Olemmeko ahdasmielisiä?

Tai siis me naiset?

Kävin äsken Yrjönkadun uimahallissa ja sen ovella oli ilmoitus, jonka mukaan tänään paikalla on mies valvojana. Kassalta halukkaat saivat uimapuvun.

Olemmeko me naiset todellakin ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia? Mikäli olen oikein ymmärtänyt, miesten vuorolla on yleensä naisvalvoja.

49

2065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä palsta

      Miten jonkun uimahallin asiat kuuluvat nudismi ja naturismi palstalle ?

      Tällaiset ei palstalle kuuluvat kirjoitukset on pakko liputtaa pois ellet sitten osaa perustella mitä tekemistä uimahallilla on naturismin kanssa ?

      • oikeapalsta

        No minnes alastomuus kuuluisi jollei tänne, harrastetaan sitä vaikka uimahallissa tai kylpylässä! Jos noita marmatuksia väärästä foorumista vielä tulee, on aihetta miettiä ovatko naturistit OIKEASTI suvatsevaisia, vai tiukkapipoja joille määritelmät ovat tärkeämpiä kuin ihmiset ja alastomuus.


    • Hallissa juteltiin äsken tyttöjen kanssa tuosta perjantaisesta. Miksi tuollainen "Hienotunteisuus"? Ainakaan se ei ollut meistä uijista lähtöisin. Eivätkä ne uimapuvut olleet menneet käyttöön.

      Mutta tässä kirjoittelusa aukeaa koko asian raadollisuus. Pervoiluun ja machoiluun taipuvaiset koltiaiset ovat ajaneet naiset pois tältä foorumilta. Itse he eivät pysty muuhun kuin pervoiluun. Kuten on nähtävissä niin tämän kuin muidenkin ketjujen "keskusteluista".

      • näin on vai onko

        Onko sinusta pervoa kommentoida sinun täysin palstalle kuulumatonta juttua ?

        Koita nyt hyvä nainen tajuta ettei uimahalleilla ole naturismin tai nudismin kanssa mitään tekemistä.

        ps. taidat olla myös noiden kylpylä juttujen kirjoittaja.


      • Jepulis .

        Tavanomaiseen tapaasi olet huomannut villakoiran ytimen. Eli että me naturistit olemme suvaitsevaisia. Me emme ärhentele siitä, että vieressämme rannalla oleva henkilö on laiha tai lihava, nuori tai vanha, siloinen tai ryppyinen, mies tai nainen, kalju tai pitkätukkainen, homo- tai heteroseksuaalinen tai muusta vastaavasta syystä. Me olemme yhtä väkeä ja olemme luokittelematta muita.

        Valitettavasti tälle foorumille on hakeutunut henkilöitä, joille nämä ajatukset ovat vieraita. He ovat toiminnallaan kuten asiallisten viestien jatkuvalla liputtamisella ajaneet asianharrastajat muualle.

        Hyvä huomiointi Sinulta: naturistit toimivat tavallaan eikä valvojan sukupuoli merkitse siinä mitään. Ulkopuolisen kannalta asia on kuitenkin aivan toisin, kuten tuo ilmoituskin viestittää. Mutta toisaalta: olisiko hallin ylläpito voinut toimia toisin.

        Nauttikaamme kumpikin veden syleilystä omilla vuoroillamme. Yhteisvuoro olisi häiriöiden takia melkoisen mahdotonta. Kertaluontoisesti melko tiukassa valvonnassa se onnistuu, kuten Myyrmäen hallista on havaittu, mutta ei muutoin.


    • Ohikulkija vain

      Hei. Taiettiin kohdata viime sunnuntaina siinä kello 13,10. Tulit reppuselkäisenä pipo päässä Yrjönkatua ylös ja käännyt uimahallille. Minä tutkiskelin antikan ikkunaa ja sinä näytit ohikulkeissasi jotenkin tutulta. Kun käännyt kongiin, se jysähti mieleeni. Sinähän se olit. Toivottavasti uinti maistui.

      Hyvää Joulun odotusta!

      • Pyyttoni

        Posmottikos se kans venättä?


      • bkjökökn
        Pyyttoni kirjoitti:

        Posmottikos se kans venättä?

        en meinannu tunnistaa vaatteet päällä


    • exsieppo.12

      ONKOHAN TÄMÄ Naturnainen sama kuin lurahtanut,

      • Eihän tällä jutulla mitään väliä ole, mutta kovastipa näyttää joitakin kiinnostavan.

        Ei, minä en ole lurahtanut, mutta hänet olen ohimenevästi tavannut kuutisen vuotta sitten. Vai olisikos seitsemän. Oli niin kaunis kesäpäivä ja menin Pihlajasaareen. Hän istui pienessä seurueessa siinä heti alueelle tultaessa sen laakean kallion lähellä tai siis siitä suoraan lahdelle päin rantaniityllä. Tunnistin kuvasta, jota hän silloin piti näkyvillä. Vaihdoin pari sanaa, sellaista arkipäiväistä. Tuskinpa hän itsekään muistaa. Mutta noin kävi.

        Ei, en ole lesbo, mutta minulla ei ole mitään heitä vastaan. Ne pari hyvänpäiväntuttua osaavat käyttäytyä paljon paremmin kuin nämä täällä riekkujat.

        En ole ulkomaalainen. Olen suomalainen. Olen syntynyt Tammisaaressa ja nykyisin asun Helsingissä metron varrella. En ole edes kaksikielinen, vaikka kotitarpeiksi rannikkoruotsia osaankin. Mutta en osaa närpiötä. Enkä liioin osaa venäjää kuin pari sanaa. Firmamme matkailukerho tekee keväällä muutaman päivän Pietarin matkan ja menen mukaan.

        En ole mies. Kihloissa olen ollut jo muutamia vuosia miehen kanssa ja tämä järjestely sopii meille oikein mainiosti. Yhteiselomme sujuu mukavasti ja vaikka meillä kummallakin on oma asunto, vierailemme usein toistemme tykönä tai pitäisikö käyttää sanaa asustelemme. Tietenkin teemme yhteisiä lomamatkoja ja esimerkiksi Pärnun matkastamme kerroinkin aikoinaan tai siis sen hiekkarannan aallonmurtajan puoleisesta päästä, tunnettehan paikan.

        No, toivottavasti tyydytin uteliaisuutenne.


      • Asia selvä ?
        naturistin kirjoitti:

        Eihän tällä jutulla mitään väliä ole, mutta kovastipa näyttää joitakin kiinnostavan.

        Ei, minä en ole lurahtanut, mutta hänet olen ohimenevästi tavannut kuutisen vuotta sitten. Vai olisikos seitsemän. Oli niin kaunis kesäpäivä ja menin Pihlajasaareen. Hän istui pienessä seurueessa siinä heti alueelle tultaessa sen laakean kallion lähellä tai siis siitä suoraan lahdelle päin rantaniityllä. Tunnistin kuvasta, jota hän silloin piti näkyvillä. Vaihdoin pari sanaa, sellaista arkipäiväistä. Tuskinpa hän itsekään muistaa. Mutta noin kävi.

        Ei, en ole lesbo, mutta minulla ei ole mitään heitä vastaan. Ne pari hyvänpäiväntuttua osaavat käyttäytyä paljon paremmin kuin nämä täällä riekkujat.

        En ole ulkomaalainen. Olen suomalainen. Olen syntynyt Tammisaaressa ja nykyisin asun Helsingissä metron varrella. En ole edes kaksikielinen, vaikka kotitarpeiksi rannikkoruotsia osaankin. Mutta en osaa närpiötä. Enkä liioin osaa venäjää kuin pari sanaa. Firmamme matkailukerho tekee keväällä muutaman päivän Pietarin matkan ja menen mukaan.

        En ole mies. Kihloissa olen ollut jo muutamia vuosia miehen kanssa ja tämä järjestely sopii meille oikein mainiosti. Yhteiselomme sujuu mukavasti ja vaikka meillä kummallakin on oma asunto, vierailemme usein toistemme tykönä tai pitäisikö käyttää sanaa asustelemme. Tietenkin teemme yhteisiä lomamatkoja ja esimerkiksi Pärnun matkastamme kerroinkin aikoinaan tai siis sen hiekkarannan aallonmurtajan puoleisesta päästä, tunnettehan paikan.

        No, toivottavasti tyydytin uteliaisuutenne.

        NaturistiN Minua ei henkilökohtaisesti häiritse olet sitten venäläinen lesbo tai suomalainen hetero nainen, Ainoa asia joka minua häiritsee ovat sinun palstalle kuulumattomat kirjoitukset.

        Muutamia esimerkkejä muistin virkästämiseksi.

        - Pyykin pesu / siivous - Kuuluvat kotitalous palstalle ei naturismi.

        - Yrjönkadun uimahalli - kuuluu uimahalli palstalle ei naturismi.

        Sovitaanko että jatkossa kirjoitat vain jos sinulla on jotain palstan aiheeseen kuuluvaa etkä täytä tätä palstaa asiattomilla aihepiiriin kuulumattomilla viesteillä.


      • NaturistiN.
        Asia selvä ? kirjoitti:

        NaturistiN Minua ei henkilökohtaisesti häiritse olet sitten venäläinen lesbo tai suomalainen hetero nainen, Ainoa asia joka minua häiritsee ovat sinun palstalle kuulumattomat kirjoitukset.

        Muutamia esimerkkejä muistin virkästämiseksi.

        - Pyykin pesu / siivous - Kuuluvat kotitalous palstalle ei naturismi.

        - Yrjönkadun uimahalli - kuuluu uimahalli palstalle ei naturismi.

        Sovitaanko että jatkossa kirjoitat vain jos sinulla on jotain palstan aiheeseen kuuluvaa etkä täytä tätä palstaa asiattomilla aihepiiriin kuulumattomilla viesteillä.

        Siksikös liputit?

        Ensin kysytään ja kun vastataan, paheksutaan, että vastattiin.


      • Jepulis .
        NaturistiN. kirjoitti:

        Siksikös liputit?

        Ensin kysytään ja kun vastataan, paheksutaan, että vastattiin.

        Niin se katsos asia on. Näille torajyville naturismi tarkoittaa torailua ja muiden halveerausta.

        Missä ihmeessä on uimahalli-foorumi? No, eihän sillä ole väliä. Pääasiahan oli, että sitäkin sai käyttää käsikassarana.


      • naturistin kirjoitti:

        Eihän tällä jutulla mitään väliä ole, mutta kovastipa näyttää joitakin kiinnostavan.

        Ei, minä en ole lurahtanut, mutta hänet olen ohimenevästi tavannut kuutisen vuotta sitten. Vai olisikos seitsemän. Oli niin kaunis kesäpäivä ja menin Pihlajasaareen. Hän istui pienessä seurueessa siinä heti alueelle tultaessa sen laakean kallion lähellä tai siis siitä suoraan lahdelle päin rantaniityllä. Tunnistin kuvasta, jota hän silloin piti näkyvillä. Vaihdoin pari sanaa, sellaista arkipäiväistä. Tuskinpa hän itsekään muistaa. Mutta noin kävi.

        Ei, en ole lesbo, mutta minulla ei ole mitään heitä vastaan. Ne pari hyvänpäiväntuttua osaavat käyttäytyä paljon paremmin kuin nämä täällä riekkujat.

        En ole ulkomaalainen. Olen suomalainen. Olen syntynyt Tammisaaressa ja nykyisin asun Helsingissä metron varrella. En ole edes kaksikielinen, vaikka kotitarpeiksi rannikkoruotsia osaankin. Mutta en osaa närpiötä. Enkä liioin osaa venäjää kuin pari sanaa. Firmamme matkailukerho tekee keväällä muutaman päivän Pietarin matkan ja menen mukaan.

        En ole mies. Kihloissa olen ollut jo muutamia vuosia miehen kanssa ja tämä järjestely sopii meille oikein mainiosti. Yhteiselomme sujuu mukavasti ja vaikka meillä kummallakin on oma asunto, vierailemme usein toistemme tykönä tai pitäisikö käyttää sanaa asustelemme. Tietenkin teemme yhteisiä lomamatkoja ja esimerkiksi Pärnun matkastamme kerroinkin aikoinaan tai siis sen hiekkarannan aallonmurtajan puoleisesta päästä, tunnettehan paikan.

        No, toivottavasti tyydytin uteliaisuutenne.

        Pietari kiinnostaa. Miten teidän firman matkakerhon keikka meni?


    • anders3

      Uimahalleissa on miesten puolella naissiivoojia.Olen monesti ihmetellyt asiaa.Naisten puolella on ilmeisesti myös naissiivoojat,vai olenko oikeassa?

      • Eipä ole vielä ensimmäistäkään miessiivoojaa näkynyt. Tosin kun kävijät ovat naturistihenkisiä ja jos siivoojakin on, niin ketä moinen häiritsisi. Luojan luomiahan me kaikki olemme.

        Arki on taas. Hallin kuuset lähtivät Loppiaisena. Olisivat olleet vielä Nuuttiin, olivat kauniita koristuksia.

        Hyvää loppuvuotta 2013!


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Joo niin on. Ei ollut kovin mieltä ylentävää kun nainen tupsahti eteeni miesten puhuoneen käytävällä ja itsellä oli pesuvehkeet sekä uikkarit kädessä. Hävetti... Mukavaa jälkikäteen nähdä kaupassa sama siivooja joka on nähnyt sinut alasti. Kyllä minusta miehilläkin kuuluu olla intimiteetti suoja.


      • anders3
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Joo niin on. Ei ollut kovin mieltä ylentävää kun nainen tupsahti eteeni miesten puhuoneen käytävällä ja itsellä oli pesuvehkeet sekä uikkarit kädessä. Hävetti... Mukavaa jälkikäteen nähdä kaupassa sama siivooja joka on nähnyt sinut alasti. Kyllä minusta miehilläkin kuuluu olla intimiteetti suoja.

        Mun mielestä koko Yrjönkadun uimahalli on huono esitys.Halli kaunis vanha,ei siinä mitään.Kerran olen käynyt ja se riitti,ihmeellistä toimintaa.Kuka muistaa koska on kenenkin vuoro? Paikka pitäis laittaa tavalliseksi halliksi,uikkarit päälle ja sekavuorot.Vois joskus vaikka poiketa.Luulen että liikevaihtokin kasvais.En halua uida alasti.


      • anders3
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Joo niin on. Ei ollut kovin mieltä ylentävää kun nainen tupsahti eteeni miesten puhuoneen käytävällä ja itsellä oli pesuvehkeet sekä uikkarit kädessä. Hävetti... Mukavaa jälkikäteen nähdä kaupassa sama siivooja joka on nähnyt sinut alasti. Kyllä minusta miehilläkin kuuluu olla intimiteetti suoja.

        samaa mieltä,kaikissa halleissa on naissiivooojat.Miksi? Onko naisten puolella miessiivoojia? Tuskin.


      • ei heteroille.
        anders3 kirjoitti:

        Mun mielestä koko Yrjönkadun uimahalli on huono esitys.Halli kaunis vanha,ei siinä mitään.Kerran olen käynyt ja se riitti,ihmeellistä toimintaa.Kuka muistaa koska on kenenkin vuoro? Paikka pitäis laittaa tavalliseksi halliksi,uikkarit päälle ja sekavuorot.Vois joskus vaikka poiketa.Luulen että liikevaihtokin kasvais.En halua uida alasti.

        Ei sekavuoroja yrjönkadun uimahalliin, Yrjönkadun uimahalli on ollut kautta aikojen seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka.

        Lukekaa setan sivuilta yrjönkadun uimahallista.


      • Kommentti.
        ei heteroille. kirjoitti:

        Ei sekavuoroja yrjönkadun uimahalliin, Yrjönkadun uimahalli on ollut kautta aikojen seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka.

        Lukekaa setan sivuilta yrjönkadun uimahallista.

        Voisitko täsmentää, missä kohden niitä sivuja mahtaa moinen väite löytyä? Laitapa kyseisen sivun linkki.

        Mitä pelkäät sinne menemisessä? Sitäkä, että siellä joku lähentelisi? Vaiko sitä, ettei edes siellä!


      • ihmisiä lesbotkin ov
        ei heteroille. kirjoitti:

        Ei sekavuoroja yrjönkadun uimahalliin, Yrjönkadun uimahalli on ollut kautta aikojen seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka.

        Lukekaa setan sivuilta yrjönkadun uimahallista.

        Antaa kaikkien kukkien kukkia, Naturisteissä on suurin osa seksuaalivähemistön edustajia joten on ihan hyvä että täällä on juttua myös noista paikoista kuten yrjönkadun uimahallista.


      • SamiJuhani
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Joo niin on. Ei ollut kovin mieltä ylentävää kun nainen tupsahti eteeni miesten puhuoneen käytävällä ja itsellä oli pesuvehkeet sekä uikkarit kädessä. Hävetti... Mukavaa jälkikäteen nähdä kaupassa sama siivooja joka on nähnyt sinut alasti. Kyllä minusta miehilläkin kuuluu olla intimiteetti suoja.

        Mitä! Naturistipalstalla ja hävettää, kun joku näkee alastomana!

        No jo on!


      • anders3
        ei heteroille. kirjoitti:

        Ei sekavuoroja yrjönkadun uimahalliin, Yrjönkadun uimahalli on ollut kautta aikojen seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka.

        Lukekaa setan sivuilta yrjönkadun uimahallista.

        Vaikka homo olenkin,en salli että yleiset saunat ovat kohtauspaikkoja.Kyllä ne on ihan tarkoitettu saunomiseen ja uimiseen ja kuntoilun hoitamiseen.Seurustelupaikkoja löytyy lukemattomia.


    • kasdjh

      kyllä ihan työpaikkailmoituksiakin olen lukenut että tehtäviin liittyy pukuhuoneiden siivous myös naisten puolella, joten miehet älkää vaivautuko lähettämään hakemusta.

      Minua ei kyllä haittaa että on joku nainen joka pyörii siellä tiloissa, mikäil on varustettu terveellä ruumiilla ja itsetunnolla niin siitä on vain mielissään.

    • Häirikön töitä!

      Häirikkö koettaa poistaa ketjun, koska siihen on tullut asiattomuuksia!

    • Natuilija

      Ei siinä ahdasmielisyydestä kyse ole. Eiköhän ole ihan normaalia että tuntuisi vähän oudolta olla suihkussa tai uimassa siinä joku Pertti vaattet päällä kyttäilisi.
      Asetelma on alisteinen.

      • näi on.

        Käyhän tuo naturistin uimassa naisten vuoroilla vaikka on syntynyt mieheksi eikö noille transuille voisi järjestää omat uimavuorot ?


      • Miksi?
        näi on. kirjoitti:

        Käyhän tuo naturistin uimassa naisten vuoroilla vaikka on syntynyt mieheksi eikö noille transuille voisi järjestää omat uimavuorot ?

        Tuon asiattomuuden takiako liputit koko ketjun?


      • Minusta näkökantasi on esimerkki pukeutujien maailmasta. Nakurannalla tuollainen ei häiritse ketään, ellei kyse ole selkeästä kyttäilystä ja tuijottelusta.

        Minun pointtini oli se, että miehiä ei taida moinen tuolla uimahallissa häiritä. Tämä ilmoitus oli kylläkin järjestäjän. Mutta pitää huomioida, että Yrjönkadulla kävijöistä vain harva on naturisti, hieman useampi nudisti ja osa muuten vaan alasti uimisesta nauttivia. Onhan siellä lisäksi niitäkin, jotka käyttävät uimapukua. Minusta siis neljän lajin ihmisiä.

        Minusta taasen on perin inhottavaa pukeutua märällä iholla. Kaikkein nautinnollisinta naku-uinti on saunasta jäähdytellen. Aivan ihanaa!


      • Mistä päättelet?
        näi on. kirjoitti:

        Käyhän tuo naturistin uimassa naisten vuoroilla vaikka on syntynyt mieheksi eikö noille transuille voisi järjestää omat uimavuorot ?

        Jos leikkaus ja hoidot ovat onnistuneet hyvin, niin eihän silloin kukaan huomaa sitä alkuperäissukupuolta. Nyt edustaa siis sitä "tehtyä".

        Mistä päättelet, että tässä asia olisi näin? Koko puhuu jotain muuta.


    • vaki kävijä.

      Naturistin yrjönkadun hallissa kävijöisä suurinosa on seksuaalivähemistön edustajia ja tämän sinä tiedät vaikka et sitä tässäkään kirjoituksessa maininnut. ken muuta väittää ei ole siellä käynyt.

      • Mitä pelkäät?

        Siksikö kartat paikkaa, pelkäät, että edes he eivät sinua huomioi.

        Mitä vikaa vähemmistöissä on? Ovat usein hyvin fiksuja, paljon fiksumpia kuin ns. enemmistä keskimäärin.

        Mutta sitten se satasen kysymys: mistä tiedät, kuka kuuluu siihen vähemmistöön?


      • Noin se on

        Taidat sekoittaa Voqueen. Se löytyy läheltä Strurenkadun ja Mäkelänkadun risteystä. Sekä on nimenomaan seksuaalivähemmistölle tarkoitettu paikka. Siellä saa olla vapaasti toisin kuin Yrjönkadun hallissa, missä seksikäyttäytymistä ei sallita.


    • Jepulis .

      Hyvinpä tämä meidän asioista perillä oleva tahomme huomioi tämänkin asian paljon ennen asian julkaisemista.

      Metro-lehti tänään 3.12.2013:



      Yrjönkadun uimahallissa on nähty viime aikoina miespuolisia uimavalvojia naisten vuoroilla. Tämä on häirinnyt naisuimareita, sillä Yrjönkadulla saa uida ilman uimapukua. Vuoteen 2001 saakka uimapuvun käyttö oli jopa kielletty. Joillekin kävijöille mahdollisuus uida ilman uimapukua on syy käydä Yrjönkadun uimahallissa.

      Minkä takia teillä on miesvalvojia naisten vuoroilla, laitospäällikkö Maritta Harjapää?

      – Jos uimahalli halutaan pitää auki, siellä pitää olla valvoja. Naiset eivät halua tulla valvojiksi. En ota kantaa, minkä takia eivät. Siellä on ollut kaikenlaisia ongelmia. Ne ovat välillä raskaita vuoroja, Harjapää sanoo.

      Uimavalvojan on oltava ensiapu- ja hengenpelastustaitoinen. Uimavalvojat ovat vuokratyöntekijöitä, jotka tulevat kaupungin vuokratyövoimayksiköstä.

      – He eivät tule naisia katsomaan. Osa on terveydenhuoltoalan opiskelijoita, jotka ovat kyllä nähneet alastomia naisia, Harjapää sanoo.

      Kuinka usein naisten vuoroilla sitten on miesvalvoja?

      – Viime aikoina on ollut aika usein, koska naisia ei ole saatu valvojiksi.

      Harjapään mukaan uimahallin ovella on lappu, jossa kerrotaan miesvalvojasta, ja kävijöille tarjotaan mahdollisuus saada vuokrauimapuku käyttöönsä ilmaiseksi.

      – Kenenkään ei ole pakko tulla, jos kokee asian ongelmaksi, Harjapää sanoo.

      Tuula Toivio, Metro

      • Leena Järvelä

        Eipä ole ihme että vartijat joutuvat vähänväliä käymmään suihkutiloissa, Olin tuolla uimassa ja kun menin suihkuun eräs lesbo seurasi perässä ja alkoi kyselemään olenko kiinostunut naisista.

        Ilmoitin tapahtuneesta kassalle joka vain totesi sen olevan jokapäiväistä kun kyseessä on seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka.


      • Jepulis .

        Tulipa käytyä uimassa. Ihme juttu, kun joillakin kertomansa mukaan aina ollaan tyrkyllä eikä vuosien kuluessa kukaan ole ehdotellut minulle moista. On vain kirjoittajan haavetta moinen.

        Oli miesvalvoja tänään. Hyvin poikkeuksellista. Vai on neitosilla rankkaa. Eihän ne tee muuta kuin lukevat! Loistopaikka opiskelijoille: saavat lukea ja siitä maksetaan vielä palkkaa! Tai onkohan se rankkuus siinä, että pelätään, josko jotain tapahtuisi ja täytyisi jotain tehdäkin palkan eteen?


      • ei turhaa häpeilyä

        On aika ahdasmielistä, jos se on joku ongelma, että valvoja on 'väärää' sukupuolta.


      • Kuten todettu
        ei turhaa häpeilyä kirjoitti:

        On aika ahdasmielistä, jos se on joku ongelma, että valvoja on 'väärää' sukupuolta.

        Noinhan sitä aloituksessa todettiin.


      • Kuis kummassa?
        Kuten todettu kirjoitti:

        Noinhan sitä aloituksessa todettiin.

        Mitenkähän noin hyvä aloitus on voinut saada miinuksia?
        Taitaa kiikastaa jostain muusta.


      • JEPULIS.
        Kuis kummassa? kirjoitti:

        Mitenkähän noin hyvä aloitus on voinut saada miinuksia?
        Taitaa kiikastaa jostain muusta.

        Mahtaako nyt loppua naturistin hehkutukset tuosta yrjönkadun uimahallista kun hesarikin kirjoittaa siellä tapahtuvsta häiriöistä joiden vuoksi sinne on lähes mahdotonta saada henkilökuntaa töihin.

        Seta on jo vuosia sitten kertonut kotisivuillaan kuinka tuo uimahalli on seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka ja jokainen siellä käynyt on varmasti tämän omin silmin todennut, Oikeasti se on kyllä hyvä että noilla on oma paikka eikä tule normaalien ihmisten uimahalleihin häiriköimään.


      • Minä vuan
        Jepulis . kirjoitti:

        Tulipa käytyä uimassa. Ihme juttu, kun joillakin kertomansa mukaan aina ollaan tyrkyllä eikä vuosien kuluessa kukaan ole ehdotellut minulle moista. On vain kirjoittajan haavetta moinen.

        Oli miesvalvoja tänään. Hyvin poikkeuksellista. Vai on neitosilla rankkaa. Eihän ne tee muuta kuin lukevat! Loistopaikka opiskelijoille: saavat lukea ja siitä maksetaan vielä palkkaa! Tai onkohan se rankkuus siinä, että pelätään, josko jotain tapahtuisi ja täytyisi jotain tehdäkin palkan eteen?

        Joko on lohjennut?


      • Puhut mätiä!
        JEPULIS. kirjoitti:

        Mahtaako nyt loppua naturistin hehkutukset tuosta yrjönkadun uimahallista kun hesarikin kirjoittaa siellä tapahtuvsta häiriöistä joiden vuoksi sinne on lähes mahdotonta saada henkilökuntaa töihin.

        Seta on jo vuosia sitten kertonut kotisivuillaan kuinka tuo uimahalli on seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka ja jokainen siellä käynyt on varmasti tämän omin silmin todennut, Oikeasti se on kyllä hyvä että noilla on oma paikka eikä tule normaalien ihmisten uimahalleihin häiriköimään.

        Luepas tuo kirjoitus uudestaan. Siinä todettiin naisvalvojien kokevan työnsä raskaaksi. Ei siellä häiriöitä ole.

        Kun taas kerran sanot, että SETA jne, niin laita linkki tuolle sivulle, missä noin sanotaan. Et pysty, koska sellaista ei siellä sanota. Koko juttu on oman sairaan pääsi tuotosta.

        Jos häiriköintiä haluat nähdä, mene Vuoraasen, Kontulan, Itäkeskuksen tai muihin uimahalleihin. Siellä on häiriöitä, varkauksia yms.


    • Minä en ymmärrä naisen ajatusmaailmaa. Ymmärrän tekniikkaa, ekologiaa, taloutta ja paljon muuta, mutta naisen ajatusmaailma on minulle melkoinen arvoitus.

      Olen käynyt Syltin hiekoilla, missä rantapukeutuminen on niin vapaamielistä kuin jokainen haluaa. Moni nainen kulkee täysin ilman vaatteita tai yläosattomissa. Sitten käydään saunassa lämmittelemässä Pohjanmeren viileydeltä. Siellä nuo yläosattomissa kulkeneet istuvat lauteilla jalat levällään, mutta peittävät rintansa käsillään. Mikähän logiikka tuohonkin sisältyy?

      Muutoin kesälämpimillä melkein paljastetaan enemmän kuin peitetään. Pikkujouluissakin melkein kilpailevat sillä, kuka pystyy olemaan vähimmissä vaatteissa. Ihan kivahan tuota on seurata.

      Mutta kun uimavalvojana onkin mies, niin sitten tulee stoppi. Alkaa kauhea marmatus. Vaikka tiedetään, että tuo valvoja on sairaanhoitaja tai vastaava. Aivan käsittämätöntä!

      Niin, minä en ymmärrä naisen logiikkaa!

      • näin se on

        JYST tuo mies uimavalvojasta marmatust tuli YRJÖNKADUN UIMAHALLIN NAISKÄVIJÖILTÄ kysy joiltain tutuiltasi mitä he tietävät kyseisestä uimahallista voin taata että tulet kuulemaan sen minkä me jokainen siellä käynyt olemme omin silmin nähneet SE ON SEKSUAALIVÄHEMISTÖJEN valtaama paikka.

        Mitä muuta voi olettaa kuin että lesbot eivät halua miehiä sinne olivat ne miehet sitten henkilökuntaa tai ei.

        NaturistiN on jo vuosia hehkuttanut tuon hallin puolesta, Taitaa olla kova takaisku kun oikein hesarikin kirjoittaa siellä tapahtuvista häiriöistä.


      • Jepulis .
        näin se on kirjoitti:

        JYST tuo mies uimavalvojasta marmatust tuli YRJÖNKADUN UIMAHALLIN NAISKÄVIJÖILTÄ kysy joiltain tutuiltasi mitä he tietävät kyseisestä uimahallista voin taata että tulet kuulemaan sen minkä me jokainen siellä käynyt olemme omin silmin nähneet SE ON SEKSUAALIVÄHEMISTÖJEN valtaama paikka.

        Mitä muuta voi olettaa kuin että lesbot eivät halua miehiä sinne olivat ne miehet sitten henkilökuntaa tai ei.

        NaturistiN on jo vuosia hehkuttanut tuon hallin puolesta, Taitaa olla kova takaisku kun oikein hesarikin kirjoittaa siellä tapahtuvista häiriöistä.

        Luepas uudestaan kopioni Metron artikkelista. Tässä sen ydin: "– Jos uimahalli halutaan pitää auki, siellä pitää olla valvoja. Naiset eivät halua tulla valvojiksi. En ota kantaa, minkä takia eivät. Siellä on ollut kaikenlaisia ongelmia. Ne ovat välillä raskaita vuoroja, Harjapää sanoo."

        Kyse on siis naisten vuorosta. Naisvalvojat kokevat työnsä rasittavaksi. Mistään häiriöistä ei ole kyse, vaan henkilökohtaisista tuntemuksista.

        Mistä olet tuon vähemmistöasian keksinyt. Laita jo viimein linkki asiasta. Tosin jää laittamatta, sillä tyhjästä on paha nyhjästä.

        Sitten kommentti kirjoitukseen
        Leena Järvelä 3.12.2013 13:13
        "Olin tuolla uimassa ja kun menin suihkuun eräs lesbo seurasi perässä ja alkoi kyselemään olenko kiinostunut naisista.

        Ilmoitin tapahtuneesta kassalle joka vain totesi sen olevan jokapäiväistä kun kyseessä on seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka."

        Eikös olekin kohteliasta tiedustella asiaa eikä alkaa suoraan "lääpiä"? Mitä ihmeen syytä tuollaisesta on kenellekään valittaa, ellei oma hysteria (=mielenterveysongelma) ole edennyt noin pitkälle.

        Tuolla jo kirjoitettiinkin, että muissa helsinkilöisissä uimahalleissa häiriökäyttäytyminen on jokapäiväistä, Yrjönkadulla harvinaista.


      • hanna koskinen.
        Jepulis . kirjoitti:

        Luepas uudestaan kopioni Metron artikkelista. Tässä sen ydin: "– Jos uimahalli halutaan pitää auki, siellä pitää olla valvoja. Naiset eivät halua tulla valvojiksi. En ota kantaa, minkä takia eivät. Siellä on ollut kaikenlaisia ongelmia. Ne ovat välillä raskaita vuoroja, Harjapää sanoo."

        Kyse on siis naisten vuorosta. Naisvalvojat kokevat työnsä rasittavaksi. Mistään häiriöistä ei ole kyse, vaan henkilökohtaisista tuntemuksista.

        Mistä olet tuon vähemmistöasian keksinyt. Laita jo viimein linkki asiasta. Tosin jää laittamatta, sillä tyhjästä on paha nyhjästä.

        Sitten kommentti kirjoitukseen
        Leena Järvelä 3.12.2013 13:13
        "Olin tuolla uimassa ja kun menin suihkuun eräs lesbo seurasi perässä ja alkoi kyselemään olenko kiinostunut naisista.

        Ilmoitin tapahtuneesta kassalle joka vain totesi sen olevan jokapäiväistä kun kyseessä on seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaikka."

        Eikös olekin kohteliasta tiedustella asiaa eikä alkaa suoraan "lääpiä"? Mitä ihmeen syytä tuollaisesta on kenellekään valittaa, ellei oma hysteria (=mielenterveysongelma) ole edennyt noin pitkälle.

        Tuolla jo kirjoitettiinkin, että muissa helsinkilöisissä uimahalleissa häiriökäyttäytyminen on jokapäiväistä, Yrjönkadulla harvinaista.

        * siellä on ollut kaikenlaisia ongelmia * herää nyt hyvä mies eikö tuo nyt kerro häiriöistä vai luuletko jos siellä esimerkiksi olisi ollut ongelma vaikka kiukaan termostaatin tai uimaveden lämmönjärjestelmän kanssa etteikö sitä olisi sanottu MIETI NYT HERRANJUMALA.

        mitä tulee seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaiikkana oletko toista mieltä ? mene joskus käymään niin tämä asia tulee sinulle harvinaisen selväksi.

        jos olet kuten minä enkä toistakertaa kyseiseen homo/lesbo halliin mene kysy keneltä vaan heterolta kuka siellä on käynyt onko se sopiva paikka heteroille.


      • Jepulis .
        hanna koskinen. kirjoitti:

        * siellä on ollut kaikenlaisia ongelmia * herää nyt hyvä mies eikö tuo nyt kerro häiriöistä vai luuletko jos siellä esimerkiksi olisi ollut ongelma vaikka kiukaan termostaatin tai uimaveden lämmönjärjestelmän kanssa etteikö sitä olisi sanottu MIETI NYT HERRANJUMALA.

        mitä tulee seksuaalivähemmistöjen kohtaamispaiikkana oletko toista mieltä ? mene joskus käymään niin tämä asia tulee sinulle harvinaisen selväksi.

        jos olet kuten minä enkä toistakertaa kyseiseen homo/lesbo halliin mene kysy keneltä vaan heterolta kuka siellä on käynyt onko se sopiva paikka heteroille.

        Puhuiko laitospäällikkö häiriöistä? Ei puhunut, koska ei ollut puhuttavaa.

        Minä olen yksi työvuoron raskaaksi tehneistä. Kun valvoja ei huolehtinut siitä, että juoksuradalla ei uida, huomautin hänelle asiasta ja ilmoitin jatkavani asiasta hänen esimiehelleen. Valvoja vaikutti selvästi järkyttyneeltä. Sai toivottavasti myödemmin haukut.

        Rautatieasema on aina ollut vähemmistöjen kohtauspaikka. Oletko valittanut siitä? Kun asemalla katselee ympärilleen, niin tämä asia tulee sinulle harvinaisen selväksi.

        Minusta paikka on ihan mukava. Interiööri todella mukava. Yhtä mukavaa siellä on kuin kesällä Pihlajasaaressa. Paitsi että Yrjönkadun hallissa tarjoilu pelaa toisin kuin Pihliksessä.


    • perkkllll

      Yrjö tuli kadulla.

    Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1968
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1631
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1306
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      111
      1209
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1035
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      837
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      791
    Aihe