Painan 50kg ja olen 156 pitkä ja olen 13.Olenko siis teidän mielest ylipainoinen? Vastatkaa rehellisesti.
olenko ylipainoinen
12
678
Vastaukset
Ei sitä voi sanoo näin...
- ....
Järjenkäyttö ei oo kiellettyä. Että etköhän sä iha ite osaa sen arvioida ootko ylipainonen vai et. Tai sit sä oot täällä vaan keräämässä jotai kehuja että oot hoikka ym.
- CREUL
FATSO, PLÖSÖ, LÄSKI, FLÖDE, PUNKERO, JÄTTILÄINEN, IHRAKASA, SAASTAPAUKKU, TANKKI, MÖHÖ, LIHAVUORI, MOOSES... JNE.
JA IHANN VITUN TYHMÄ KUN KYSELET TÄÄLTÄ TUOMMOSIA!!!!!!!!!!!!!! - sdsdsd
haista vittu...ei enää näitä kysymyksii....et oo läski kysy vaik joltai joka näkee sut >:( ei näit kysyyskii jaksa enääää...et o sitä paitsi läski numerot ei oo mitäää ehkä sun luut vaa painaa mut sä et ite sen takii luulet et oot läski
- jibvnv
joo oot läski !
- jonsu
moi!! et tosiaan oo mäkin oon 158cm ja painan 50kg oon 14wee...kyl mulla on pieni pömppömaha mut saan se pois jos haluun(jos siis oon ähkinyt itseni täyteen)mut kato peiliin kato sivusta päin ja mieti et ootko läski niin mäkin aina teen...enkä varmaan oo..murrosikään kuuluu et vertailee itteensä peiliin ja miettii et onko läski...mielummin nyt pieni pömppömaha kuin kamala luuranko jolla ei oo kuin luuta ja nahkaa...
- ....
...et ole, ainakaan mun mielest. =)
- äää...
.... kirjoitti:
...et ole, ainakaan mun mielest. =)
et kauheesti pari kiloo..
- Tytsy
Siis et sä oo alkuunkaan ylipainoinen!!!
Mä oon saman pituinen kuin sä ja painan semmoset 45-47 kiloa,ja terkkari valittaa mulle aina että olen alipainoinen ja että pitäis mielellään painaa vähintään 50 kiloa.
Että ei tarttee olla huolissaan :)- mie
taitaa olla vaan keräämässä kehuja kuinka hoikka se on. pitää olla ika tyhmä jos ei osaa tosta arvioida onko lihava vai laiha...
- aliisa
mie kirjoitti:
taitaa olla vaan keräämässä kehuja kuinka hoikka se on. pitää olla ika tyhmä jos ei osaa tosta arvioida onko lihava vai laiha...
oothan sä vähä pullukka, muuta ai se haittaa. Mä oon ite sopiva luulisin 161cm 39kg. mitä sanotte oonko mä sopiva vai ylipainonen?
- :Q...
...En viitsisi näin muiden ulkonäköä arvostella, mutta kyllähän sinä melkoisen pullukalta kuulostat.(:oO) Siis ei millään pahalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676