selvänäköä

ennua

Haluaisitko tarkan, laajan ja nopean ennustuksen/ selvänäköisen tulkinnan?
Ajat kun ovat nyt kaikin puolin hankalia, on paljon työttömyyttä ja aina löytyy murheita
rakkaus rintamalla ja muissa ihmissuhteissa ja asioissa.
Ja minä olen johdatettu ja asetettu auttamaan teitä, sen voin rakkauden nimeen vannoa.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä ja sähköpostitse käymämme keskustelut ovat luottamuksellisia.

Toki on puhelimessa palvelevia ennustajia, mutta samaan hintaan saat puhua
vain 4 minuuttia, kerkeääkö siinä ajassa kysyä kaikki tärkeät kysymykset?

Sinulla on kaksi vaihtoehtoa.
Pikaversio:
Minä vastaan sinulle jopa max 12 kysymykseen hintaan vain 9 euroa.
Mikä on varsin kohtuullinen hinta koska tulkinta vaatii jopa tunnin ja maksan alvit ja
muut yrittäjän kulut. Ja teen tätä "työtä" vapaa-ajallani eli en siis päivätyökseni.
Kysymykset esität vain ranskalaisin viivoin yksinkertaisessa muodossa.
Laajempi tulkinta:
Jossa pureudutaan menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaisuuteen tarkemmin,
hintaan 22 euroa. Tässäkin muodossa toki vastaan kysymyksiisi joita saat esittää
niin paljon kuin mieltäsi sattuu askarruttamaan.

Muutama ohje Sinulle, kun päädyt lähettämään pyynnön.
Kerro itsestäsi etunimi tai ainakin nimimerkki, ikä, asuinpaikka, hiusten-, ja silmienväri ja ehkä
jotain muuta itsestäsi jotta pääsen energioihisi käsiksi ja pystyn tehdä luotettavan ennustuksen.
Esitä kysymyksesi mielellään ranskalaisin viivoin ja selkeästi, jotta viestistäsi tulee selkeä
ja siihen olisi helppo vastata niin ettei se häiritsisi keskittymistäni.
Vastaan pyyntöihin viimeistään vuorokauden kuluessa sen jälkeen kun maksu näkyy tililläni.
Saat kuitin halutessasi sähköpostiisi tulostettavassa muodossa.

Selvänäön lahja kulkee suvussani jo usean sukupolven takaa. Asiat koen ja näen intuitiivisesti
ja apuna käytän kortteja tarpeen vaatiessa. Henkimaailma on ollut osa elämääni jo lapsesta
saakka, ensimmäisiä muistoja ovat ne kun olen antanut energiahoitoja eläimille, ymmärtämättä
sitä mitä tarkalleen ottaen olin tekemässä, rukoilin paljon vaikka sitä ei missään opetettu, koin ja
näin paljon henkimaailman asioita jo silloin. Eläimet ovat minulle vielä tänäkin päivänä elämän
suurin ilo ja rakkaus. Kuten myös ihmisten auttaminen.

Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostiini
[email protected]

Valon tiellä kanssasi kulkien - Riia

0

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Maailman menoa
        250
        1995
      2. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        82
        1986
      3. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        97
        1671
      4. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        112
        1491
      5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        169
        1171
      6. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        65
        1140
      7. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        63
        978
      8. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        32
        962
      9. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        106
        957
      10. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        61
        896
      Aihe