Katotteko yleensä jätkien perseitä? Millanen pylly on pojalla hyvä? Millasissa housuissa perse näyttäisi parhaimmalta?
Itelläni varmaan on ihan tavallisen kokonen pylly, vähän pyöreän mallinen ehkä, muttei mikään hirveen iso tai levee. Käytän enimmäkseen ihan tavallisia farkkuja.
Kysymys tytöille!!11
10
1654
Vastaukset
- Tyttönen
kyllä mä ainakin tykkään tuijotella jätkien pyllujä, varsinki rannalla tjsp. hyvä perse on sellanen, joka on nimenomaan vähän pyöreä, ei mikään lattana perse. et jos suutelee jätkää ja laittaa kädet takataskuihin, niin tuntee että kyllä siellä ON se perse. ihanaa, miehet
- zenica
en mä ainakaan..ensin pistä esiin ulkonäkö mut sen jälkeen pitäs oppia tunteen luonne.. ei se ulkonäkö paljn ratkase kun saa tietää millanen se ihminen on sisältä.... ainaki mun nykysellä miehellä on inhottava luonne mut söpö ulkonäkö.. :/ ja riitoja on paljon...
- nejti
ja kävelytyylinki minä tarkastan. Sellasissa sopivan kokosissa farkuissa, hieman roikutettuna pyöreät poikien peput on parhaita! :D eikä mitää sellasia housuja sitten et tiukat reisistä ja löysät vyötäröltä, mautonta...
- devoi
En katso jätkien perseitä. Niissä ei ole mitään kiinnostavaa. Jos ulkonäköä katson, niin se on sitten se koko olemus ja miten liikehtii ja elehtii ynnä muuta.
Mutta jos nyt pitää jotain sanoa, niin pyöreät peput kuuluu tytöille ja pojilla pitäisi sitten olla sellainen tavallinen, lättänä, miten sen nyt sitten kuvailisi. - *kyyläri*
kyl mä aianakin katon... hyvä perse on tiukka ja lökäreissä sen ainakin huomaa.. grrrrrrr
- mä...
Parhaat housut pojilla on trikoot. Ja parhaat perseet on yleisurheilijoilla(pikajuoksu, ja hypyt varsinkin).. Et sillai..
- Poika
hei mul o semmone perse mis o reikä keskel. onk se hyvä perse? siinä o karvojaki
- Sara
Tuleehan jätkienkin perseit välil katteltua...Siin samal ku katse kiertää muutenkin jätkäs.
Jätkil perse ei saa olla löllyvä,levee. Vaa musta paras on sellanen timmi,pyöreähkö ja sit tos kankkujen sivuil sellaset "kuopat",eli sellane ns. futispeppu. Urheilijapojilt tälläisiä usein löytyy...
Jokainen saa tuoda persettään esille miten haluaa. En osaa sanoo tietynlaisia housuja misssä se parhaiten esille tulis. - hmm...
must miehell/pojall pitää olla tiukka perse ja semmoset lökärit/löysät housut muute vaa on kivat... kuhan on löysä perse...
oon sit tyttö... =) - Elssa
Sen verran voinpi sanoa, että jos jätkällä on lökäpöksyt, en edes vilkase. Se näyttää lähinnä siltä, ku ois p*skat housussa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632132Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51785Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2361278En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71950Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87935Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21855Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?112762Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38708- 19706
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93689