Hei missä paikoissa Haminassa on edullisinta katsastaa auto pakokaasumittauksen kanssa? Olen aika tietämätön näissä asioissa täällä Haminassa ja tarvitsisin vihjeitä.
Auton katsastuksesta
27
1524
Vastaukset
- Khjor
Risto katsastaa
Uusi Kaakon Autokatsastus on aloittanut Uudessa Summassa Ansaskuja 7:ssä. Risto Serola, yksityisen autokatsastustoiminnan pioneeri on palannut jälleen areenoille. Googlaa osoite ja aja pihaan.- jhkor
Näin räikeetä mainosta en ole nähny pitkään aikaan
- katsastuttaja
Kinnunen on ainakin ylivoimaisesti kallein.
- ögogh8
Kinnusella toimii näin.Katsastusmies katsastaa auton määrää jälkitarkastuksen päästöjen takia Ok. Johtaja suorittaa jälkitarkastuksen ja kas löytää vajaassa viikossa suntyneitä ruostevaurioita ja kirjaa korjauskehoituksen.
Herää kysymys onko henkilökunta yhtä ammattitaitoista kuin Johtaja kun ei löytänyt ko. vaurioita ensimmäisellä käynnillä. - TojotaTerska
ögogh8 kirjoitti:
Kinnusella toimii näin.Katsastusmies katsastaa auton määrää jälkitarkastuksen päästöjen takia Ok. Johtaja suorittaa jälkitarkastuksen ja kas löytää vajaassa viikossa suntyneitä ruostevaurioita ja kirjaa korjauskehoituksen.
Herää kysymys onko henkilökunta yhtä ammattitaitoista kuin Johtaja kun ei löytänyt ko. vaurioita ensimmäisellä käynnillä.Sama vika. Ensin löytyy vain palanut poltin ja rikkinäinen iskunvaimennin. Toisella kerralla lista, eikun kasvaa...
- Autoilija Haminasta
Ihan A katsastus Haminan keskustassa. Kun menee sinne ja pyytää että saisiko esim pakokaasut veloituksetta (norm 20e) niin ainakin minä sain, vaikka en ole edes nainen
- huh,huh..
Kinnusella piti maksaa yhdeksättäkymppiä pienen henkilöauton katsastuksesta ja
pakokaasutestistä yhteensä
- 24cm pippel
Mun bemari menee aina läpi pakokaasumittauxesta ja meixi on ahtaaja
- harppi ja vasara
Niinpä , mutta sinun viivoittimesi on niitä pilailupuodissa myytäviä.Niiden sentti vastaa virallisessa mitassa viittä millimetriä.
- Jörniä26cm pippel
harppi ja vasara kirjoitti:
Niinpä , mutta sinun viivoittimesi on niitä pilailupuodissa myytäviä.Niiden sentti vastaa virallisessa mitassa viittä millimetriä.
Pitihän se arvata, meneekin se lasti KAKKOSRUUMAAN liian helposti.
- uyfyufu
Tässä tapauksessa ei ole lääkitys unohtunut vaan on tullut vedettyä mömmöä vähän yli annostuksen,
- Päästöt ok
Siis onko totta , että Risto on aloittanut katsastustoiminnan ?
- ok...........
Uusi Kaakon Katsastus oy on firman nimi, jonka toimitusjohtaja on Riston tytär Pilvi.
- Ensimm.nimim.
Kiitos teille vinkeistä, joten enköhän menopelini saa katsastettua.
Joku "sairaaloinen" käyttänyt samaa nimimerkkiä kuin minulla eli Tyttö Pohjoisesta ja laittanut seuranhakuilmoituksensa. Minä se en ole, halusin vain katsastuspaikat tietooni.
. - Tyttä etelästä
Ajat torille iltaisella niin ne pari siellä roikkuvaa reppanaa katsastaa autoasi pitkään ja happamella naamalla.
- serolallemeen
Se tuhti kaveri kinnusella huudatti bemaria vähän aikaa takaperin että pata levisi ja nesteet lensi kaaressa. Ois pitäny vaatia omalle autolle pesu sen verran oli klykolissa oma peli.
- Mällit tojopojoon
serolallemeen kirjoitti:
Se tuhti kaveri kinnusella huudatti bemaria vähän aikaa takaperin että pata levisi ja nesteet lensi kaaressa. Ois pitäny vaatia omalle autolle pesu sen verran oli klykolissa oma peli.
Pidähä ens kerral kikuli piilos ni pääset helpommal tojobojo.
- Kyrvat
Patakattilaansoimaanjaseerolalle
- Taru Anneli
Kokeile markustajakoti Lokin respasta. Minä sain avun sieltä.
- Tarkka katsastus.
Kinnusella katsastusmies hylkäsi autoni mm. käsijarrun takia. Ei kuulemma pitänyt tarpeeksi hyvin. Kun itse kokeilin käsijarrua, se meni lukkoon saakka. Vein sitten auton uudelleen tarkastettavaksi tekemättä käsijarrulle mitään, ja hyvin meni läpi, kun oli eri katsastusmies.
- .....
Eikös lokki palanut,joskus 80-luvul?
- astronautti
Autosi katsastusta helpottaa kun otat paidan pois jarrudynamometrillä
- hyvvää
Paikallisessa lehdessä juttu uudesta katsastuspaikasta, siis uudelleen aloitetusta.
Suosittelen lämpimästi, siellä miellyttävä henkilökunta ja hyvä palvelu ollut ennemmin ja miksikö se siitä muuttuisi, kun samat ihmiset kuvioissa. - Toyota Corolla
hyvvää kirjoitti:
Paikallisessa lehdessä juttu uudesta katsastuspaikasta, siis uudelleen aloitetusta.
Suosittelen lämpimästi, siellä miellyttävä henkilökunta ja hyvä palvelu ollut ennemmin ja miksikö se siitä muuttuisi, kun samat ihmiset kuvioissa.Kävin siellä ja oli tosi ystävällistä henkilökuntaa,niin ja autokin meni läpi että pätkähti
- Tyttönen
Toyota Corolla kirjoitti:
Kävin siellä ja oli tosi ystävällistä henkilökuntaa,niin ja autokin meni läpi että pätkähti
Paljon siellä pakokaasumittauksen kanssa ottavat?
Entä täytyykö aika varata... - töppönen.
Tyttönen kirjoitti:
Paljon siellä pakokaasumittauksen kanssa ottavat?
Entä täytyykö aika varata...ei tarvi aukaa varata kun sisään vaan
- volvoo.
itse valitsen aina halvimman katsastus paikan palvelu on kaikissa ihan hyvää ja auton pitää kunnossa ja huoltaa eikä hae mitään vikalistaa korjaamoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826205
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t293733törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/253075Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3631664- 331368
- 261292
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11916Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi42873Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11860- 42819