Halpaa sähköä kotiin

muuttaja jukka

Tehkääpäs tekin edullinen sähkösopimus kämppäänne. Huomasin että vanha sopimus maksoi tolkuttomasti enemmän.

Täältä esimerkiksi: http://www.kilpailutasahko.fi

15

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi kannatanut

      Niipä harmittaa kun en ole sopimusta tehdessäni kilpailuttanut sähköä. Vaikka asuntoni on yksiö laskin vuosisäästöksi noin 60 e.
      Sopimus on voimassa vielä vuoden makselempa kiltisti kalliista sähköstä.

    • Hiukjbkjbkjhkjhk

      Kiitokset muistutuksesta! Ei ollut tullutkaan pitkään aikaan kilpailutettua sähköä. Käytin http://www.vaihtovirta.fi
      Reilut 200 euroa säästöä seuraavaksi vuodeksi...

    • Siirtomaksuja ei voi kilpailuttaa, kuitenkin ne muodostavat yli puolet sähkön kokonaishinnasta. Minulla sähkönkulutus maksaa vuodessa n. 120 euroa, siihen sitten päälle siirtomaksut ym pakolliset maksut. Minä en takuulla kilpailuta yhtään mitään vaikka säästö olisi 30%, se kolmen euron kuukausisäästö menee yhteen kahvikupilliseen huoltoaseman kahvilassa.

      • outo käsitys

        Eikö se yksikin kupillinen olisi kivempi juoda itse, kuin antaa tyhjästä muille?


      • outo käsitys kirjoitti:

        Eikö se yksikin kupillinen olisi kivempi juoda itse, kuin antaa tyhjästä muille?

        Miksi olisi, vaikka säästäväinen tärkeissä hankinnoissani olenkin, niin tuollainen summa ei liikuta yhtään :)


    • Kannattaa kilpailutt

      Tämä on ainoa oikea paikka vertailla hintoja, ei ole mikään maksettu mainos vaan viranomaisten keräämät hinnat.

      http://www.sahkonhinta.fi/

      Kannattaa sitten vielä googlata voittayhtiötä, sillä mukana on sellaisiakin toimijoita joilla ei hommat pelitä. Sosiaalisen median aikakaudella ongelmat tuodaan onneksi helposti ihmisten tietoon.

    • pissi pilliin..

      "Minulla sähkönkulutus maksaa vuodessa n. 120 euroa, siihen sitten päälle siirtomaksut ym pakolliset maksut."

      Älä jauha paskaa.. Kukaan ei voi asua suomessa vuonna 2012,jos sähkölasku on noin 300€/vuosi siirtoineen,tai sitten on asuttava teltassa tai varastettava sähkö muilta..

      25€/kk sähkö siirto ei todellakaan ole uskottava.

      • Lasku tuli

        Miksei voi oma sähkölaskuni oli 2 kk alle 50 e 40- 50 välille en tarkkaa muista.


      • Miksei voisi, ainoat kuluttajat sähköliesi/-uuni, jenkkikaappi, pesukone, tietokone modeemi, sekä valaistus. Tässä asunnossa ei ole esim. kylppärin mukavuuslattialämmitystä (vaikka kylppäri on muuten täysin rempattu 4 vuotta sitten täydellisen LVIS-saneerauksen yhteydessä), se tuplaisi vaivatta jo yksistään sähkönkulutuksen, eikä minulla ole mitää järkyttävän kokoista viihdekeskusta stand by tilassa koska en sellaisesta ehtisi/jaksaisi nauttia.

        Eli kyllä se sähkölasku on ihan omista teoista kiinni, tosin minä teen joka päivä ruokaa kotona ja käytän paljon uunia, enkä muutenkaan välitä pätkääkään sähkölaskustani. Mutta kun ei kulu tätä enempää silläkään asenteella, niin en voi ainakaan valittaa :)


      • Ja hinnat nousee
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Miksei voisi, ainoat kuluttajat sähköliesi/-uuni, jenkkikaappi, pesukone, tietokone modeemi, sekä valaistus. Tässä asunnossa ei ole esim. kylppärin mukavuuslattialämmitystä (vaikka kylppäri on muuten täysin rempattu 4 vuotta sitten täydellisen LVIS-saneerauksen yhteydessä), se tuplaisi vaivatta jo yksistään sähkönkulutuksen, eikä minulla ole mitää järkyttävän kokoista viihdekeskusta stand by tilassa koska en sellaisesta ehtisi/jaksaisi nauttia.

        Eli kyllä se sähkölasku on ihan omista teoista kiinni, tosin minä teen joka päivä ruokaa kotona ja käytän paljon uunia, enkä muutenkaan välitä pätkääkään sähkölaskustani. Mutta kun ei kulu tätä enempää silläkään asenteella, niin en voi ainakaan valittaa :)

        Turha narista hinnoista jos ei kerran kiinnosta vaihtaa halvempaan. Miksi ihmeessä sähköyhtiöt lähtisivät kilpailemaan hinnolla, jos se ei kiinnosta maksajaakaan?!?


      • lorota vihtaas

        "25€/kk sähkö siirto ei todellakaan ole uskottava."

        Helsingin Energia lähettää laskun 3kk välein, maksettavaa 70-75 euroa.


    • Olisi kannattanut

      Sähköyhtiöt kilpailevat keskenään. Tottakai sähköyhtiö menestyy mikä myy halvimalla sähköä kilpailutetaan se asiakkaiden toimesta tai ei.

    • huhhuh...

      Ottakaa Suomen sähköenergiasta sopimus niin johan maksaa... Vaimoni retkahi tarjoukseen kun olin sairaalassa. Häpeää nyt tekoaan mutta onneksi sain peruttua....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe