Tuo autokaaharin hää juttu kyllä keroit kaiken poliisesita. Juuri tuollaista sakkia. Varmaan tuo ääliö autokaahari on niiden jumala ja idioottimorsian salaisten päiväunien märkä kohde. Nyt sitten kun saa olla lääpäläään tuo pariskunnan edessä niin sitten kaikki mukaan vaan.
Kuka ottaa vakavasti poliisin valitukset, että ei ole resursseja siihen ja tähän kun tuollaisten turhista turhimpien julkkisten häissä on aikaa ravata.
Ja siten vielä päätteeksi sekoilla iltapäivälehdissä keskenään laskutuksesa oikein kunnolla.
ELÄKÖÖN POLIISIT!!!!!!!!!! Tätä juuri maineenne kaipaa!!!!!!!!!!!!!!!!11
Poliisien ääliömäisyys
4
662
Vastaukset
- Kim
Olen jo jonkin aikaa seuraillut tätä palstaa enkä enää voi olla kommentoimatta vallitsevaa linjaa. Te kaikki poliisia ja sen toimintaa arvostelevat vellihousut olette juuri niitä, jotka ovat kuitenkin ensimmäisenä soittamassa poliisille kun pihapuussa rääkkyy pelottavan näköinen varis. Tai sitten olette niitä jotka ovat sössineet omat asiansa jo niin totaalisesti, että poliisin nähdessänne kiipeisitte mielellänne itse puuhun jos vaan pillerien syönnin väsyttämillä käsillä saisi enää otetta muuta kuin varastetusta tavarasta. Omituista paskahousuporukkaa, avatkaa vaihteeksi uusi palsta vaikka tunteettomista bussikuskeista, voisi itkemiseen löytyä taas uusia jänniä näkökulmia. Tällä palstalla produktiivisuutenne ei yllä sille tasolle, että ketään kiinnostaisi kuulla itkujanne. Vaihtakaa ajatuksia keskenänne vaikka samalla kun sovitte autoradiokaupoista tai hakkaatte mömmöä taipeisiin. Ja turha vastata tai kommentoida tätä viestiä, en lue kommenttejanne enkä muutenkaan enää jaksata seurata rassukoiden pikkurikollisten täynnä kirjoitusvirheitä olevia sössötyksiä. Hyvä poliisit, teette hyvää ja tärkeää työtä ja jatkakaa edelleenkin kusipäiden kohtelua kusipäiden ansaitsemalla tavalla! Näkemiin.
- Kiku
Jopa oli täpättätä tekstiä. Ei pitäisi. En muista poliisilta koskaan mitään pyytäneeni, eikä poliisin ole koskaan tarvinnut minun asioihin puuttua. Pakkohan noita poliiseja on olla olemassa.
Ottaa vain niin pattiin, kun juuri antavat itsestään kuvan joka justiin vastaa sitä pakollista stereotypiää tyhmästä poliisista.
Kun on missejä ja ralliajajia, niin poliisilta puhtoo työkalut kädestä ja tehdään vaikka mitä, kun saadaan olla likellä jotkakin niin hienoa, kuin mitä tyhmät missit ja jos mahdollista vielä tyhmemmät autokaaharit ovat.
Vielä kerran: Kuka ottaa vakavasti Hämeenlinnan poliisin resurssien puute ujellukset, jos aikaa riittää tuollaiseen?
Ja päälle sitten vielä esimies-alainen keskustelut siitä, laskuttaako polliisi vai eikö. - Pivapava
Kiku kirjoitti:
Jopa oli täpättätä tekstiä. Ei pitäisi. En muista poliisilta koskaan mitään pyytäneeni, eikä poliisin ole koskaan tarvinnut minun asioihin puuttua. Pakkohan noita poliiseja on olla olemassa.
Ottaa vain niin pattiin, kun juuri antavat itsestään kuvan joka justiin vastaa sitä pakollista stereotypiää tyhmästä poliisista.
Kun on missejä ja ralliajajia, niin poliisilta puhtoo työkalut kädestä ja tehdään vaikka mitä, kun saadaan olla likellä jotkakin niin hienoa, kuin mitä tyhmät missit ja jos mahdollista vielä tyhmemmät autokaaharit ovat.
Vielä kerran: Kuka ottaa vakavasti Hämeenlinnan poliisin resurssien puute ujellukset, jos aikaa riittää tuollaiseen?
Ja päälle sitten vielä esimies-alainen keskustelut siitä, laskuttaako polliisi vai eikö.Kerrankin poliisilla oli mahdollisuus tehdä sitä ennaltaehkäisevää turvallisuustyötä. Kyseisestä saattotehtävästä olisi varmasti irroitettu partio, jos samaan aikaan olisi tullut hälytys jonnekin toisaalle.
Resurssikysymystä en tässäkohtaa ottaisi esille, koska kyseinen tapus ei kerro sen enempää resurssien riittämättömyydestä kuin riittävyydestä. Nyt vain sattui olemaan aikaa.
- ajatella
Laske nyt montakohan minuuttia tuo saattuetyötehtävä kesti. Meinaatko, että autot oli siellä pariskuntaa katsomassa ja kuuluisuutta saamassa. Ne oli komennettu sinne. Kyllä olisi lööpit jo olleet täynnä, jos joku poliisitehtävä olisi tämän aikana ollut hoitamatta. Jos et koskaan ole ollut poliisin kanssa tekemisissä, miten tiedät miten he toimivat tai käyttäytyvät. En ainakaan itse lähtisi arvostelemaan tullin toimintaa lööppien perusteella, jos en koskaan olisi ulkomailla käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679