Oletteko ajatelleet esim. lentokoneessa, kun lentoemännät kävelevät päivästä toiseen korkokengät ja sukkikset jalassa edestakaisin. Minkälaiset tuoksut niissä voisi olla? Epäilen että jos pääsisi haistamaan niin tulisi sellainen kostea, muhinut nahan ja naisellisen jalkahientuoksu :p Tilanne tietäisi toteuttaessaan välitöntä seisokkia ja sekunnin räjähtämistä onnesta. Onko kokemuksia?
Naisten muhkea jalkahien tuoksu korkokengissä
22
3448
Vastaukset
- 3231lsdkfjohiesa
Eiköhän nämäkin naiset älyä pestä kinttunsa säännöllisesti. Ainakaan minun nenääni ei ole haissut päiväkausia padottu hien tai p.askanhaju näistä naisista. Voit minun puolestani ostaa sukset ja suksia niillä v.ittuun hölmöine ajatuksinesi PÖSILÖ!
- perehtynyt asiaan
Ei tuoksua kyllä voi sanoa kovinkaan muhkeaksi. Melko mieto ja pääasiassa tuoksuu kostealle nahkalle.
- shoesniffer
Ajattelen aina koneessa, että jospa niitä pääsisi nuuhkaisemaan. Varmasti löytyy hedelmiä seasta ja hienhaju on tajunnan räjäyttävä huume.
- omenamono
Isot on naisella kengät jos niihin mahtuu jalan ja sukan lisäksi vielä hedelmiä.
- lillafot
omenamono kirjoitti:
Isot on naisella kengät jos niihin mahtuu jalan ja sukan lisäksi vielä hedelmiä.
Saattaa ne olla kyllä pienet jalatkin.....
- Ja pois
Olet tainnut saada täällä päivystävän surullisenkuuluisan kommentooran ristiksesi. Onneksi olkoon!
- MrLouboutin
Juuri tuo lämpimän nahan tuoksu ja naisen jalkojen feronomit, ahh! Se on herkullinen tuoksu :)
- Pentti Anis
Ajatteles, jos lölydät sieltä lämpimästä kengästä vielä lämpimän pas'an - voi sitä ihanaa pask'ntuoksua.
Ja makua - lämpimänä...
- emäntä_86
Olen lentoemänät ja nahka korkkarit jalassa joka päivä 8-20 tuntia. Minulla on tosi paha jalka hiki. Korkkarit haisee tosi pahalle parin kuukauden jälkeen. Olen käynyt suihkussa niiden kanssa aina välillä vaan, joskus matkalla myös uima altaassa.
- Fetish M
Saisinko nuolla varpaitasi?
- Emäntä_86
Fetish M:
Ne maistuu kyllä varmasti tosi pahalle. Haju on välillä ollut tosi voimakas. Sisäpohja korkkareissa tai saappaissa ei yleensä ehtii kuivua aina yön yli. Jo viiden päivän jälkeen ne haisee. Välillä olen käytänyt saappaat töissä mutta jalkakihi on ollut niin voimakas yhden 15 tunnin työpäivän jälkeen jo. - Jalkahiki'
Minulla on mies koton joka on ihastunut minun korkkareinen tuoksuun kun ne ovat olleet jalassa koko päivän tai yön.
Nyt talvella käytän päivittäin nämä työmatkalla, työpaikalla ja vielä jos käyn kaupassa tai viikonloppuna baarissa.
http://www.brandos.fi/ck-calvin-klein/astrid-n10884blk-shearlingkid-suede/a59231
Välillä niissä on hirvittävä hien haju kun ne ovat olleet jalassa 10 tuntia.
Olen antanut mieheni nauttia niiden hajusta jos hän haluu ;)
Kesällä taas minulla on yleensä parit korkkarit jotka käytän. Yhdet missä arki korkkarit missä 6-8 cm korko ja sitten juhla tai kaupunki kortkkarit missä 10 cm korko.
Syksyllä niihin on yleensä aika hyvin imenyt ja pinttynyt jalka hiki, hiekka ja kaikki muu mitä on kesän aikana tullut kenkien sisään. - Ihana nainen!
Onneksi on naisia, jotka ymmärtävät meidän fettareiden tarpeita.
- tuoksu-monsteri
Haluaisin ottaa pieni tuoksu testi ”Emäntä_86” ja ”Jalkahiki” korkkareihin ja saappaisiin….
Ei voi olla parempaa kuin kunnon käytetyt korkokengät tai saappaat jossa on tuoksua käytöstä - Miss tassu
Tämä on kyllä halpa huvi miehille jos naisten jalkahiki lämmittää teidät.
En tiedä omasta miehestä mitäs mieltä hän on minun jalkahiestä.
Minullakin on jalassa talvella samantyyppiset saappaat kuin Calvin Klein: Astrid
mistä ”Jalkahiki” kirjoitti. Kesällä korkkarit joka lähtöön.
Talvisaappaissa on kyllä aikamoinen hiki pommi välillä kun ne ovat olleet jalassa yli 10 tuntia.
Kesällä kokkareissa voi joskus olla pieni haju mutta yleensä aika mieto. Yhden kesän jälkeen syksyllä voi olla eri asia kun kengät ovat olleet jalassa koko kesän kaikkialla.- Anonyymi
Oisko naista ketä käyttää snaker sukkia ja lenkkareita kesät haluaisin ostaa sukkia
- hulluhaaveilija
Emäntä_86: itsekin tahtoisin haistaa ja maistaa jalkojasi. Aitoa naisen tuoksua...
- Anonyymi
Tänä iltana minua lykästää taas. Naisystäväni laittaa illalla sukkahousut ja korkeakorkoiset saappaat jalkaan. Parikin tuntia riittää näillä helteillä niin tuoksut on kohdillaan. Harrastamme tämmöistä toimintaa ihan säännöllisesti.
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://4900049.com/H/0sSyJ 👈
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 http://1705555.com/H/3Vb7 👈
- Anonyymi
Se on kieltämäti käsittämättömänkiihottavaa se naisen jalkahientuoksu niissä sukkahousuissa.Nainen pitää niidenkäyttämistä kovin arkisena,mutta juttu muuttuu juhlaksi,kun MIES saa tuntea nenäänsä sen kiihottavan naaraantuoksun-Aaaaaaaaaaahhhhhh...
En ole ajatellut. On tullut vastaan hajuja kyllä. Itse olen noille herkkä sitten toiseen suuntaan. Stondis menee.
Pitää olla hanuri pesty ennen kuin takaapäin pannaan.
Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810