Olemme menossa ensimmäistä kertaa ensi kesänä Amsterdamiin. Onko antaa vinkkejä pidenentylle viikonlopulle missä kannattaisi käydä (ehdottomasti) ja majoitusvinkitkin ovat tervetulleita. Matka ei ole vielä varattuna. Mahtaako yleisillä kulkuneuvoilla olla helppo kulkea Amsterdamissa ja maksavatko taksit paljon? Shoppailu mahdollisuudet ovat ilmeisen hyviä ja kauniit ovat maisemat. Mitä tahansa mitä tulee mieleen että ensikertalaisten tulisi tietää niin infotkaa toki!
Amsterdamin ensikertalaiset
2
500
Vastaukset
- MiksiAvaudinTästäSuomi24
Tässä on toinen joka haluaisi vastaukset samoihin kysymyksiin.. ^^ lisäksi olisi mukavaa kuulla jotain kokemuksia kokon paikasta.. Sen verran sanon vielä että meidän possella ainakin suurin syy sinne menemiseen on pössyttely.. Ja voisi kai jotain psykedeeläjäkin testata. Juu ja kaikki, olen täysi narkkari, sossupummi loinen. EI! Olen 23-vuotias rakennusmies, maksan veroja, minulla on jo myös asuntolaina ja vaimo. Meinataan vain ensi kesänä viettää viimeinen villi nuoruuden kesä.. Ennen lastenhankkimista.
- 8+21
Kannattaa katsella matkoja supersaver.fi ja ebookers.fi:n kautta. Minusta jälkinmäinen on parempi. Hotelli kannattaa ottaa läheltä keskustaa niin on sitten lyhyt matka joka paikkaan. Taksia en ole ikinä sielä käyttänyt koska julkiset toimivat erinomaisesti. Käykää ostamassa esim. 48h lippu turisti infosta joka sijaitsee rautatieaseman edessä. Ratikoita menee koko ajan joka paikkaan.
Vaikea sanoa että mitä sielä kannattaa tehdä, mikä teitä kiinostaa? Onhan sielä museoita, yökerhoja jne. Itse olen ottanut aina suht rennosti, syönyt hyvin, kiertänyt baareja, punastenlyhtyjen aluetta, erinlaisia kauppoja ja putiikkeja ja tietysti coffee shoppeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.773878Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j933261Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1162547Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.201734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1331568Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m751546Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä901453- 1001410
- 551113
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä591101