Moikka! Toivoisin paljon vastauksia tähän. Pidättekö muijat siitä kun jätkö laukee suuhun vai onko se niin että annatte tulla koska haluatte miellyttää. Pidättekö mausta yhtään vai onko niin että äkkiä vaan alas kurkusta se.
ikäsi?
kiitos
Gallub muijille!
9
1411
Vastaukset
- Merlin
En erityisemmin pidä siitä että jätkä laukeaa suuhun, mutta ei tuosta haittaakaan ole ja ehkä haluan miestä hieman miellyttääkin. Hyvin harvoin tuota tulee kuitenkin harrastettua. Antaa minun puolestani laueta jos on lauetakseen, mutta nielen tuloksen heti enkä jää maistelemaan.
16 on ikä. - nejti
enpä nyt tiedä pidänkö niin erityisesti, mutta eipä siinä mitään pahaakana ole kun näkee poikakaverinsa nauttivan. :) eikä omalta kullaltani mitenkään erityisen makuista tule, ei se oikeen maistu miltään.
- mari
Ei saa suuhun laueta, hyii.
- ....
Painu seksi -palstalle keskustelemaan.
Suurin osa täällä käyvistä on jtn 11-14 vuotiaita, joilla varmaanki on kokemusta suihin otosta.
IDIOOTTI!- joo
on on kokemusta... (13 w...)
- Teinixxxx18
Ei sperma ainakaan hyvälle maistu!!
- *miss*
spermaon aivan kamalan makusta..hyhyhy
- Elssa
Ai ei oo 14-vuotiailla kokemusta?? *nauraa paskasta naurua*. Jos on mitenkää mahollista, nii mä en mielellää anna laueta suuhun.. Siinä vaiheessa mulla menee yleesä fiilikset.
- JOO
mikään ei oo kiihottavampaa ku se et jätkä laukee suuhun... ja ei spesse maistu oikee millekkää niin siinä se menee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659