:) !! Kati Kaasalainen ON TULOSSA LAULELEEN JOULULAULUJA JA Sonja Virta..."/> :) !! Kati Kaasalainen ON TULOSSA LAULELEEN JOULULAULUJA JA Sonja Virta..."/>

JOULUN AVAJAISET

Lounas Leena

OLLAAN JÄRJESTÄMÄSSÄ LOUNAS LEENASSA"JOULUN AVAJAISIA" 2.12 SUNNUNTAINA KLO 10-> :) !! Kati Kaasalainen ON TULOSSA LAULELEEN JOULULAULUJA JA Sonja Virta ERNESTIN KANS RATSASTUTTAAN LAPSOSIA,SAATTAA OLLA ETTÄ KESSU PONIKIN SAADAAN MUKAAN!MEILLÄ LEENASSA ON JOULURUOKA JA NYT TARVITAAN KAUHEEN PALJON MYYJIÄ..MYYDÄ SAA MITÄ VAAN (MELKEIN) JA MYYNTIPAIKAT ON ILMASIA JA ULKONA (PÖYDÄT MUKAAN)!LAITTAKAAHAN SANAA KIERTÄÄN ETTÄ SAATAS TÄSTÄ PERINNE!!!!!!!!!!!!!MUHUN VOI OTTAA YHTEYKSIÄ TÄTÄ KAUTTA TAI TULLA KÄYMÄÄN LEENASSA TAI SOITTAA!!!!!!PS.JOULUPUKKIKI ON VIÄ HAKUSESSA??!! :)
KYSELYT Marika Heikkilältä !!

21

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellä

Onko sinun pakko huutaa?

• sivusta seuraaja

Miten koneen kautta voi huutaa ? Caps lockilla varmaan kirjotettu sen takia että on korostus.
      Eikö ihminen enään osaa muuta, kun valittaa ?

• Kritiikkiä

Siis ihan kiva ajatus ja toivottavasti juttunne toimii, mutta aika karmeasti kirjoitettu. Jos nettiketti ei ole vielä tuttu, niin siihen löytyy hyvää materiaalia ympäri verkkoa. Capseilla kirjoittaminen on yleisesti paheksuttua ja rinnastetaan "huutamiseksi".

Onnea Joulun avaukseenne!

• Ei huono.
        Kritiikkiä kirjoitti:

Siis ihan kiva ajatus ja toivottavasti juttunne toimii, mutta aika karmeasti kirjoitettu. Jos nettiketti ei ole vielä tuttu, niin siihen löytyy hyvää materiaalia ympäri verkkoa. Capseilla kirjoittaminen on yleisesti paheksuttua ja rinnastetaan "huutamiseksi".

Onnea Joulun avaukseenne!

Tämäpä olikin erinomainen oivallus, että kirjoittaa asiansa isoilla kirjaimilla. Siitä tuntuu ärsyyntyvän ne, jotka luulevat olevansa netinkäytön ammattilaisia. Ja kaikkihan me kirjoitusvirheinemme luullaan olevamme parhaita. En ole jouluihminen, mutta tähän tapahtumaan yritän päästä.

• koeta uudestaan

Mikään viehko jouluinen ilmoitus ei tuo kylläkään ole.
      Lähinnä tympäisevä ja äärettömän lapsekas nollatasolla.

• koeta uudestaan

Lisään vielä että tuon väkertäjän opettaja tuntee varmaan suurta häpeää ja vajoaa maan alle.
      Parhaansa silti yrittänyt.

• Hyvä tieto,

meni perille. KIITOS.

• Lounas Leena

Olen pahoillani kirjoituksesta, laitoin tämän omalle facebookki seinälle, kavereilleni kiertoon ja se on nyt ilmestynyt tännekkin.
      Tämä ei siis ole virallinen ilmoitusteksti.

• forssassa tapahtuu

Mukana olllaaa :))!!!

• Nams

Jokseenkin erillainen ilmoitustyyppi, mutta ytimekäs ja osuva.
      Lounas Leenan vakio asiakkaana tulen ehdottomasti tännekkin tapahtumaan poikkeen !
      Ilmoituksen olen laittanut kiertoon.
      Tsemiä, Lounas Leenan tytöt!!!!!

• Maksaaks?

Mahtaaks toi tulla tyyriiks,jos muijankans poikettas.T.Keimo.

• mukana järjestelyiss
        Maksaaks? kirjoitti:

Mahtaaks toi tulla tyyriiks,jos muijankans poikettas.T.Keimo.

ei ole kallista varmastikkaan

• en tuu sinne

Tunnelma on yleensä Lounas-Leenassa juuri tuollainen, kuin teksti kuvastaa. Vai luitko ja piditkö tekstistäsi.

Taitaa tulla susi koko yrityksestä.

• kakn73

Eiköhän Marika jo selittänyt, miksi teksti on tuollaista ja toi kirjotustyyli ei kyä paljasta mitään paikan menestyvyydestä.
      Aina jonkun täytyy olla jonkun hampaissa :(.

Onnea ja Menestystä Lounas-Leenan henkilökunnalle.

... Ja sit seuraavaks varmaan alotetaan mun arvosteleminen ja rääpiminen :D

• huohuohuojh

Oon kanssasi samaa mieltä, on se kumma kun ihmiset ei muuta kun valita !
        Itse luulee olevansa parhaita.

• pööööö

Minä en tuollaista tekstiä parhaimmalle ystävälle laittaisi.
      Kuka tuota jaksaa lukea.....

• Valitus SEIS

Eihän tämä hienointa tekstiä lukea ole.
      Mutta ajatus on hieno ja mahtava ! Olen tulossa paikalle ja olen saanut ystäviänikin mukaan ! Mahtavaa, että joku firma jaksaa tehdä tällaista kun tääällä vorssassa ei muutenkaan paljon vapaa-ajan tekemistä ole.
      !

• Hienoa on,

ja aion minäkin mennä tähän tapahtumaan, vaikka matkaa onkin. Mukavaa, että joku keksii tällaisia juttuja. Piristävää.

• valitus SEIS
        Hienoa on, kirjoitti:

ja aion minäkin mennä tähän tapahtumaan, vaikka matkaa onkin. Mukavaa, että joku keksii tällaisia juttuja. Piristävää.

asia puhetta sanon minä :)!

• suvaitsevainenVaari
        valitus SEIS kirjoitti:

asia puhetta sanon minä :)!

komenna vain omia lapsias, jotta saat toteuttaa ittees, älä meitä muita.

• käynyt

Kivaa oli kyseisissä markkinoissa :) ihana jouluinen musiikki soi ulkosalla.. :) ja hevoset ihania :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe