Lada tuo kapitalistimiehen unelma. Kauneimmat naiset ja kovimmat karjut ovat valintansa tehneet ja siihen kuuluu ehdottomasti ladailun laatumailma. Samanaikaisesti , kun ei kapitalisti maksaa velaksi ostettua autoaan ja sen kallista takuuhuoltoa, voi ladamies keskittyä elämään. Suu säkkiämyöden eläminen on aina ollut ladakapitalistille itsestään selvyys. Säästyvän rahalle voi itse keksiä käytön.!
Ladakapitalismi nostaa elämänlaatua
10
110
Vastaukset
- ladanever
Lada vie mielenterveyden köyhältä kommunistilta. Huomaa sen sinustakin.
- Kalle
Minulta lännen auto vei mielenterveyden ja mielenrauhan. Kotirauhakin meni samalla ulosotto mies jatkuvasti ovea nykki.
- ladanever
Kalle kirjoitti:
Minulta lännen auto vei mielenterveyden ja mielenrauhan. Kotirauhakin meni samalla ulosotto mies jatkuvasti ovea nykki.
Monelle köyhälle käy noin. Ei niitä rikkaiden autoja kannata niin kauheasti himoita, että menee mielenterveys.
- Kalle
ladanever kirjoitti:
Monelle köyhälle käy noin. Ei niitä rikkaiden autoja kannata niin kauheasti himoita, että menee mielenterveys.
Sen huomasi vasta sitten kun olin ostanut uudestaan Ladan, eikai siitä muuten olisi parantunutkaan. Kiitän Ladaa siitä.
- aatos autoilija
Näinä vaikeina aikoina Ladan omistajat ovat ainoita jotka nukkuvat yönsä hyvin. Länsiautoilla ajavat syövät höpöhöpö lääkkeitä yrittäen epätoivoisesti rämpiä päivästä toiseen.
Hyvä esimerkki on nimim."ladanever". On selvä seinähullu,eikä ymmärrä mennä hoitoon.- ladanever
Näyttää siltä että ne jotka vielä Ladalla ajavat ovat menettäneet lopullisesti järkensä. Muuten ei näitä satuja selittää. Lääkkeet ovat kova sana ladisteille joiden keski-ikä hipoo jo 80-vuotta.
- Kanto.
ladanever kirjoitti:
Näyttää siltä että ne jotka vielä Ladalla ajavat ovat menettäneet lopullisesti järkensä. Muuten ei näitä satuja selittää. Lääkkeet ovat kova sana ladisteille joiden keski-ikä hipoo jo 80-vuotta.
Jotakin outoa tuossa sinun kirjoituksessasi on, yritäppä muutaman päivän päästä uudestaan jospa sinun lääkkeesi olisivat haihtuneet siihen mennessä.
- ladanever
Kanto. kirjoitti:
Jotakin outoa tuossa sinun kirjoituksessasi on, yritäppä muutaman päivän päästä uudestaan jospa sinun lääkkeesi olisivat haihtuneet siihen mennessä.
Ei sinun lääkityksesi vaikuta totuuteen millään tavalla.
- Kanto.
ladanever kirjoitti:
Ei sinun lääkityksesi vaikuta totuuteen millään tavalla.
Ei vaikutakkaan. Mitä sinun päässäsi surrasi kun kirjoitit kasikymppisestä autoilijasta. Mistä sadusta....mikä satu sulla on epäselvä...? Kerro kun selviät ja surraus tai surina loppuu päässäsi.
- ladanever
Kanto. kirjoitti:
Ei vaikutakkaan. Mitä sinun päässäsi surrasi kun kirjoitit kasikymppisestä autoilijasta. Mistä sadusta....mikä satu sulla on epäselvä...? Kerro kun selviät ja surraus tai surina loppuu päässäsi.
Lääkkeet ovat kova sana ladisteille joiden keski-ikä hipoo jo 80-vuotta. Kannattaisi sinunkin laittaa lääkityksesi kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984