Norwegianilla matkustaminen

pientä funtsimista

Jos tilaa matkansa matkatoimiston kautta (esim. Aurinkomatkat), kuuluuko tällaiseen "valmispakettiin" automaattisesti flex-lippu eli istuinpaikkavaraus ja yksi
kirjattu matkatavara sisältyvät hintaan ? Jotta välttäisi turhan hössötyksen ja joka nippelinappelista maksamisen erikseen.
Onko Lontoon joulukadut jo avattu tai koska ne avataan ja kuka on avaajana ?
Kysymys kiehtoo erityisesti lapsia.

5

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaddingtontheBear

      Olen tilannut aurinkomatkojen sivulta lennot hotelli-paketin ja siinä on norwegianin lennolle kuulunut kirjattu matkatavara (2 laukkua/hlö) automaattisesti hintaan. Tietty istuinpaikkavaraus sen sijaan ei. En ole sitä kyllä erikseen sitten ostanut vaan katsonut sitten vaan, mitkä paikat koneesta on kohdalle sattunut.

      • pakettireissu hyvä

        Juuri tämän takia kiireisen ihmisen on niin hyvä ottaa jostain valmis paketti.
        Katselin Norwegian sivuilta omatoimista lähtöselvitysautomaattia (itsepalveluautomaatti) ja siinä on neljä aukkoa edessä. Onko tarkoitus työntää elektroninen lippu tai valokopio siitä isommasta heti näytön alta ja tulostaako se lopulliset liput siitä alimmasta reiästä ? Joku sanoi, että pitää itse näppäillä
        matkustajat jne koneelle automaatilla. Mutta eihän siinä ole edes näppäimistöä ?


    • skyfall seen

      Vantaalla on käytössä Finavian automaatit (ei siis Norwegianin omaa, minkä kuvaa tarkoittanet, niitä olen nähnyt vain Norjassa), ja ne on erittäin helppoja käyttää - eikä nimiä tarvi kirjoitella - varausnumero vain ja sen takaa löytyy kaikki matkaajien nimet mitä varauksen alla on, passit vilautetaan koneelle ohjeen mukaan ja kone sylkee boarding cardit sekä laukkutägit - valitkaa ruumaan menevien laukkujen määrä huolella,sitä ei saa koneella korjattua. Lähinnä Norwegianin drop-in -pistettä olevilla automaateilla päivystää lisäksi Norwegianin omaa henkilökuntaa avittamassa. Helppoa kuin heinän teko, samoin matkatavara-automaatin käyttö, kassi hihnalle ja lukijalla tägistä viivakoodi.

      Lontoon Gatwickissä ei ole pelejä eikä vehkeitä vaan klassinen sikapitkä jono, olkaa ajoissa. Myös maahan tullessa saa varautua jonottelemaan, ellei koko porukalla ole e-passeja - eikä ole mukana alle 18 v lapsia.

      Joulukaduista en osaa sanoa muuta kuin jouluhärdelli oli jo täyttä päätä menossa koko eteläisessä Englannissa viikolla 43! Ainakin kaikissa pikkukaupungeissa oli jo joulukoristeet high streeteillä ja toreilla ja tavaratalot pullistelivat joulukamaa ja - musiikkia.

    • hsssss

      Gatwickissä oli kyllä Norwegianilla automaatit, kun 15.11 sieltä lähdettiin. Olisiko ollut aivan tuore tapaus? Tiskillä oli vain pari virkailijaa ottamassa laukkuja vastaan.

      • Motourist

        Jo 2011 kesällä oli Gatwickissa automaatit ja virkailija hätistämässä sen käyttöön. Nopea ja näppärä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe