Hei!
Ensinnäkin, palaa takaisin jos et ole nähnyt Azkabania elokuvana, jos et halua tietää mitään elokuvasta.
Kävin kattoo leffan, arvosana 10 eli tosi hyvä. Yks asia jäi mietityttämään...
Eli miksi Harry ja Musta olivatkin yhtäkkiä kuin pahaat yhstävät, kun minuuttia aikaisemmin Musta halusi vielä tappaa Harryn???
Harry Potter ja Sirius Musta
5
923
Vastaukset
- *Dolores*
Sirius Musta on Harryn kummisetä ja tämän tarina vetosi paremmin harryyn koska todisteena oli Kutka rotta jonka Sirius oli muka tappanut samalla kun tappoi 12 jästiä. Mutta totta on että Kutka on Voldemortin alainen ja hän tappoi 12 jästiä' ja lavasti täten Mustan, koska muuttui itse rotaksi.. "Hieman" sekaista mutta totta :)
- Moi
Se Piskuilan/Matohäntä/Kutka/rotta siis kavalsi Harryn vanhemmat eikä Musta/Anturajalka. Musta oli ekaks se salaisuuksien haltija mutta he vaihtoivat Piskuilanin kanssa viime hetkellä eikä kukaan muu tiennyt.
Ja sitten se Sarvihaara joka siinä kartta kohassa mainittiin, oli Harryn isä James joka osas muuttua hirveksi, eli oli kans animaagi.
Eli Kelmienkartan kelmit on ne neljä tyyppiä. Se Lupin on se yks vielä. Joo ota selvää! - .,.,.,.,.,.
Moi kirjoitti:
Se Piskuilan/Matohäntä/Kutka/rotta siis kavalsi Harryn vanhemmat eikä Musta/Anturajalka. Musta oli ekaks se salaisuuksien haltija mutta he vaihtoivat Piskuilanin kanssa viime hetkellä eikä kukaan muu tiennyt.
Ja sitten se Sarvihaara joka siinä kartta kohassa mainittiin, oli Harryn isä James joka osas muuttua hirveksi, eli oli kans animaagi.
Eli Kelmienkartan kelmit on ne neljä tyyppiä. Se Lupin on se yks vielä. Joo ota selvää!Ja sitä paitsi harry luuli ettei olis sen "suvusta" enää jäljellä kukaan joka välittäis siit.(paitsi onko kummisetä ny niinkään sukua..)Mutta kuitenkin, Harry oli niin iloinen siitä että sirius oli niin vihainen matohännälle, kun kavalsi jamesin ja lilyn, ja vieläpä puolusti harrya henkensä uhalla.
- kyssä
.,.,.,.,.,. kirjoitti:
Ja sitä paitsi harry luuli ettei olis sen "suvusta" enää jäljellä kukaan joka välittäis siit.(paitsi onko kummisetä ny niinkään sukua..)Mutta kuitenkin, Harry oli niin iloinen siitä että sirius oli niin vihainen matohännälle, kun kavalsi jamesin ja lilyn, ja vieläpä puolusti harrya henkensä uhalla.
Ymmärsin nyt! Kiitos avusta... Kyllä mä noi muut jutut tiesin, mutta imeisesti olin just ottamassa tavaraa repusta tms. Kun ko. kohta tuli.
- Pöllö
ei musta halunnut harryä koko aikana tappaa lainkaan, vaan piskuilanin/kutka...
kummiskin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024813Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493232Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1061001Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah30984Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40971