Naisten muhkea jalkahien tuoksu korkokengissä

toejam

Oletteko ajatelleet esim. lentokoneessa, kun lentoemännät kävelevät päivästä toiseen korkokengät ja sukkikset jalassa edestakaisin. Minkälaiset tuoksut niissä voisi olla? Epäilen että jos pääsisi haistamaan niin tulisi sellainen kostea, muhinut nahan ja naisellisen jalkahientuoksu :p Tilanne tietäisi toteuttaessaan välitöntä seisokkia ja sekunnin räjähtämistä onnesta. Onko kokemuksia?

22

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3231lsdkfjohiesa

      Eiköhän nämäkin naiset älyä pestä kinttunsa säännöllisesti. Ainakaan minun nenääni ei ole haissut päiväkausia padottu hien tai p.askanhaju näistä naisista. Voit minun puolestani ostaa sukset ja suksia niillä v.ittuun hölmöine ajatuksinesi PÖSILÖ!

    • perehtynyt asiaan

      Ei tuoksua kyllä voi sanoa kovinkaan muhkeaksi. Melko mieto ja pääasiassa tuoksuu kostealle nahkalle.

    • shoesniffer

      Ajattelen aina koneessa, että jospa niitä pääsisi nuuhkaisemaan. Varmasti löytyy hedelmiä seasta ja hienhaju on tajunnan räjäyttävä huume.

      • omenamono

        Isot on naisella kengät jos niihin mahtuu jalan ja sukan lisäksi vielä hedelmiä.


      • lillafot
        omenamono kirjoitti:

        Isot on naisella kengät jos niihin mahtuu jalan ja sukan lisäksi vielä hedelmiä.

        Saattaa ne olla kyllä pienet jalatkin.....


    • Ja pois

      Olet tainnut saada täällä päivystävän surullisenkuuluisan kommentooran ristiksesi. Onneksi olkoon!

    • MrLouboutin

      Juuri tuo lämpimän nahan tuoksu ja naisen jalkojen feronomit, ahh! Se on herkullinen tuoksu :)

      • Pentti Anis

        Ajatteles, jos lölydät sieltä lämpimästä kengästä vielä lämpimän pas'an - voi sitä ihanaa pask'ntuoksua.

        Ja makua - lämpimänä...


    • emäntä_86

      Olen lentoemänät ja nahka korkkarit jalassa joka päivä 8-20 tuntia. Minulla on tosi paha jalka hiki.  Korkkarit haisee tosi pahalle parin kuukauden jälkeen. Olen käynyt suihkussa niiden kanssa aina välillä vaan, joskus matkalla myös uima altaassa.

    • Fetish M

      Saisinko nuolla varpaitasi?

    • Emäntä_86

      Fetish M:
      Ne maistuu kyllä varmasti tosi pahalle. Haju on välillä ollut tosi voimakas. Sisäpohja korkkareissa tai saappaissa ei yleensä ehtii kuivua aina yön yli. Jo viiden päivän jälkeen ne haisee. Välillä olen käytänyt saappaat töissä mutta jalkakihi on ollut niin voimakas yhden 15 tunnin työpäivän jälkeen jo.

    • Jalkahiki'

      Minulla on mies koton joka on ihastunut minun korkkareinen tuoksuun kun ne ovat olleet jalassa koko päivän tai yön.

      Nyt talvella käytän päivittäin nämä työmatkalla, työpaikalla ja vielä jos käyn kaupassa tai viikonloppuna baarissa.

      http://www.brandos.fi/ck-calvin-klein/astrid-n10884blk-shearlingkid-suede/a59231

      Välillä niissä on hirvittävä hien haju kun ne ovat olleet jalassa 10 tuntia.
      Olen antanut mieheni nauttia niiden hajusta jos hän haluu ;)

      Kesällä taas minulla on yleensä parit korkkarit jotka käytän. Yhdet missä arki korkkarit missä 6-8 cm korko ja sitten juhla tai kaupunki kortkkarit missä 10 cm korko.
      Syksyllä niihin on yleensä aika hyvin imenyt ja pinttynyt jalka hiki, hiekka ja kaikki muu mitä on kesän aikana tullut kenkien sisään.

    • Ihana nainen!

      Onneksi on naisia, jotka ymmärtävät meidän fettareiden tarpeita.

    • tuoksu-monsteri

      Haluaisin ottaa pieni tuoksu testi ”Emäntä_86” ja ”Jalkahiki” korkkareihin ja saappaisiin….
      Ei voi olla parempaa kuin kunnon käytetyt korkokengät tai saappaat jossa on tuoksua käytöstä

    • Miss tassu

      Tämä on kyllä halpa huvi miehille jos naisten jalkahiki lämmittää teidät.

      En tiedä omasta miehestä mitäs mieltä hän on minun jalkahiestä.
      Minullakin on jalassa talvella samantyyppiset saappaat kuin Calvin Klein: Astrid
      mistä ”Jalkahiki” kirjoitti. Kesällä korkkarit joka lähtöön.

      Talvisaappaissa on kyllä aikamoinen hiki pommi välillä kun ne ovat olleet jalassa yli 10 tuntia.
      Kesällä kokkareissa voi joskus olla pieni haju mutta yleensä aika mieto. Yhden kesän jälkeen syksyllä voi olla eri asia kun kengät ovat olleet jalassa koko kesän kaikkialla.

      • Anonyymi

        Oisko naista ketä käyttää snaker sukkia ja lenkkareita kesät haluaisin ostaa sukkia


    • hulluhaaveilija

      Emäntä_86: itsekin tahtoisin haistaa ja maistaa jalkojasi. Aitoa naisen tuoksua...

    • Anonyymi

      Tänä iltana minua lykästää taas. Naisystäväni laittaa illalla sukkahousut ja korkeakorkoiset saappaat jalkaan. Parikin tuntia riittää näillä helteillä niin tuoksut on kohdillaan. Harrastamme tämmöistä toimintaa ihan säännöllisesti.

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­a str­­­eam. Sisää­­nkäynti kaiki­­­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://4900049.com/H/0sSyJ 👈

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­ts­­um­me sinu­­­t kä­­ymään u­­ude­ss­a chatis­sa! Mei­tä on yl­i mil­­­joona! 👉 http://1705555.com/H/3Vb7 👈

    • Anonyymi

      Se on kieltämäti käsittämättömänkiihottavaa se naisen jalkahientuoksu niissä sukkahousuissa.Nainen pitää niidenkäyttämistä kovin arkisena,mutta juttu muuttuu juhlaksi,kun MIES saa tuntea nenäänsä sen kiihottavan naaraantuoksun-Aaaaaaaaaaahhhhhh...

    • En ole ajatellut. On tullut vastaan hajuja kyllä. Itse olen noille herkkä sitten toiseen suuntaan. Stondis menee.
      Pitää olla hanuri pesty ennen kuin takaapäin pannaan.

    Ketjusta on poistettu 54 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe