... ihastuksesi kohde lukisi viestejä täällä. Mitä terveisiä hänelle lähettäisit?
Laita mukaan pientä vinkkiä, josta hän voisi tunnistaa itsensä
Kuvitellaan, että...
19
2991
Vastaukset
- Jo:lta
kaipailen ja haaveilen.Miksi näin?
- Joe Sanchez
tyttö,joka opetit minulle kuinka niitä
paperilintuja taitellaan ja minä opettelin
puhumaan kieltäsi.En ole unohtanut sinua.
Vanha origami-taru kertoo,joka taittelee
tuhat kurkea vuoden aikana,hänen haaveensa
toteutuu,ja niitä minulla on vain yksi - wiiriäinen
rakas ihastukseni kohde. oletko säilynyt hyvässä vedossa vai joko alkaa rupsahtamaan?
ja sitten voisi vielä sanoa että...
olis kivaa joskus nähdä sua mutta menee se näinkin ihan hyvin :)
ja lopuksi että...
oot tosisöde...pysy sellaisena.- minä vain
kunto on hyvänä:) Ei ole vielä merkkejä rupsahtamisesta:) ja sama täälä, olis kiva nähdä
mutta menee tää näinki.. - wiiriäinen
minä vain kirjoitti:
kunto on hyvänä:) Ei ole vielä merkkejä rupsahtamisesta:) ja sama täälä, olis kiva nähdä
mutta menee tää näinki..tää elämä nyt on sellaista, et meneehän se ja aika vauhdilla etteenpäin :)
jee, laiffi on ihan jees!
hih hiii!
- Entä sitten?
Mitään en tunnusta, siitä voit olla varma.
Ei minulla ole oikeutta tuntea sinua kohtaan muuta kuin ystävyyttä. Harmi, etten voi nyt kysellä sinulta neuvoa - niin kuin monessa muussa ongelmassa...
Tästä saisi hyvän vitsin :'(- HaluaN
vitsin vääntäisin, ongelman kääntäisin, tunnustan sen, muutakin kuin ystävyyden, ja varma olen harmittaa, onko kellään oikeutta mihinkään, se siitä sitten, enää kysele en!!
- Nainen myös
HaluaN kirjoitti:
vitsin vääntäisin, ongelman kääntäisin, tunnustan sen, muutakin kuin ystävyyden, ja varma olen harmittaa, onko kellään oikeutta mihinkään, se siitä sitten, enää kysele en!!
- HaluaN
Nainen myös kirjoitti:
koska ihastumisesta ei pidä vitsailla, voi särkeä sydämen.
- Minäkö
ollakko vai eikö olla.kerro missä kohtaa kuuluu nauraa.
- mimmi
Lähettäisin sellaisia terveisiä,että vaiks meistä ei koskaan tuliskaan mitään niin haluisin kuitenkin olla sun ystävä.
Olet TOSI söde ja ihana..ja laulat TOSI hyvin..suoraan mun sydämeen.. :) - muistan
Kirjoitat tosi kauniisti.Halaat lämpimästi.
Sinulla on mielenkiintoiset kädet. - naapurintyttö
..sanoit sinä lähtiessäsi. Parempi näin, niihän sovimme. Katseesi ja kädenpuristuksesi säilyvät kuitenkin muistoissani. Olet arvokas ja hyväsydäminen ihminen. Pidä rakkaistasi kiinni.
- naapurinkolli
Nyt sitten ainakin sovimme, sillä ymmärsin alusta loppuun eli ymmärtänen, mitä olen sopimassa. Parempi näin, ja paras on vielä näkemättä. Ja hyväkin kelpaa.
Jostakin täytyy kiinni pitää tai jonkun täytyy pitää kiinni, jotta pysyy pää pinnalla.
*veljellinen suukko* - naapurintyttö
naapurinkolli kirjoitti:
Nyt sitten ainakin sovimme, sillä ymmärsin alusta loppuun eli ymmärtänen, mitä olen sopimassa. Parempi näin, ja paras on vielä näkemättä. Ja hyväkin kelpaa.
Jostakin täytyy kiinni pitää tai jonkun täytyy pitää kiinni, jotta pysyy pää pinnalla.
*veljellinen suukko*..tai mistä minä tiedän. Tämähän on pelkkää arvuuttelua.
- corona
"...and the pines in the wind
want to sing your name with their leaves of wire."
:) - Oskari
Jätin mutten unohtanut.
- Laav
Vähemmän töitä, enemmän meitä... Babu.
- pikkuinen
Mä en pysty keskittymään mihinkään, kun sä hermostutat mua. Katot mua söpösti, virnuilet.. mutta älä kiltti lyö mulle enää luuria korvaan=) Anteeksi, etten soittanut, vaikka sä kirjoitit:" Soita mulle!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986