Allekirjoita kansalaisaloite susikannan järkiperäistämisestä!

KOHUKIRJA ILMESTYNYT:

Kirjan esittelyteksti:

Suomessa susikeskustelu käy kuumana. Susialueiden asukkaat tahtovat maahamme vähemmän susia kun taas suojelijat puolestaan vaativat kovaan ääneen susikannan lisäämistä. Sanansäilää ei säästellä internetin keskustelupalstoilla, lehtien yleisönosastoilla saatikka kaduilla ja toreilla.

Mikä on totuus maassamme harjoitetusta sudensuojelupolitiikasta ja mihin se tähtää? Mistä koko sudensuojelu sai aikoinaan alkunsa ja mihin se perustuu? Kuinka paljon taloudelliset tekijät säätelevät suurpetojen suojelua ja mikä osuus on luonnonsuojelujärjestöillä maamme susipolitiikassa? Rikastuttaako susi luonnon monimuotoisuutta vai tuhoaako se sitä? Näihin ja lukemattomiin moniin muihin kysymyksiin antaa uutuuskirjassaan "Suden kahdet kasvot" vastauksen susikeskustelun kuumimmissa aihiossa jo pitkään ahkerasti vaikuttanut Suurpedot ja Luonto ry:n Puheenjohtaja Imatralainen Marko Lind

Susi herättää voimakkaita tunteita niin puolesta kuin vastaan. Tutustumalla tähän uutuuskirjaan joudut totisesti valitsemaan puolesi sillä kirjan luettuasi et voi enää väittää olevasi tietämätön sudensuojelun juurista saatikka sen tarkoitusperistä. Kirjan perustelut ovat niin vakuuttavat, että se tulee varmasti olemaan susiensuojelijoiden yksi vihatuimmista teoksista.


Kirja: Suden kahdet kasvot
Ilmestymispäivämäärä: 7.11.2012
Kirjailija: Marko Lind
Kustantaja: Suurpedot ja Luonto ry
Sivuja: 152
ISBN 978-952-93-1384-6 (nid.)
Aihealue: susi ja susipolitiikkaa Suomessa

TILAA TIETOPAKETTI SUSISTA JA SUSIPOLITIIKASTA:
http://kansalaisaloite.kotisivukone.com/lomake.html?id=1




* Ja muista käydä allekirjoittamassa UUSI KANSALAISALOITE suurpetokantojen rajoittamisen puolesta: ALLEKIRJOITA ITSE JA LEVITÄ TIETOA YSTÄVILLESI!

KANSALAISALOITTEEN INTERNETSIVUSTO OS.
http://kansalaisaloite.kotisivukone.com/

7

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin olisi oikein

      Tässä vaiheessa pitäisi tehdä uusi lakialoite, joka antaisi jokaiselle oikeuden puolustaa maatamme suurpedoilta. Lakiin tulisi sisällyttää susien tapporaha. Esimerkiksi 500 euroa olisi sopiva summa maksaa kuolleesta sudesta.

    • Kannatan asiaa

      Totta.
      Kuka tekisi tuon uuden lakialoitteen? Siihen tulisivat mukaan kaikki normaali ajattelulla varustetut ihmiset.

    • naapurikuntalainen

      Onkos Nousiaisissa paljonkin susia ?

    • Omakehu haisee

      Kuka on laatinut kirjan esittelytekstin?
      Onko kirjailija tehnyt sen itse?

    • Ihminen on tyhmä

      Minusta tämä susieskustelu on paisuttelua. Susi on arka eläin, joka ei tule lähellekään ihmistä, kuin nälkäisenä.
      Kyllä on kauheaa, kun ihmiset eivät viitsi laittaa kotieläimiä, tai lemmikkieläimiään sisätloiihin, mikäli on susia lähettyvillä.

    • Täsä mä ole

      En käy allekirjottamas

      • SUSIPELKO

        Ei sitä tarvi erikseen ilmoittaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe