Miksi ei saada vuokra-asuntoa ? Auttakaa?!!

vimpsu93

Olen ihan uupunut!
Asumme poikaystäväni kanssa Espoosa yksiössä (20m2)(sato oy) joka on MAHDOTTOMAN pieni meille kahdelle (asuttu jo reilun vuoden). Asunnossa koko ajan putkiongelmia, melua, hajuja jne. Ei pysty liikkumaan ei pysty tekee "normaalsiti" ruokaa ja välillä ei käydä vessassa eikä suihkusa... vessat täyttyy naapurin paskasta... Suhde hajoo palasiksi. Joka kerta kun palaan kotiin rupeen vain itkemään. Itken päivittäin.
Jo puolivuotta ollaan haettu vuokra-asuntoa, nykyisen hinta on 500e/kk 20m2, etsitään kaksioo maximi hinta 800e/kk helsingin alueelta.
Olen lähettänyt ja soittanut JOKAISEEN MAHDOLLISEEN PAIKKAAN ja myös yksityisiin. EI vaa V**** onnistu. Käydään viikottain asuntonäyttelyissä. Jotkut jättävät
helposti vastaamatta kokonaan.
Meillä ei ole yhtään luottohäiriöitä.
Olen opiskelija ja käyn ilta/vklp töissä.
Poikaystäväni koko päivä töissä tienaa bruttona 2500e/kk
Mun ikä 19 hänen 24.
Olen Suomen kansalainen.
Hän on Euroopan kansalainen pysyvä oleskelulupa.
(sukunimet ulkomaalaisia)
Ei mitään ongelmia lain kanssa. EI MITÄÄN.
Niin miksi ei saada asuntoa??
Satolta ollaan pyydetty vaihtoasuntoa. Ei kuulu mittäääään!
Mitä mun pitää tehdä?
Auttakaaa?
Onko tämä jotain syrjintää?
Että jos olisin joku sossupummi niin saisin vaikka kolmion ja rivitalosta???
Jos olisin raskaana niin saisin minkä tahansa asunnon vai??
Jos sukunimeni olisi "Itsekkäinen" saisin kämpän?
Mun terveyteni menee jo!
Sain jo astman! Woohoo!
En halua menettää poikaystävääni tämän takia.
Enkä omaa elämää.

17

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvotar

Onko teillä paperit vetämässä Espoon kaupungin asuntoihin?

• vimpsu93

mitä meinaat?

• Hmmm...
        vimpsu93 kirjoitti:

mitä meinaat?

Haette Espoon Kruunusta kaupungin vuokra asunnon. Teidän nykyiset asuinpuitteet niin kehnot että teidät katsotaan´melko kiireelliseksi tapaukseksi.Tulonne kun eivät ole esteenä kun toistaiseksi noin pienet.