Fiesta, Yaris vai Polo

Audisti11

Olen tässä katsellut autoa tyttöystävälle. Aluksi aikomus oli osta akäytetty Yaris, kunnes totesin, että niiden hinnat ovat aivan pilvissä verrattuna uusiin saman kokoluokan autoihin. Mitä järkeä on maksaa 12-13t € autosta, joka on noin 4 vuotta vanha ja jolla on ajettu noin 70-80 tkm, kun uuden vastaavan (uudemman mallin) saa noin 15-16t eurolla.

No aloin tässä katselemaan myös muita vaihtoehtoja Yariksen lisäksi ja Fiesta ja Polo tuntuvat järkevimmiltä. Mitä mieltä täällä ollaan? Fiesta on parhaimman näköinen mielestäni. Se olisi myös mielestäni sopivilla varusteilla halvin, eli maksaisi tasan 16 t€, kun Yaris olisi saman hintainen, mutta huonommin varusteltu. Polo taas hieman kalliimpi, mutta käytännössä samoin varustein kuin Fiesta. Kaikki vaihtoehdot lienevät varsin päteviä pelejä, mutta kiinnostavinta on ehkä se, miten ne säilyttävät hintansa. Yaris ainakin näyttää pitävän hintansa käsittämättömän hyvin. Samoin tehnee Polo. Mutta entäs Fiesta? Niitä ei ollut niin paljoa myynnissä, että osaisin asiaa tarkkaan arvioida. Jos auton siis myisi noin 4-vuoden päästä, niin Yariksesta saisi luultavasti noin 12.500 euroa. Mitenkä Fordin laita, osaako joku arvioida? Tai onko jotain muuta huomioitavaa näitä autoja vertaillessa?

2

655

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fordilla töihin

Toyota ja VW pitänevät hintansa parhaiten, mutta ei Fordkaan kauaksi jää. Auton osto on siitä metkaa puuhaa, että kannattaa ostaa vain sellainen auto joka on tulee tarpeeseen. Kun tämä on valittu, niin sitten katsellaan eri vaihtoehdot ko kokoluokassa.
      Vie tyttöystäväsi koeajolle, anna hänen koeajaa eri merkit - jotkut tykkäävät toisesta ja toisille taas sopii toinen kiesi kuin nenä päähän. Näin se vain menee.

Kun itselleni ostin uutta pirssiä, kävin koeajamassa Fiestan, Polon, Fabian ja Yariksen. Lopputulos oli tosi helppo - mun kouraan ja peffatuntumaan Fiesta sopi mainiosti. Fiestalla nyt ajettu rapiat 15 000 km ja en ole katunut ostostani pätkääkään:- ei vikoja , ei huolia ja polttoainetalouskin on kunnossa 5.7 l / 100 km kulutuksella. Tähän kun lisää luokkansa parhaat ajo-ominaisuudet, niin a vot !

• järjellä kannattaa

Tässä kokoluokassa Fiesta ja Polo ja miksei Fabiakin järkevimpiä vaihtoehtoja. Makuasioitahan autohommat usein on,mutta Yaris on kyllä todella kaukana näistä muista ajo-ominaisuuksissa. Ja olen täysin samalla linjalla honnan suhteen...en kyllä käytettyyn laittaisi tuota rahaa...vähän lisää niin saat uuden takuunalaisen auton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4668
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3196
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2107
    Aihe