PoverPoint diaesityksen voi kyllä tallentaa muodossa .gif, missä kuvat ovat erikseen tallennettu ja TV toistaa - mutta ...
Kuvat näkyvät oikeassa järjestyksessä ja myös kuvatekstit tulevatmukaan - mutta ...
PoverPoint pienentää kuvatiedostot noin kymmenesosaan alkuperäisestä koosta ja kuvat ovat pikkukuvia TV:n näytöllä.
Eikö voi tallentaa alkuperäisessä koossa?
PoverPoint, muunto TV:n toistamaan muotoon?
2
204
Vastaukset
- Enkö ymmärrä ongelma
Yrittääkseni ratkaista itse ongelmaa, enkä sen seurauksia, kysyisin: Miksi PP?
Minun töllössä ainakin voi pistää diashowt pystyyn valitsemalla vain muistitikulla olevan kansion(jossa kuvia) ja pistämällä yhden kuvan esittämiseen käytettävän ajan. Töllö esittää näin kuvat maksimi kokoisina 4/3, 3/2 kuvina.
Jos tarvitsen kuvatekstejä, niin käytän mieluummin vaikka ilmaista irfanviewiä niiden lisäämiseen.
Enkö ymmärrä ongelmaa?Ongelma tikulla olevan kuvatiedoston kanssa on se, että en saa kuvia näytettyä haluamassani järjestyksessä. Eivät näy numerojärjestyksessä, vaikka tikulla ovat siten nimettyjä. TV antaa vaihtoehdot: vanhimmat ensin/ uusimmat ensin.
Kuvat skannattuja, useasta eri kamerasta ja osa ajalta n. 100v sitten.
Teksti on myös tarpeen. Katson tuon infraview.
Totesin myös, että kuvien laatu tikulta TV:ssä katsottuna on huonon puoleinen.
Kun kytken läppärin TV:hen niin kuvien laatu on aivan toista luokkaa, siis käytän TV:tä läppärin näyttönä.
SIIS mukavuus syistä kuljettaisin vain tikkua, en läppäriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉60756Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742