alastomuutta muualla. On tuntunut kuin nakuranta on turistikohde siinäkuin yhdelle skandinavinen kirkko tai toiselle Yombon ostari. No- ehkä nyt on tosin kun kolmen vuoden tauon jälkeen kun joulukuun alussa Corona B, dyynit, maininkien jylinän niemessä ja auringon kohtaan - ja illalla hyvää fiilistelyä. Ehkä Hel, Apil, Tropical---- tanssiakin ,jees! Tuttuja kasvoja vuosien ajalta! Ja uusia - onko toisia samoin ajattelevia tulossa? Nautitaan.
Ingles ym nakurannat
57
4063
Vastaukset
- pari+50_espoo
lauantaina 17.11. lähdetään taas kahdeksi viikoksi, ja nakurannalla sekä dyyneillä ollaan varmasti, kuten ennenkin.
- corona-b
Kuinka olis sangriat rantakadulla tai oluset rannalla
- pirjol
25 pv lähden taas 7-8kertaa . Olen kuullut nyt on ollut pilvistä, mutta aina 2 viikossa on ollut hyviä dyyni-päiviä. Koskaan en ole törkeyksiä nähnyt, mutta mukavia ehdotuksia kuullut , mutta jätän ne omaan arvoonsa. Törkeyksiä saa kapakoissa kuulla kotimaassa useimmin. Miksi ihmeessä Salmari tulet nakurannalle jos se on sairasta touhua???? Tuskin olet ikinä käynytkään. Corona on tuttu paikka, nyt asun siinä vieressä - on lyhyt matka Hel-sink, eikä Tropical ole kaukana. Sinne vaan ei yksin uskalla. Mukavaa lomaa pari50 ja Ubih - toivottavasti sää suosii. Nautitaan ja hymyillään.
- mallukka
Ihanaa!!!! Kahden viikon päästä aurinko hellii minuakin 11 pv:n ajan päivisin dyyneillä, iltapv unet ja illalla tanssimaan. Minä nautin olen omaitseni, vapaa ja estoton. Apilaniityssä jotkut ovat innolla kaljahuuruissa lähdössä naukurannalle, mutta yleensä on syynä tirkistelynhalu tms, ja riisutuminen on ylivoimaista. Niimpä en enää ole sopinut treffejä vaikka ilta on ollut hauska, parempi yksin kuin estoisen kaljaveikon seurassa. (En ole tiukkapipo, kyllä minullekin juomakin maistuu siinä kuin hyvä ruoka ja juoma). Onko joku käynyt Moganin lähellä olevalla pikku rannalla? Bussilla päässee lähelle, mutta missä jää kyydistä?
- ubih
Mukavaa lomaa Sinullekin - ei sitä tiedä vaikka nähtäis vaikka ei tunnisteta.
- SamiJuhani
Enhän ole osallistunut koko tämän ketjun keskusteluun?
Vai sekä vaivaakin? - mies_58___
taalla ollaan taas ( 24.11-1.12), ihan rento meininki, en suosittele kuitenkan tosikoille
Huhtikuussa olin ja viihdyin rannalla alasti matkan jokaisena päivänä. Suomenkieltä et kuule, koska ei ole tapana höpöttää itsekseen :)
- kielisuomi
Kyllä suomea kuulee...kioskin myyjän huulilta:-))
- anders3
kielisuomi kirjoitti:
Kyllä suomea kuulee...kioskin myyjän huulilta:-))
Jos ei hengaile suomipaikoissa,välttämättä et kuule suomea koko loman aikana.Lentokentällä seuraavaksi,ja sehän on hyvä asia.
- Cockold
Useita kertoja on Mas palomasin rannoilla aurinkoa nautittu ja tottakai nudena. Taas mennään jouluna ko. paikkaan. Ihana on nauttia ja ottaa ilmakylpyjä. Saa nähdä kuinka kylmä vesi Atlantissa on nyt tällä kertaa. :)
- Salmari1
Jo-Jopasille tiedoksi että kyllä sitä haluaa lomallaan tehdä muutakin kuin ryypätä ja rellestää! ( En kyllä ole absolutisti, mut kotuudella käytettynä tulee nautittua ) Kyllä sielä kiviröykkiöiden keskellä olen nähnyt ihan oikean aktin aivan rannan tuntumassa ja myös nämä itsensä paljastelijat makaavat aivan rannan tuntumassa ihan jalat levällään ja paikat loistaen siinä toivossa että varmasti muut katselevat ja saavat itse siitä kiksejä! Siis normaalit eivät mene yleisille paikoille alasti vaan nauttivat omassa rauhassa esim. kesämökeillään! Niin minäkin teen!. Sinä et näköjään ole käynyt koko paikassa ikipäivinä! Ja varmasti vastaat ettei ole pakko mennä sinne, mut jokaisella on oikeus kulkea rannalla ja rannan tuntumassa! Ja on kiva matka lenkkeillä ja käydä puolin toisin päivävierailulla. ( On sitten lomalla kummassa tahansa )
- jo-jopas1
Salmarille!
Kyllä olemme perheen kanssa käyneet ne neljä kertaa Inglesin ja Maspalomasin rannoilla. Jokaisella kerralla olemme myös kävelleet useita kertoja edestakaisin.
Usein on sattunut tuulemaan niin, että hiekka lentänyt ja silloin reippailua kävellen.
En viitsinyt kirjautua. - Fjalmari1
Jokaisella on oikeus kulkea siellä,mutta voit kävellä tai lenkkeillä rannalla niinkin että katse on eteenpäin ja kun alue on suuri niin voi valita reittejä jossa kukaan muu ei ole.Eikö ole yksinkertaista..Samalla helpottuu ettei kävele toisen päälle.Olen parikymmentä kertaa viettänyt aikaa kyseisillä rannoilla eikä siellä kukaan makoile alueella jossa sadat ihmiset kävelevät Inglesistä majakalle ja takaisin.Taidat itse saada kiksejä siitä et kyttäilet ihmisten jalkojen väleihin .Eivät ne kiviröykkiöt kyllä Inglesin tai Maspalomasin rannassa ole,eikä niihin näe jos ei viereen mene.Sitä paitsi jos tähän aikaan mökille menee niin aika äijä oot jos nakuna aurinkoa otat,nyt on syksy kohta talvi jos et ole huomannut.
- anders3
Kiviröykkiöitä ei ole rannan tuntumassa,jos kävelet rannalla,et todellakaan näe röykkiöille.Suosittelen sulle matkailua jossain muussa maassa,vaikka muslimimaihin,siellä ei näe edes paljasta naisen rintaa.
- Salmari1
Jo-jopas! Toivottavasti teillä ei ole olut lapsia mukana näillä "kävelyreissuilla"?. Just hiljattain oli yksi tuttavapariskunta siellä lomalla ja vaikka eivät tiukkapipoisia olekkaan, niin kyllä ihmettelivät sitä touhua ja kiimaisia ukkoja ja akkoja ranta pullollaan! Onhan se ranta kuulemma alastomuudesta ja härskistä touhusta kuuluisimpia ja näin kyllä tuntuu olevan. Kyllä keväinen meininki sen taas todisti.
- anders3
Joo meee nyt seuraavaks vaikka Irakiin reissulle.Siellä akoillakin on kaavut ja hunnut,ei varmaan näy mitään,ettet pahota mieltäs.Eletään vuotta 2013,pitäis vähän löysentää kireetä pipoa.
- Salmari1
Olin keväällä viimeeksi Inglesissä ja ihan omin silmin olen mainitsemani tapaukset nähnyt ja ei sitä aurinkoa oteta sadan metrin päässä rannasta, joten kyllä noi itsensäpaljastelijat kuule rannan tuntumassa itteänsä esittelee! Eikä viitsi itsekkään sadan metrin päässä kävellä eikä ihan meressäkään! Kyllä niitä kiviröykkiöitä vaan turhan lähellä rantaa on. En maininnut, että mökillä pitää talvella aurinkoa ottaa, mutta voi nudena vilvoitella jos ei naapuri ole ihan vieressä koska pitää kunnioittaa myös naapureita. Ja tietysti kun kävelee tarpeeksi kaukana, niin sielä vasta näkeekin kaikkea mitä haluaa!
- Fjalmari1
Niinkuin sanoin olen parikymmentä kertaa dyynien rannoilla käynyt,en kertaakaan ole rannan läheisyydessä (50-80m etäisyydellä jossa eniten auringonottajia on,ja riippuu onko nousu tai laskuvesi)nähnyt yhtäkään kivi röykkiötä,saatikka että siellä olisi mitään touhuttu.Ja niinkuin sanoin ne kivisuojat ovat sen verran korkeita ettei niiden sisälle näe jos ei mene viereen katselemaan.Joten eiköhän se ole itsestä kiinni missä siellä kävelee ja mitä haluaa nähdä.Sitä en väitä ,että kauempana dyyneillä voi tapahtuakin mitä vain ,minua vain sinne ei ole kiinnostanut mennä kurkkimaan.Itsensä esittelystä en osaa sanoa mitään jos et tarkoita uimaan menemistä tai jalottelua rannalla.Niillä aurikopeti alueilla missä me (vaimoni ja minä)ei ole koskaan mitään ylilyöntejä tapahtunut.Kuitenkin siellä on merkitty alue jossa saa vapaasti nauttia nakuna olemisesta ja sitä sinä et pysty kieltämään.
- anders3
Itsensäpaljastelijat,no eiköhän alastomuus kuulu nude-piitsin luonteeseen
- Ni ja Ta
Emme valitettavasti pääse sinne kun vasta maaliskuussa,mutta onhan jotain mitä odottaa.Joka vuosi me,siis mieheni ja minä,menemme keväisin joko Ingelisiin tai Maspalomasiin ja siellä tottakai nautimme auringosta ,meresta ja ennen kaikkea dyyneistä ja tietenkin nakuna.Mikä sen ihanampaa kuin se ettei uimapuku purista.En ymmärrä miksi ihmiset ovat niin ahdasmielisiä ,kuitenkin monet tutut jopa työkaverini ovat kertoneet käyneensä Inglesin nakurannalla.Harvoinpa siellä rannalla suomalaisiin törmäa tai suomenkieltä kuulee.Emme kuitenkaan liiemmin illalla viitsi (lue jaksa)muuta kuin syömässä ja 1-2 drikillä käydä,kun koko päivän ulkona oleskellaan ja se kahden tunnin aikaerokin vie veronsa.Vielä 4 kuukautta kun jaksaisi odottaa ;-)
- Meniköhän maine...
Olin miehen kanssa kesällä pari viikkoa Ingelesissä paossa Suomen kylmää kesää. Melkein koko loma meni tietysti rannalla. Loman jälkeen uimahallissa käydessä moni tuttu kysyi tietysti rusketuksen nähtyään olenko käynyt etelässä mutta enemmän mielenkiintoa herätti rusketus rajojen puuttuminen.
- nyt 5 kk
Meniköhän maine... kirjoitti:
Olin miehen kanssa kesällä pari viikkoa Ingelesissä paossa Suomen kylmää kesää. Melkein koko loma meni tietysti rannalla. Loman jälkeen uimahallissa käydessä moni tuttu kysyi tietysti rusketuksen nähtyään olenko käynyt etelässä mutta enemmän mielenkiintoa herätti rusketus rajojen puuttuminen.
KESÄLLÄ Ingesissä!!!! Hoh-hoijaa ! Tietänet, ettei sinne tehdä seuramatkoja huhtikuun jälkeen. Olis kiva kuulla lisää millaista siellä kerrot olleen.... Älä sitten kerro satuja, koska olemme saaren eläkeläis-asukkeja.
- herkkis1
Kaikki jututhan täällä on vaan vilkasta mielikuvitusta, niinkun tääkin mielikuvitusseikkailu, joka on kirjoitettu jonkun kirjailijan toimesta koskien kanarian nakurantoja:
"On oikein ja tarpeellista antaa ihmisten nauttia auringosta ja hiekasta alastomana. Se ei turmele ketään, ei edes lapsia, jos näkee näköpiirissä alastoman henkilön. Sen sijaan alastomien ihmisten harrastamat yhtymiset voivat traumatisoida lasta, kuten myös yksittäisten henkilöiden avoimen selkeät palastelut tai onanoinnit."
Kun menen lomalle kanarialle, aion mennä katsomaan dyynejä, koska koen että minulla on oikeus tähän kauniiseen luonnonilmiöön. Vien sinne myös perheeni ihan samasta syystä. Jos joku runkkari häiriköi, niin se tapahtuu ko. runkkarin omalla vastuulla. Aikuisista ei niin väliä, mutta jos lapsia ei kunnioiteta lainkaan niin voin sanoa että sellasta meininkiä me isohkot ärsytettynä aggressiiviset suomalaismiehet, joita on useampi, ei kauaa katsota. - Kerran kävelimme Mas
> Oikeasti kiinostais tietää kuinka paljon
> tätä palstaa lukevista on ollut oikeasti esim
> Maspalomasin nakurannalla alasti
Kerran kävelimme vaimon (28v) kanssa Inglesistä Maspalomasiin ja olimme alasti sen nakualueen. Se oli vähän niin kuin "päiväretki" : tutustumista lomakohteen tunnettuihin paikkoihin (vrt. retki lintupuistoon seur. päivänä). Eli pitihän se kokea kun sellainen ranta tässä maailmassa vielä jäljellä on. Ihan kivan tuntuista. Ranta oli melko autio. - karoliinajuuresaho
siskikö ne kaikki tutu siellä espanjasa hyppää. ompa menny touhuks
- nakurannan kuluttaja
On se niin dundeida herättävä tuo nakuranta. On se vaan Inglesin suola, joka osaltaan turisteja sinne vetää. "Salmareitakin" aika paljon, jotka housut jalassa kurkkivat nakumonttuja, tyydytys kai sekin. Oli niin mieltä ilahduttava näky nyt viime marraskuussa kun koko perhe, isä, äiti ja kaksi n. 4-6 v ikäistä lasta olivat nakusillaan uimassa ja hiekkaleikkejä tekemässä.
Muistan lapsuudestani miten hienoa oli alasti kesälämpimillä kirmailla ulkona,
se on niin luonnollista. Ehkä se samanmoinen hieno tunne valtaa vieläkin, kun nakualueelle tultaessa heittää vaatteensa pois.
Kyllä suomalaiset käyvät siellä kuten muunmaalaisetkin, mutta omissa porukoissaan ja pariskunnittain. Kivahan siellä olisi sellainen suomalaisalue ja pelipaikka kuten saksalaisilla lentopallo.
Nakualueen kioskeilla tutustuu kyllä helposti muunmaalaisiinkin.- tuohitossu
Näinhän se on "nakurannan kuluttaja"!
Kokemus luo oiken tunteen käymällä toteamassa.
Inglesin ja Maspalomasin rannat on samoiltu useaan kertaan.
Kahdet viidenkympin vuosikerrat on vietetty Inglesissä.
- jormaillaan
Jopas jotakin. Aika helposti erottaa ne kirjoittajat joilla ko rannasta omakohtaisia kokemuksia. Lähinnä itseä huvittaa ne turistit jotka kahvilarakennuksen dyynien puolella liikkuvat vaatteet yllä. Se on täsmälleen sama asia kun esimerkiksi suomalaisessa uimahallissa joku ulkomaalainen tulisi saunaan uima-asu yllään. Olen samaa mieltä siitä, ettei nuo itsensätyydyttäjät kuuluisi rannalle, mutta niitä siellä on, ja ne on pakko hyväksyä jos siellä liikkuu. Itse en omia lapsia vie kahvilarakennuksen takana oleville alueille, mutta en näe mitään syytä miksi kyseinen rantaosuus pitäisi kieltää, tai kiertää jos on lasten kanssa liikkeellä. Kahvilarrakennuksen liepeillä olevissa auringonottotuoleilla ei oikein pääse rennosti nauttimaan nakuilusta juuri shortsareitten takia. Ja mitä rehellisesti on eroa jos nainen ottaa alasti aurinkoa, tai hänen yllä on minimaaliset pikinien alaosa, ihmetellä vain täytyy.
- Nakurannan kuluttaja
En nakurannan Inglesin puolella enkä myöskään paljailla dyynialueilla Maspalomasin puolella ole koskaan tavannut eteen tulevia masturboijia .
Kyllähän joissakin "kivilooseissa" olen nähnyt yhdyntöjä tapahtuvan,
mutta ei ainakaan päiväsaikaan näyttelyluontoisesti.
Polku majakalta Riu Palacelle puskaympäristöineen on sitä aluetta, jossa
esityksiin olen kyllä törmännyt..
Tykkään liikkua tai ottaa aurinkoa pyyhkeen päällä kioskien takamaastossa
pyyhkeineni, enkä minäkään tykkää olla aurinkotuoleilla tiiviissä tuntumassa sortsareitten tai kannikoiden väliin menevien bikinillisten (rumat) kanssa.
Mielestäni dyynialue on rauhallinen, turvallinen ja kiehtova minunlaiselle naturistille.- ullati
Missä olet nähnyt Inglesin dyyneillä kavilarakennuksen? Miltä se näytti????
- taas kohta
ullati kirjoitti:
Missä olet nähnyt Inglesin dyyneillä kavilarakennuksen? Miltä se näytti????
Maspaloomasin puolella,faron majakan lähellä
- että silleen
taas kohta kirjoitti:
Maspaloomasin puolella,faron majakan lähellä
No sepä ei enää olekaan dyyneillä, eikä edes niiden läheisyydessä. Dyynien läheisyydessä on vain ja ainoastaan kioskeja.
- tuohitossu
että silleen kirjoitti:
No sepä ei enää olekaan dyyneillä, eikä edes niiden läheisyydessä. Dyynien läheisyydessä on vain ja ainoastaan kioskeja.
Näin on.
Inglesin keskustassa on ollut baari nimeltä Kahvipannu.
Onko tämä Kahvipannu vielä voimissaan?
Ei tullut parilla viime kerralla käytyä, hotelli kun oli sivummassa.
- ullati
Kuparipannuako tarkoitat - on se täällä.
- jihuleitako
Kyllä juuri nakurannalla on tuo kahvilarakennus, tai minibaari. Heteroille tarkoitetun kahvilarakennuksen numero on neljä, ja homoseksuellien seiska. Nelonen siis majakan puolella. Viime ma nakurannalla dyynien takana kevyellä sekstailulla höystettynä. Vajaassa kymmenessä minuutissa puolenkymmentä runkkaria katsomassa
- jotta sille
Kioskiksi me niitä täällä kutsutaan (nimikin sen kertoo), pieniä koppeja. Eikä niitä tasantarkkaan ole eroteltu tai nimetty sukupuolisen suuntautumisen mukaan - voi pysähtyä kuka tahansa virvokkeille. Eikä nelonen ole majakan puolella.
- asiaaa
mitäpä ne katselivat? kahvilarakennustako?
- muut kioskit
Mistäpäin katsottuna dyynien takana,kioskin vai majakan suunnasta?Aika pitkälle tarvitsee tarpoa (onneksi) runkkareita katsellakseen.Niitähän sä halusit katsella?Kun nyt tiedämme kioskien 4 ja 7 arvoituksen, kerrotko mitä muihin kioskeihin liittyy?Tämähän on kuin joulukalenteri.
- Rantailija
Kyllä tekis mieli takaisin Inglesiin! Dyyneillä on kiva kuljeskella ja kiipeillä alastomana. Samalla kuntokin kohenee :)
- anders3
Joku epäili viestissään ettei Inglesiin muka pääse kesällä!! Voi hyvä luoja että on tyhmiä ihmisiä.Jos ei niillä suomalaisten rakastamilla seuramatkoilla,reittilentoja menee ympäri vuoden.kesällä on tullut käytyä monesti,ilmasto on parempi kuin euroopassa,ei liian kuumaa,mutta ihanan lämmintä,myös yöllä.
Ja mitä natirismiin tulee,jos haluaa nähdä dyyneillä sexiä,tiedän paikat missä voi harrastaa.MasPalomasin päässä on heteropariskunnat ja heidän sexikaverinsa ja Riu Palacen päässä homoalue. - anders3
Mä oon käynyt lukuisia kertoja Inglesissä.Ja mun mielestä se on hyvä asia että suomalaiset tavallaan hukkuvat paikkaan,en halua tavata suomalaisia lomallani.En halua käydä suomalsissa ravintoloissa(en ole koskaan ymmärtänyt asiaa).Ja mitä dyyneillä nakuiluun tulee,olen aina alasti.Kun lähden hotelliin tai menen uimaan.laitan uikkarit.Todella mukavaa ottaa aurinkoa kun uikkarit ei kiristä,eikä tule rajoja.Ihmisen silmä tottuu nopeasti alastomuuten.
- kohta taas
Mä olen menossa tuonne vko6, kun jo useamman vuoden olen ottanut aurinkoa ilman rajoja, myös Suomen nuderannoilla. Onneks tuolla on lääniä riittävästi, että voi hakeutua omaan rauhaansa vähän kauemmaksi kioskeista ja hälinästä.
Tuttu paikka, joten ei tarvi etsiä ruokapaikkoja ym. vaan voi keskittyä lomaileen ilman ressiä (ja vaatteita).
Enää reilut 3 vkoa, niin se makee vapauden tunne valtaa taas mielen. - nakupari
Meillä kohta lähtö inglesiin, perillä vko5 ja 6 nakurannat viehättää.
onko muita menossa Nimimerkille "kohta taas" voisin sanoa, että siellä rauhallisilla omilla paikoilla kaukana kioskeistä voi tavata juuri näitä liikkuvia tirkistelijöitä ja runkkareita. Kioskin ja muiden auringonottajien lähistöllä oleillen ei runkkareita ole.
Kyllä meitä suomalaisia alastomia on siellä aika paljon. Nähdään taas keväällä.- maalta kotosi
Nii'in, eikä seurustele suomenkielisten kanssa, eikä ymmärrä suomalaispaikkoja. Onkohan Antilla suomalaisfobiakin ???
- anders3
On senverran suomalaisfobiaa,että en voi sietää juntteja kireäpipoisia apinoita.
- Ystävyydellä
anders3 kirjoitti:
On senverran suomalaisfobiaa,että en voi sietää juntteja kireäpipoisia apinoita.
Ymmärän kyllä. On sinulla itsessäsi kestämistä. Onneksi on ammattiapua tarjolla.
- andesr3
anders3 kirjoitti:
Mää olen hesasta, SIIS HELSINGISTÄ !!
- 21.01.
andesr3 kirjoitti:
Mää olen hesasta, SIIS HELSINGISTÄ !!
Mää oon hämeestä, sieltä kantahämeestä!!!
- Sinne!
Jos ei aika anna periksi etelään menolle, on Hesassa käytettävissä Yrjönkadun halli. Rusketustahan siellä ei toki saa, mutta vastaavasti ei tuolla ole kolmea saunaa samassa paikassa käytössä.
Onhan Yrjönkatu Luonnonmukaisten naturistipaikaksi rankkaama paikka. Olen samaa mieltä suomalais/maalaisfobiaa kärsivän hesa-Antin kanssa alastomuudesta ja sen näkemisestä. Lapset kaikessa luonnollisuudessaan haluavat itse olla alasti ja suhtautuvat luonnollisesti alastomuuteen jos vanhemmat niin tekevät.
Syksymmällä jälleen menen nautiskelemaan rannoille auringosta ja lämmöstä suomalaistenkin kanssa.- 21.01.
Missä Inglesin maisemissa olisi mukava liikuskella nakurantaa lukuunottamatta?
Näin kuntoilumielessä?
Tiedän vuoriston luolissa asuvista, käynyt yhdessä. - ubih69
21.01. kirjoitti:
Missä Inglesin maisemissa olisi mukava liikuskella nakurantaa lukuunottamatta?
Näin kuntoilumielessä?
Tiedän vuoriston luolissa asuvista, käynyt yhdessä.Muistatko missä, nimi??? On ehkä käyty samassa paikassa moottoritien takana n 800m? Nimee en muista just nyt , asunut Ruotsissa.... Aluetta liikunnalle siellä riittää. Sinne taas marraskuuksi
- okkuko
Hyvä kysymys 21.1. ... Ei minun mielestäni mukavampaa paikkaa liikuskella ole.
Vuoristossa voi patikoida, mukavuudesta voidaan olla ainakin kahta mieltä,
Mukavassa seurassa viihtyisää vuorillakin.
Minusta viihtyisintä on pelailla petankia tai mölkkyä nakurannalla ja ottaa kitkalta välillä drinksut. Tervetuloa mukaan ! - Mukavaa nakuna
Varattu on reissu keväälle vaimon kanssa Inglesiin.Taitaa olla kertoja yli 20 kun sinne lähdetään ja yhtä monta kertaa dyyneille ja tietysti nakuna.Alku vuosina kun -80 luvun puolivälissä eka kertaa nakurannalla käytiin ei suomalaisia juuri näkynyt,mutta esim. viimevuonna jutustelin usean pariskunnan kanssa,eivätkä kaikki olleet edes ensimmäistä kertaa siellä.Mikäs sen mukavampaa kun on lämmintä eikä vaatteet kiristä ja mukavaa seuraa.Vaimokin viihtyy rannalla,joten kyllä voin suositella kaikille avoimille lomailijoille testaamaan millaista siellä on.Jospa vaikka innostuisitte.
- ubiha
Ohops! Aloitin ketjun lähes vuosi sitten----ja vielä jatkuu!! No taas 8.11 lähden loppu kuuksi.. Niin dyyneille kuin tanssimaankin - näkisköhän tuttuja? Onko muita samaan aikaan? Hotelli C Blanca, Apilaan jne iltasin kääntymään. Moikataan niin naiset kuin miehetkin.
Ketjusta on poistettu 107 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667