Matkakertomukseni Playa del Carmenista voit lukea osoitteesta:
http://pieniapolkujamaailmalle.blogspot.fi/2012/08/meksiko-playa-del-carmen-maaliskuu-2007.html
Paljon myös kuvia!
Matkakertomus Playa del Carmenista, hotelli Riu Tequila.
3
730
Vastaukset
- Matka vuodessa
Olipa mukava lukea, tuonne päin matkaamme jouluna. Myös Mauritiuksen kuviasi oli mukava katsella, kun aivan kaikki samat paikat kävimme itsekin, taisi olla 2008. Pitää vielä lueskella muita juttujasi, sillä voisipa mennä seuraavaksi Dominikaaniseen tai...
- Savetski
Minäkin meen jouluksi Playa del Carmeniin, voi kun olis hyvät ilmat! Tää viikko siellä näyttää olevan aurinkoista, toivottavasti ei muutu ens viikolla. Nyt alan nauttia tosta matkakertomuksesta. Ootteko muuten huomanneet, että Meksikosta ei ole juuri mitään negatiivista näillä palstoilla toisin kuin esim. Thaimaan- tai Gambian-matkoista?
- pandiser
Savetski kirjoitti:
Minäkin meen jouluksi Playa del Carmeniin, voi kun olis hyvät ilmat! Tää viikko siellä näyttää olevan aurinkoista, toivottavasti ei muutu ens viikolla. Nyt alan nauttia tosta matkakertomuksesta. Ootteko muuten huomanneet, että Meksikosta ei ole juuri mitään negatiivista näillä palstoilla toisin kuin esim. Thaimaan- tai Gambian-matkoista?
Olenpa huomannut, johtuneeko siitä että Meksikoon matkustaa vain fiksut ihmiset, kuten minä ja sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849