Oilisko tää kavereiden kesken?

rakastunut seksiin, ja omaa...

Tulikohan tämä nyt oikeaan paikkaan... haluaisin tämän teille kuitenkin kertoa...Oli se eka kerta meille näin.

Laitoimme vaimoni kanssa yhteistuumin ilmoituksen www.city.fi portaaliin palstalle: pari etsii paria. Tämä oli meille ihan ensimmäinen kerta.

Kerroimme jo silloin, että me emme ole valmiita parinvaihtoon, mutta meitä kiihottaisi rakastella keskenämme saamassa huoneessa yhtä aikaa toisen parin kanssa… Saimme runsaasti vastauksia, mutta suurin osa oli sellaisia parinvaihtaja tyyppejä.

No, asia eteni… olimme ensin sähköposti-, myöhemmin puhelinyhteydessä. Mielestäni se pariskunta tuntui ”ihan kivoilta ihmisiltä”

Kun sitten tapasimme hotellissa (olimme sen verran varovaisia, että emme puhelimessa henkilötietojamme kertoneet) aloimme pitää pariskunnasta enemmän ja enemmän. He kertoivat avoimesti olleensa aviossa 15 vuotta ja olleensa uskollisia toisilleen. Siis me olemme kumpikin pariskunta samassa elämäntilanteessa. Heidän tilanteensa on siis aivan sama kuin meillä itsellämme itsellämme. Varasimme sitten ”perhesaunan” hotellista. Kylvimme kaikessa sovussa miehet ja naiset erikseen. Tietenkin tuli saunakaljatkin juotua… pieni määrä alkoholiahan rentouttaa ja tekee ihmiset avoimemmiksi.

No nyt sitten viimein siihen asiaan: Menimme sinne meidän hotellihuoneeseemme… Aloimme kumpikin mies hyväillä omia naisiamme. Riitta (nimi muutettu) ujosteli ensin mutta ei kuitenkaan vastustellut. Katsoimme yhdessä kuinka Jukka ja Sirpa (nimet muutettu) Alkoivat riisuuntua toisiaan samalla suudellen ja hyväillen. Kun Jukka alkoi olla puoliksi valmis tositoimiin, Sirpa selätti hänet sille isolle parisängylle ja alkoi häntä siihen suudella… Siis siihen, mikä miehellä on se herkin paikka, ja jonka kyllä naiset tietävät.


Sirpa kun on sellainen hoikka ja pieni nainen, ajattelin jo Jukan kanssa saunassa ollessani. ”Miten noin pieni nainen kestää tuollaista, joka melkein polviin roikkuu… Hyvänen aika kuinka valtavaksi se paisuikaan Sirpan sitä suudellessa ja hyväillessä…

Silloinhan minulla jo petti… vaimoni kun oli minua noilla herkillä sormillaan kutitellut, hyväillyt ja kiihottanut… kannoin hänet Sirpan viereen ja aloin nuolla häntä sieltä…

Meillähän oli sopimus, että parinvaihtoa ei…
Mutta kun se Sirpan ihana pieni perse oli siinä niin lähellä samalla kun omaa rakasta vaimoani nuolin… Muuten en koskenut siihen.

Miltä luulette sen tuntuvan, kun oman rakkaan puolison vittu sykki orgasmissa suuta vasten ja toinen pari rakastelee vieressä. Ja sitä kullin vartta riitti… hän oli vaimonsa päällä, ja se ylösalas liike oli todella pitkä… Sitä paitsi Sirpa ei ollut mikään kovin hiljainen rakastellessaan.

No Jukalla tuli… Sitten se Riitta tuli minun päälle ja alkoi sen ylös-alas liikkeen. Teki sen todella varovasti. Malttoi kun olin hänelle muutaman kerran sen suullani tehnyt. Häntä ujostutti… hän olisi halunnut olla peiton alla, mutta kun tarpeeksi kiihotuimme niin… (teidän mielikuvituksenne varassa).

No sitten haukkasimme jotain… (pullakahvit ja jotkin täytetyt sämpylät hotellin huonepalvelusta)

Kun se Sirpa yhtäkkiä kysyi minulta, kuinka ehdottomia me sen parinvaihtokiellon suhteen olemme. Minä siihen vastasin, että jos Ritu suostuu, kai voisimme sitäkin kokeilla. Ainakin silleen, että kumpikin pari on samassa huoneessa.

Minua kun hirvitti ensin ajatus, että tuo kamala jättiläiskyrpä raiskaisi minun vaimoa…

No mies meni selällensä siihen parisängylle. Hänen kalunsa oli puolijäykkä, ja Riitta alkoi sitä kielellään kiusata (vain kuin Riitta osaa). Sirpa, se pieni hoikka tyttö istui minun syliin katsomaan. Sitten Riitta meni ihan varovasti hänen (Jukan)päällensä… epäili, että se ei mahdu, mutta kyllä se hitaasti sinne minun spermani Liukastamaan vittuun mahtui. Hän aloitti oikein hitaan ylös-alas liikkeen. Samalla Sirpa nousi vähän ylemmäs…Istui alemmaksi, ja arvatkaa vain… minun vehje oli sen sykkivässä vaginassa.

Riitta jatkoi hartaasti ja hitaasti sitä liikettä… mutta kun sillä tuli niin Jukka käänsi sen toisin päin…Hän oli Jukan alla selällään, ja minun katsoessani sitä. Sirpan se supisteli minun sen ympärillä. En ole kenenkään naisen nähnyt laukeavan yhtä rajusti…

Mutta Kyllä Sirpallakin tuli. Istui sylissäni, minun kulli sisällä samalla kun toisella kädellä kutittelin häntä klitoriksesta ja toisella nänninpäistä…

OK… Tytöt lähtivät sitten saunaan. Me miehethän oltiin kovia karjuja, ja kävimme vaan suihkussa. Kun ne naiset tulivat sieltä takaisin… punastelivat… kumpikaan ei suostu vielä tänä päivänäkään sanomaan, mitä siellä on tapahtunut…

Mutta Riitta oli ottanut mukaan sen fasaanin pyrstösulan, millä minä olen häntä joskus kiusannut… ja kysyi, että voitaisko kaikki kolme yhdessä kiusata…härnätä Sirpaa…

0

7671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 126
        3299
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        91
        3031
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        17
        2298
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        26
        1809
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1678
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        15
        1539
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        18
        1514
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        28
        1447
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        20
        1427
      10. Hermo mennyt sotealueeseen?

        Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
        70 plus
        81
        1355
      Aihe