Homojen suosima baari Vääksyssä ?

Vääksy Gay Boy

Hei, oon kuullut että Vääksyssä on baari joka on homojen suosima eli siis siellä käy paljon meitä homoja..

täytän kohta 18v ja haluaisin tietää mikä baari se on että voisin sinne mennä juhlimaan sitten samanmielisten kanssa ?

18

4267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh-noh-noh

Vääksy on pieni paikka. Vain pari baaria koko kylässä. Joten käy katsomassa ovelta ja arvioi tilanne.

Vai aiotko laittautua jotenkin erityisesti?

• Vääksy Gay Boy

No niin synttärini lähestyvät.. aion juhlia silloin oikein kunnolla!

Täytän 18v ja tulen ulos kaapista - joten juhlin kahta asiaa yhtenä iltana!

Eli voitteko nyt vahvistaa että mikä näistä vääksyn baareista on se homobaari ?

• Tallukka Gay Forever

Tallukassa on pojilla rallit kuvassa !

• Vaikka tänään

Minä olen puhdas ja aatteellinen kelpaisinko minä.

• Kyrpä

Herra kansanedustaja! Te, täällä!

• NAAPURIN MAKE

homot kuvottaa mua !

• NAAPURIN MAKE

En oo mieheltä peppua saanut kun n.10 kertaa, eikä ollu mun juttu!

• VÄÄKSY GAY

Haluan homoilla ihan täysillä alasti

Haluan tunkea karvakikkeliäni persereikään

On ihanaa olla vääksyläinen hintti

• Anonyymi

laitat parhaat kuteet päälle.ja pyyhkäset. dont tel mamaan.siellä löytyy.kunnon.poski valssia ja klo 4 jälkeen pääsee varmasti saatille.toisin kuin baar 16

• Anonyymi

Hei homopojat! Täällä on Ville Kuopiosta pylly pinkeenä. Nyt tarvis jotain tiukkaa kankee perseeseen. Laittakaa YV:tä perseenhalkojat! ;)

• Anonyymi

Hyi hyi paska haisee kun sitä tonkii kyllä miehen pyllyllä on ihan muu tarkoitus kyllä se on ulostusta varten ei sisään laittoa varten ymmärrättekö ?

• Anonyymi

Ei miehen pylly ole mikään sorvan kylä !

• Anonyymi

olen 24 vuotta ollut maailman ja 14 eri maan teratzalla. on olllut todella hauskaa joka population kanssa ei todellaka ei.mitään. ongelmia.ei.tuhansien teratzalla.kanssa. juoda alkoholia.mutta. tämä.16. on.ikävä.kyllä. vaikeaakin.vaikeempi. olla.teratzalla.

• Anonyymi

16 saa riehua .mutta ei .puhua toisten asiakkaiden kanssa.puhumisesta toisten asiakkaiden kanssa. saa porttikiellon.

• Anonyymi

menis konkurssiin koko kioski.

• Anonyymi

Tunnen sen perustajan.

• Anonyymi

Ei ilmeisesti ole edes lämmitys kuluja maksettu.. Viikon oli bisset narikassa ja oli jääkaappi kylmiä.. Kun noudin omat bisset pois..

• Anonyymi

Vääksystä tehdään homovapaa paikkakunta. Homous on sairasta.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe