Kyselisin siis, että mistä saa nykyisin tilattua luottotiedoton laskulla??
Luottotiedottomalle laskulla
6
2226
Vastaukset
- joku
monesta paikaksta electrolla, jimms, gigantti ja moni muu!
- kekkonen4
ja vitut saa
- öduhdff
Entäs hobby hall?
Tilaa toisen nimellä tai yhdistys tai äiti,sisko ja ym .
Pitää ottaa huomioon maksu vara että pystyy maksamaan,
laskut siis toiselle henkilölle takaisin.
LUE ULOSOTTO JA VELAT- löytyy
no täällä ei oo ku kodin tarvikkeita,esim:matot,petivaatteet,verhoja,koristeita,mut ei kyl elektroniikkaa.Linea kaunis koti.Sinne kannattaa soittaa tilaus ku netistä katot ne ilmoittaa että postiennakko tai korttimaksu.Mulla ei oo luottotietoja tilasin 79e ja ennen eräpäivää viel 100e nii lasku paketin mukana.ja tarvittaessa voi maksaa osamaksulla.Olin tyytyväinen tilaamiini oli ihan niinkuin pitikin.
- 3443224
Postiennakko
Matkahuolto jälkivaatimus, on esim autovaraosamyyjien suosima.
Ennakkolasku, jos ok myyjä.
Kaikkein huonoin tapa pyytää tuttua tilaamaan puolestani, maksan jos viitsin....
-Takuuasiat toimii jos nimi oikein, ei muuten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323335Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032525Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692488- 832054
- 411398
- 111338
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781016Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos34813TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28798Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6740