Hurghada, Sultan Beach hotelli

Sulttaanitarko

Onko kukaan ollut tässä hotellissa täysihoidolla
(veikkaan että on...)? Ollaan menossa Aurinkokatkojen reissulle sinne tammikuussa. Kannattaako täysihoito ottaa ja mitä kokemuksia hotellista?

2

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulttaanitar2

Olemme lähdössä joulukuun lopulla hurghadaan josta tulemme takas tammikuun 10. Olemme myös tässä hotellissa aurinkomatkojen matkalla. Kokemusta juuri tästä ei ole, mutta viimeksi pari vuotta sitten kun kävimme, oli se hotelli (Sea Gull) ihan hyvä,öisin siellä oli viileää, samoin auringon laskiessa. Päivisin kyllä tarkenee

• sulttaanitar2

Niin täysihoidolla me ei oltu, mutta buffetaamiaisella ja se oli todella runsas, täyttävä, maittava, todella hyvä!! Sillä pärjäsi iltaan asti. Illalla otimme jotain pientä naposteltavaa. Varmaan täysihoito on vähintäänkin yhtä hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1648
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1386
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      160
      1223
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      129
      1165
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1125
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1064
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      939
    10. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      109
      904
    Aihe