Elikkä minulla on 2 chinua, tyttö ja poika(ovat sisaruksia) ja alkaa olla hetket käsillä että poika pitäisi leikata.. Poika on vain 3 kk;n ikäinen eli en tahtoisi leikata, onko muita vaihtoehtoja? pelkään että ne masentuvat jos pistän ne eri häkkeihin ja vapaana pitäminenkin on ongelma että miten ehdin pitää niitä erikseen vapaana.. apua :(
Poikasen kastrointi
3
122
Vastaukset
- accd1
Erota ne heti omiin häkkeihinsä äläkä juoksuta samaan aikaan, tuskin haluat sisarusten lisääntyvän keskenään. Uroksen voi kastroida vasta noin 10-12 kk ikäisenä. Kastroinnin jälkeen on vielä 4 viikon varoaika ennen kuin uroksen voi päästää naaraan kanssa samaan tilaan.
- pallitpois
Minun chinchillani kastroitiin puolen vuoden iässä. Jos uros on hyvin kehittynyt, ei ole mitään ongelmaa leikata jo nuorempana.
- accd1
Aikaisintaan uroksen voi tosiaan leikata noin puolivuotiaana, mutta suositeltavaa olisi odottaa ainakin 9 kk ikään asti jos uros on pienikokoinen tai se ei ole kehittynyt kunnolla. Samoin yhdistettäessä naaraas tulisi olla vähintään 6 kk vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1608386KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4447494Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543580Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123009Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään522654- 1262026
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv382021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540