Löytyykö täältä etelästä lakkaa....nam, tahtoisin niin...
lakka&eteläsuomi=mahdoton yhtälö?
5
910
Vastaukset
- lappilainen
siis hillaa =)
- Eräwallu
Kyllä etelästäkin löytyy tuota Suomuurainta,tarkempia paikkoja en pysty luetteloimaan mutta ainakin joskus tuolta Länsirannikolta olen tuota poiminut.
http://edu.taivalkoski.fi/tk-koulut/lukio/kasvisto/Suomuurain.htm
http://www.koulukanava.fi/biologia/suo/suo.htm- Nilla
Espoosta ainakin parilta tuntemaltani rämesuolta, jopa "hyvinkin" joskus, pari litraa noin hehtaarin alalta.
Saaristossakin lakkaa kasvaa ja yhtä satoisasti kuin edellä.
Etelässä lakan kukinta vain sattuu pahimpaan halla-aikaan, joten aina sitä herkkua ei täältä saa. - Heop
Nilla kirjoitti:
Espoosta ainakin parilta tuntemaltani rämesuolta, jopa "hyvinkin" joskus, pari litraa noin hehtaarin alalta.
Saaristossakin lakkaa kasvaa ja yhtä satoisasti kuin edellä.
Etelässä lakan kukinta vain sattuu pahimpaan halla-aikaan, joten aina sitä herkkua ei täältä saa.et viittis kertoo tarkemmin..mistäpäin Espoota?
- Nilla
Heop kirjoitti:
et viittis kertoo tarkemmin..mistäpäin Espoota?
paikka Espoon keskuspuistossa ja toinen Kirkkonumme rajalla länsi-Espoossa.
Maistuvat muuten minullekin... :) Joten sori, neuvon katsomaan maastokartasta sopivia kohteita ja menemään paikalle. Niin tein itsekin.
Paras lakka-aika on etelässä muuten jo ohi. Enää satunnaisia myöhässä olevia marjoja kypsyy ja on jäljellä. Nyt muuten löytyy mustikkaa paljon!
Siinä toinen herkku!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864