Opiskeluaikana, teekkari ja poikamies kun olin, ajoi luonto ja opinahjomme epäedullinen sukupuolijakauma viikonloppuisin ja viikollakin tikanpoikamme itäiseen satamakaupungin soittoruokaloihin mouruamaan. Sikäli, kun ei baarissa mäsähtänyt, (niinkuin asianlaita nöyrän kertojamme osalta useasti oli), ilta jatkui monasti kavereiden kesken Otaniemessä dokaillen jossain saunalla tai jonkun kämpillä.
Erään saunomisen jälkeisenä aamuna, (en muista minkä lafkan jatkoilla oltiin kuokkimassa, enkä muutoinkaan loppuillasta juuri mitään), heräsin alasti peiton alta kunnon krapula-aamukanki pystyssä puolialaston typy sylissäni. Molo oli jo herätessä mimmin reisien välissä ja misu vaikutti aika kuumalta tapaukselta. En tuntenut tai ainakaan muistanut tuntevani mimmiä, mutta ihan mukiinmenevän näköinen hoikka nuori nainen se oli.
Panetti aivan tolkuttomasti, joten hetken mietittyäni livautin moloni pikkupöksyjen välistä ja vetelin vähäsen edestakaisin ulkopuolella. Taisipa lipsahtaa vähäsen sisällekin, sillä märkäähän siellä oli. Misu huokaili vielä mukamas 'puoliunessa'. Tunnelmaa häiritsi hivenen joku mulle tuntematon jannu, joka oli sammunut jonkun toisen naisen kanssa samaan parisänkyyn. Ne heräilivät myöskin parhaillaan.
Se toinen vosu oli ilmeisesti ollut ruoka-aikaan kotona ja oli luultavasti sen vuoksi tai muuten vaan hivenen estynyt. Se pukeutui ja siirtyi vaivihkaa keittiöön kahvia keittelemään.
Meitä muita eivät estot juurikaan vaivanneet. Meininki makuuhuoneessa alkoi vaikuttaa aika levottomalta. Ilmeisesti jatkoilla nautitut pirtupaukut eivät olleet vieläkään täysin haihtuneet päästä. Totesin, että ihan hyvät tötsät ja kiva peppu. Mimmin nännit nöpöttivät ja alakerta oli aivan litimärkä. Sehän alkoi hipelöimään mun lisäksi myös sitä toistakin hemmoa. Mullahan ei ollut ennestään hommassa penniikään kiinni, enkä ole kovin mustasukkaisuuteen taipuvainen, joten tilanne ei juurikaan mua häirinnyt.
Niinpä laitettiin reilusti kortsut jakoon. Jätkä oli ilmeisesti joku nuorempi tieteenharjoittaja, kun en tuntenut sitä edes naamalta. Se ihmetteli siinä sängynlaidalla molo pystyssä, että: "Onkohan tää nyt ihan viisasta?". Mä totesin siihen ,että: "Älä ny nihkeile kolli. Pane vaan säkin sitä, kun kerran läksit. Hyvää se sullekin tekee..."
Mimmi otti pikkupöksyt pois ja laitoin kortsun päälle ja misu istui mun syliin samalla runkkaillen ja imien sitä toista jätkää. Välillä vaihdettiin kaverin kanssa paikkaa. Aika pervo fiilis tsiigailla molo mimmin suussa, kun toinen poju saa blondilta kyytiä oikein kunnolla. Välillä pantiin takaa päin mimmin ottaessa toiselta suihin.
Nuoremman tieteenharjoittajan lauettua lopulta, hoidin homman loppuun omalta osaltani vanhassa kunnon lähetyssaarnaajassa. Käytiin typyn kanssa vielä suihkussa ja lähdettiin Servinmökkiin syömään. Syötyämme annoin tytölle pusun, toivotin hyvää jatkoa ja läksin kämpille toipumaan.
Iltapäivällä herättyäni mietin, että mitäköhän sakkia nuokin olivat ja miten helvetissä tuonnekin päädyin, kun illalla olin kaupungille ihan 'parille vaan' lähtenyt.
Huomasin, että olin unohtanut kellonikin johonkin. Sen verran pöllyssä olin ollut vielä aamullakin, että en muistanut, mistä rapusta ja mistä talosta olin syömään lähtenyt. Saman näköisiähän kaikki lukaalit Onaniemellä ovat.
Onneksi näin ne mimmit eräänä päivänä kaupassa ja sain kelloni takaisin tyttömäisen hihittelyn kera.
Eipä ollut mikään elämää suurempi kokemus, hauska toki. Tulihan tuotakin kokeiltua.
Jatkojen jatkot
Pate
1
6912
Vastaukset
- Jeff
Mukava lukea että fellow-teekkareille on tapahtunut tuollaista. Itekin oon kerran vetänyt kimppaa ja mukavaahan se oli vaikka olinkin tukka täynnä viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204167Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231689- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o72945