Oletko ajanut räjähtäneellä autolla? Tai lentänyt Rhinolla pelimaailman alla? Tai meren pohjassa? Minä olen! Outoa, kun näistä jutuista ei puhuta missään internetissä esim. vinkki/koodisivuilla... Kysy vinkkejä, hassutuksia tai koodeja minulta, kerron ja tiedän kyllä! :)
GTA_VC Vinkkejä
10
924
Vastaukset
- lauppa
no miten ajetaa räjähtäneellä autolla?
- The Pertti
Nii kerroppa kerran ku tiedät..
- epäilijä
onkos pc vai ps2?
- GTA_VC-Tietäjä
Ps2 - versio
- just
Vaude tosi uutta aja rhinol koodien kans.
- pappa
pappa ilahtuisi kovasti jos joku vaivautuisi laittamaan s.postilla huijauskoodeja suomeksi. Erityisesti sen millä saa rahaa lisää.
Kiitos ja kumarrus - kimppari
miten vcsä pystyy ajamaan vetten alla?
- sdf
kun säätää tarpeeks painoo autoon oon itekki ajanu se äijä puhuu totta
- GTA_VC-Tietäjä
sdf kirjoitti:
kun säätää tarpeeks painoo autoon oon itekki ajanu se äijä puhuu totta
Tietenkin totta! Mutta en painoa säätämällä...
- GTA_VC-Tietäjä
Räjähtänyt auto Ps2:
Menet auton kuljettajanpuoleiselle ovelle. Teet autojenräjäytyskoodin (R2, L2, R1, L1, L2, R2, Neliö, Kolmio) kolmioon (autoon astumis nappi) asti, odotat kunnes pelihahmo on vetänyt autossa olevan kuljettajan pois puoliväliin, sitten teet loput autojenräjäytyskoodista (Ympyrä, Kolmio, L2, L1), joka jäi kesken. Olet räjähtäneessä autossa joka liekehtii, (punainen savu) tee nyt Health-koodi (R1, R2, L1, Ympyrä, Vasen, Alas, Oikea, Ylös, Vasen, Alas, Oikea, Ylös), sinulla on räjähtänyt auto jolla voit ajaa!
Auto ei säily tallissa, tätä et voi tehdä moottoripyörälle tai tyhjälle autolle. Voit korjauttaa autosi, jolloin saat renkaat takaisin, mutta auto pysyy räjähtäneenä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632172Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381334En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?196944Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719