Onko porukat olleet kyseisessä hotellissa? käyneet kertokaa vähän mielipiteitä. :)
Plussaa ja miinusta.
onko muuten kummonen kuntosali?
Kiitos etukäteen!
Khaolak Bayfront Resort
5
252
Vastaukset
- m*y*m
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10690140#comment-0
Kirjoittelin ko hotellista ketjun kun asustin siellä toukokuussa muutaman päivän. Toivottavasti siitä on apua :) - Jo-jo1
Olin itse siellä vuonna 2009, ja silloin kokemukset olivat loistavat! Veikkaan, että edellisen kirjoittajan kokemuksiin vaikutti se, että ei ollut sesonkiaika. LÄhden nyt parin viikon päästä uudelleen tuonne, joten voin kertoa sitten lisää. Vuonna 2009 hotellissa oli aamiaisena kunnon seisovat pöytä, sijainti ihanasti hyvällä rannalla, viidakkomainen tunnelma ja hyvä palvelu. Huoneet olivat siistit. Ei todellakaan mitään valittamista. Niin, ja ruoka hotellissa tosi hyvää ja edullista!
- Erk
mekin lähdetään joulukuun 3pv :)
- HaaVe
Bayfrontista on keskusteltu muutamaan kertaan http://keskustelu.suomi24.fi/node/8904087#comment-43223987
Ainoat miinukset annoimme saksalaisista aurinkopetien varhaisista varaajista, suht. pitkästä matkasta ravintoloihin sekä aamiaisravintolan tupakoijista. Muutenhan Bayfront on loistava paikka. Tammikuussa taas, mutta lähemmäs keskustaa.
- jo-jo1
Itseäni ei häirinnyt keskustaan oleva välimatka. Ei haitannut körryytellä lavataksilla. Saas nähdä, häiritseekö nyt. Toivottavasti hotelli on vielä yhtä hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016