syvissä vesissä uitettu

ki-su misu

mitä näkyvissä,minulle kovan kohtalon elävälle naiselle? ei ollut alku helppoa,ei nuoruuskaan,nyt draamaa ihmissuhteessa? mitä näkyy,onko iloa vielä vai olenko kohtalon lapsi?

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

me kaikki olemme myös kohtalon lapsia, suurta perhettä.
      olet kokenut väkivaltaa, eikä sinua ole otettu huomioon. terveys näkyy minulle väreilevänä, oletkohan sinä käyttänyt lääkkeitä?

olet fiksu ihminen ja sinulla on paljon unelmia, joista kannattaa pitää kiinni!
      sinulla taitaa olla nuoren tuntuisen miehen kanssa draamaa, se ei selviä yhdellä keskustelulla. mutta tuon taaksesi jättämän uskomattoman korkean ongelmapesäkkeen sinä olet tosiaan jättänyt taaksesi. onneksi olkoon.

sinulle ei mikään tipu syliin. joudut aina tekemään paljon työtä unelmiesi eteen.
      siksi sinusta onkin tullut sisukas ihminen, sinä selviät aina omin neuvoin, kun kuuntelet sisintäsi. niin nytkin tässä draamassa.

uskoisin että sinä joudut kohtaamaan monta kandidaattia, ennenkuin se todellinen helmi löytyy. sitten kun hän löytyy, mahdollisesti elämääsi tulee hevosia. niiden kautta matkustat myös ulkomaille. eli sinä menet aina suloisesti eteenpäin, tietenkin!

t. Keskiyö

• sama kohtalon lapsi

kiitokset tulkinnastasi.en käytä lääkkeitä,mitä nyt allergiaoireisiin .en juo,tai polta.sisukas kylläkin .joo draamaa on.ei pahempaa väkivaltaa,jotta tasapaino järkkyisi.miehissä on paljonkin agreesiivisia aineksia,eikä niihin aina päihteetkään liity,sanoisin puhumattomuudet ja kommunikoinnin puutoset ja lukot aiheuttavat miehiin agressioita.niin olen nuoremmaaoloisen hemmon luon kyläillyt,ja toisenkin,joka on isokokoisempi ja vanhempi tuttavuus.en tiedä olen itsekin aika levoton tapaus.katsellaan mitä elämä antaa vielä...onkohan tuolla tunnetta mukana ,vanhemmalaa tuttavuusmiehellä,iso ja kokea-mutta niin selittämätön tapaus.kuten kaiiki ukot elämässäni.en mäkään taida ihan normityyppi olla koska kerään aina outoja persoonia...jänä juttu,ai hevoset liittynevät joskus kuvioihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56