Puhelinmaston vuokra ??

1e/

Paljonko olette saaneet vuokraa puhelinmastosta ja kopista .???

18

1738

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100-200 €

vuosi.

• 2012

365 euroa/a

• Vuorkanantaja

En ole koskaan antanut vuokralle puhelinmastoa enkä koppia, mutta sen sijaan olen antanut maapohjan vuokralle puhelinyhtiölle, joka on rakentanut alueelle maston ja kopin.

• dnako ?

Mullakaan ei oo ollut vuokrattavaksi mastoa ja koppia, maapohjan olen vuokrannut 3000 € / vuosi ja ilmaiset puhelinliittymät koko perheelle.

• maaton.

Aikoinaan ilmaiseksi saadusta maasta ja ottaa vielä vuokraa pienestä pläntistä.

• V. Uokraaja
        maaton. kirjoitti:

Aikoinaan ilmaiseksi saadusta maasta ja ottaa vielä vuokraa pienestä pläntistä.

Mulla ainakaan ole yhtää aaria ilmaiseksi saatua maata, kaikki on ostettu rahalla ja kovalla työllä sekin ansaittu. Ja sillä periaatteella olen myös vuokrannut taikka antanut sijoittaa kaapeleita, putkia ym. mailleni, että kaikesta otan maksun.

Ja sulle maaton sanosin, että joka päivä on maata myynnissä, siitä vaan ostamaan ja lahjoittelemaan sitä sitten ilmaiseksi toisten käyttöön jos siltä tuntuu!

• maaton.
        V. Uokraaja kirjoitti:

Mulla ainakaan ole yhtää aaria ilmaiseksi saatua maata, kaikki on ostettu rahalla ja kovalla työllä sekin ansaittu. Ja sillä periaatteella olen myös vuokrannut taikka antanut sijoittaa kaapeleita, putkia ym. mailleni, että kaikesta otan maksun.

Ja sulle maaton sanosin, että joka päivä on maata myynnissä, siitä vaan ostamaan ja lahjoittelemaan sitä sitten ilmaiseksi toisten käyttöön jos siltä tuntuu!

Eipä ole sukutila se sitten. Kannattaako tuommoinen? ostaa maatila vieraalta.

• PROVO,
        maaton. kirjoitti:

Eipä ole sukutila se sitten. Kannattaako tuommoinen? ostaa maatila vieraalta.

PROVO

• ahaa.
        PROVO, kirjoitti:

PROVO

Aina kun osuu se nimetään provoksi.

• Trolli..
        ahaa. kirjoitti:

Aina kun osuu se nimetään provoksi.

Trolli on internet-slangisana, jolla tarkoitetaan viestiä, jonka tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa. Trolliksi voidaan kutsua myös henkilöä, joka kirjoittaa tälläisia viestejä
        Netiketti suosittelee olemaan ruokkimatta trollia. Tämä tarkoittaa käytännössä trollin jättämistä omaan arvoonsa ja suhtautumista trollaaviin viesteihin tai viestiketjuihin kuten niitä ei olisi koskaan kirjoitettukaan. Tämä on usein vaikeaa, koska muutaman ihmisen trollaantuminen riittää keskustelun laajenemiseen

• duunari.
        V. Uokraaja kirjoitti:

Tuo on jo provoamista. Ei sitä duunarin palkalla maita ostella, hyvä kun asumaan pystyy vanhassa talossa. Kyllä olen huomannut että maatalous se on mikä kannattaa, sen verran isoja traktoreita näkyy olevan jusseilla, että meidän talon ikkuna pinta-ala jää toiseksi valmetin kopin ikkunoille.

• Kerrotaan nyt
        duunari. kirjoitti:

Tuo on jo provoamista. Ei sitä duunarin palkalla maita ostella, hyvä kun asumaan pystyy vanhassa talossa. Kyllä olen huomannut että maatalous se on mikä kannattaa, sen verran isoja traktoreita näkyy olevan jusseilla, että meidän talon ikkuna pinta-ala jää toiseksi valmetin kopin ikkunoille.

mutta älä sitten sano muille, maa tuottaa kun sitä viljellään ja tuotolla maksetaan maa, älä sitten huiki eteenpäin !

• mv211
        Kerrotaan nyt kirjoitti:

mutta älä sitten sano muille, maa tuottaa kun sitä viljellään ja tuotolla maksetaan maa, älä sitten huiki eteenpäin !

Ei ne sukutilat ilmaiseksi siirry seuraavalle polvelle.

Kuules duunari, kerros millä alalla duunailet?

• duunari.
        mv211 kirjoitti:

Teknologia.

• niiimpäniiin
        mv211 kirjoitti:

Voihan sitä maata saada ihan perimälläki, mutta aina siitä joku vero menee, vaikka muuten olisikin ilmaista, eikä se ilmaiseksi ole perheeseen tullut, kyllä sen joku on aikanaan ostanut tai muuten lunastanut.

Toiset perii maata ja toiset kiinteistöjä tai osakkeita, mutta ne ei peri, joiden vanhemmat ei ole asian suhteen mitään tehneet, se toisen perintö on aina jonkun toisen tienattua tuloa, joka sitten on vaan päättänyt sen jättää jälkipolville perinnöksi.

Jos, olet niin perseaukinen ettet peri mitään, niin syynä on omien vanhempiesi tuhlaava elämäntapa, tai sitten ne ei vaan arvosta perittyä varallisuutta sillä tavalla, että itse sitä keräisivät.

• Karehdin,
        niiimpäniiin kirjoitti:

Voihan sitä maata saada ihan perimälläki, mutta aina siitä joku vero menee, vaikka muuten olisikin ilmaista, eikä se ilmaiseksi ole perheeseen tullut, kyllä sen joku on aikanaan ostanut tai muuten lunastanut.

Toiset perii maata ja toiset kiinteistöjä tai osakkeita, mutta ne ei peri, joiden vanhemmat ei ole asian suhteen mitään tehneet, se toisen perintö on aina jonkun toisen tienattua tuloa, joka sitten on vaan päättänyt sen jättää jälkipolville perinnöksi.

Jos, olet niin perseaukinen ettet peri mitään, niin syynä on omien vanhempiesi tuhlaava elämäntapa, tai sitten ne ei vaan arvosta perittyä varallisuutta sillä tavalla, että itse sitä keräisivät.

silti.

• Entä,

tuulimyllystä, täällä puhutaan kymmenistä tuhansista !

• Kovasti riippuu

paikasta ja firmasta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57