Johanna Tukiaisen Kanaria-päiväkirja 16.11.12 "Asshole-Hiltunen"

Pukahduksia, osa 1

Uusi päiväkirja 16.11.12 katkottuna, osa 1 (eräitä kirjoitusvirheitä korjattu; toim. huom. Katkotun osion jälkeen on alkuperäinen teksti yhtenä säkeneistönä. Näätä on itse itseään korjaava suomalaiskansallinen joukkoäly):

"AVOIN KIRJE ASSHOLE MIEHELLE NIMELTÄ KARI HILTUNEN, LUUSERI BAARIN PITÄJÄ PLAYA DEL INGLESISSÄ!

En mainosta baarin nimeä, jotta eivät saa turhaan asiakkaita, baari on pieni ja syrjässä Kanarialla. Tulin porukalla (suurin osa naisia, mukana myös kampaajani Juha) pelaamaan seurapelejä ravintolaan, ja seurassamme ollut suomalainen pyöreä mies lupasi maksaa juomakulumme, jotka eivät todellakaan olleet "huomattavat", ellei Kari-nimisen miehen mielestä 50 euroa ole huomattava summa rahaa."

-- jatkuu --

145

5295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pukahduksia, osa 2

      Päiväkirjoitus avattuna, osa 2:

      "Kari Hiltunen otti nähtävästi pantiksi mun aidon Christian Audigierin hupparin, joka on täynnä Swarowskin kristalleja; ostin sen Miamista noin 500 euron hintaan.

      Kyseinen sika alkoi kaupittelemaan huppariani seuraavana päivänä Facebookissa ja netissä muutenkin avoimesti, kirjoitti minusta hyvin halventavasti (hupparin koko M, ihmiset ihmittelevät ja herjaavat minua, miten voin olla kokoa M? No se nyt on ainakin todistettu, että vaatekokoni on M)."

      -- jatkuu --

      • Otti juoksubaarit

        Sekavaa settiä, mutta yritän selventää lähinnä itselleni tapahtumia.

        * Johanna Tukiainen oli jättänyt baarissa juomat maksamatta, kun sitä "pyöreää maksumiestä" ei sitten ollutkaan missään. Maksumiehellä ei ollut tarpeeksi paksua karismaa.

        * Johanna oli ottanut "juoksubaarit", eli poistunut Playa del Inglesin yöhön sopivalla hetkellä juoksujalkaa, kun henkilökunnan tarkkaavaisuus hetkeksi herpaantui.

        * Baariin oli jäänyt kuitenkin hänen hupparinsa, jonka baari on halunnut seuraavina päivinä myydä ja realisoida saataviensa katteeksi. Johannalla ei ollut rahaa, ei sitten yhtään.

        * Episodin myötä Kari Hiltusesta on tullut Johannan mielestä "asshole-luuseri-sika", minkä nimittelyn seuraava luonteva vaihe ovat narsisti, psykopaatti ja täystyranni.

        * Jotenkin tuttua... taisi olla palstan Ennustus-ketjussa tämäkin konflikti jo esillä ajat sitten...


      • Juoksujutur

        - juoksubaari = juodaan baari tyhjäksi ja sitten vaivihkaa poistutaan maksamatta.
        - juoksukalja = otetaan mäyris kaupasta kainaloon ja juostaan pois maksamatta
        - juoksutaksi = ajatetaan taksi lähelle haluttua osoitetta, ja rynnätään puutarhojen ja pihojen läpi karkuun maksamatta
        - jne.


      • j k
        Juoksujutur kirjoitti:

        - juoksubaari = juodaan baari tyhjäksi ja sitten vaivihkaa poistutaan maksamatta.
        - juoksukalja = otetaan mäyris kaupasta kainaloon ja juostaan pois maksamatta
        - juoksutaksi = ajatetaan taksi lähelle haluttua osoitetta, ja rynnätään puutarhojen ja pihojen läpi karkuun maksamatta
        - jne.

        totta


    • Pukahduksia, osa 3

      Päiväkirjoitus avattuna, osa 3:

      "Se EI ole mitään hyväntekeväisyyttä, jos mies panttaa hupparin, alkaa myymään sitä seuraavana päivänä samantien netissä, syyllistyy kunnianloukkaukseen, jne.

      Minä olen todellakin myös kodittomien koirien puolella, ja ajattelin tuoda yhden sellaisen Suomeen Espanjasta.

      Kari on olevinaan suurikin hyväntekijä, että kauppaa minun vaatteitani ja laittaa tuoton hyväntekeväisyyteen. Pask......marjat, ja mitä minun tuoksustani, käytän DKNY:n omenantuoksuista parfyymia, Escadaa, Jennifer Lopezia, jne. Jos ne tuoksut ovat "kamalia", niin itseasiassa lopetan muutenkin kommentoinnin tähän.

      Kuulin myös Karista juttuja, jotka eivät kestä päivänvaloa, mm. sen, että hän on iskenyt alaikäisiä tyttöjä. Kuulin nämä asiat muilta suomalaisilta ravintoloitsijoilta Kanarialla."

      -- jatkuu --

      • Koira mukaan Suomeen

        Tuo koirajuttu menee varmaan mömmöjen piikkiin? Olen ymmärtänyt, että rokotukset ja lääkärintarkastukset tulisi olla erittäin huolellisesti kunnossa, ennen kuin mitään koiraa voisi tuoda Suomeen. Kylläpä on Kellokosken Prinsessa II taas pihalla...


      • Haisee hirveälle!

        Edelleen yritän selventää itselleni hämäriä kohtia...

        Entäs tuo haju ja tuoksu? Pesemätön ja ruokkoamaton Johanna Tukiainen taitaa haista vaatteineen kaikkineen niin kamalalta ja niin pahalta, että se on noussut jo puheenaiheeksi kautta Playa del Inglesin. Siksi hänen on yritettävä todistella käyttävänsä kuuluisia kansainvälisiä tuoksuja (tosin ne tuoksupullot taitavat olla nyt Jollaksessa, jos sielläkään?). Ai kamala niitä ihmisiä, jotka joutuvat samaan lentokoneeseen Tukiaisen kanssa huomenna lauantaina...


      • miten voit olla noin tyh
        Koira mukaan Suomeen kirjoitti:

        Tuo koirajuttu menee varmaan mömmöjen piikkiin? Olen ymmärtänyt, että rokotukset ja lääkärintarkastukset tulisi olla erittäin huolellisesti kunnossa, ennen kuin mitään koiraa voisi tuoda Suomeen. Kylläpä on Kellokosken Prinsessa II taas pihalla...

        Ootko vähän tyhmä??????????? Koiran tuonti ulkomailta on tosi helppoa!!!!!!!!
        Oon ite tuonu yhen koiran virosta ja näin se käy, senkin urpo: Menet tarhalle, ostat koiran joka on ollut siellä yli 21-vuorokautta ja tuot sen himaas. Onpas vaikeeta. No ehkä tollaselle fuckin idiootille.
        Ja se on ihan sama tuotko koiran espanjasta vai virosta.


      • Onko sarkasmia?
        miten voit olla noin tyh kirjoitti:

        Ootko vähän tyhmä??????????? Koiran tuonti ulkomailta on tosi helppoa!!!!!!!!
        Oon ite tuonu yhen koiran virosta ja näin se käy, senkin urpo: Menet tarhalle, ostat koiran joka on ollut siellä yli 21-vuorokautta ja tuot sen himaas. Onpas vaikeeta. No ehkä tollaselle fuckin idiootille.
        Ja se on ihan sama tuotko koiran espanjasta vai virosta.

        Olen epävarma tästä, onhan tämä sarkasmia?


      • helppoa
        Onko sarkasmia? kirjoitti:

        Olen epävarma tästä, onhan tämä sarkasmia?

        En tajunnu sun viestiä.
        Koiran tuonti on vaikeampaa vain silloin, jos rokotukset on olleet päällä alle 21-vuorokautta. Ei pääse suomeen tai joutuu karanteeniin. Jos on ollu tarhalla yli kolme viikkoo, niin kuin yleensä ne kaikki on, ei oo mitään ongelmia.


      • Kiitos infosta!
        helppoa kirjoitti:

        En tajunnu sun viestiä.
        Koiran tuonti on vaikeampaa vain silloin, jos rokotukset on olleet päällä alle 21-vuorokautta. Ei pääse suomeen tai joutuu karanteeniin. Jos on ollu tarhalla yli kolme viikkoo, niin kuin yleensä ne kaikki on, ei oo mitään ongelmia.

        OK. Kiitos, tämä selvensi asiaa, sillä tässä mulla oli tietoaukko. Mulla on ollut koira joskus kauan sitten maatalon vartijana, mutta en ole perillä nykykäytännöistä, en etenkään koirien tuomisesta Suomeen. Ainoastaan sen tiedän, että jos Venäjältä aikoo koiran tuoda, niin kuin ystäväpariskunta pari vuotta sitten teki, siinä on monenlaista kommervenkkiä (ehkä rabieksen, byrokraattisemman hallinnon, jne. takia?). Kiitos siis informaatiosta!


      • Vaihteleepi
        helppoa kirjoitti:

        En tajunnu sun viestiä.
        Koiran tuonti on vaikeampaa vain silloin, jos rokotukset on olleet päällä alle 21-vuorokautta. Ei pääse suomeen tai joutuu karanteeniin. Jos on ollu tarhalla yli kolme viikkoo, niin kuin yleensä ne kaikki on, ei oo mitään ongelmia.

        Lait ja käytännöt vaihtelevat ei maiden kesken Euroopankin alueella, mikä johtuu erilaisista paikallisista tautikannoista ja koirien sopeutumiskyvystä uusiin ilmastoihin, jne. Ei ole yhtä totuutta tässäkään, nimim. "miten voit olla noin tyh."


      • haista vattu
        Vaihteleepi kirjoitti:

        Lait ja käytännöt vaihtelevat ei maiden kesken Euroopankin alueella, mikä johtuu erilaisista paikallisista tautikannoista ja koirien sopeutumiskyvystä uusiin ilmastoihin, jne. Ei ole yhtä totuutta tässäkään, nimim. "miten voit olla noin tyh."

        Olen siis yhden koiran tuonut laivalla tallinnasta suomeen, ja haluutko tietää jotain?; KUKAAN EI EDES KYSYNY SEN KOIRAN PAPEREITA/PASSIA, MIKROSIRUSTA NYT PUHUMATTAKAAN!!!!!!!!!!!!!
        Koiran tuonti ulkomailta on niin helppoa, ne on vaan noi järjestöt (pelastetaan koirat, reccurescue ym. paskat) jotka yrittää selittää niitten törkeitä hintojansa noilla rokotus ym. kuluilla. Koira yhdistyksen kautta 250€, itse haettuna 40€.


      • Idiootti!
        haista vattu kirjoitti:

        Olen siis yhden koiran tuonut laivalla tallinnasta suomeen, ja haluutko tietää jotain?; KUKAAN EI EDES KYSYNY SEN KOIRAN PAPEREITA/PASSIA, MIKROSIRUSTA NYT PUHUMATTAKAAN!!!!!!!!!!!!!
        Koiran tuonti ulkomailta on niin helppoa, ne on vaan noi järjestöt (pelastetaan koirat, reccurescue ym. paskat) jotka yrittää selittää niitten törkeitä hintojansa noilla rokotus ym. kuluilla. Koira yhdistyksen kautta 250€, itse haettuna 40€.

        Haista vatulle ihan vain tiedoksi, että laittomasti maahantuotuja koiria joudutaan lopettamaan tai palauttamaan takaisin kohdemaihinsa kymmeniä vuodessa. Kun viet koiran eläinlääkäriin rokotuksiin ym. siellä yleensä paljastuu se, että koira on laittomasti maahan tuotu.

        Olet tehnyt rikoksen tuomalla maahan eläimen laittomasti! Olet hyvin välinpitämätön siitä, että kun tuot Suomeen koiran, jolla ei ole rokotustodistuksia eikä muitakaan viranomaisten vaatimia todistuksia sen terveydestä, koirasi saattaa levittää tartuntatauteja muihin Suomessa oleviin eläimiin!

        Esimerkiksi myyräekinokokki on vaarallinen loinen, jota tavataan paljon Virossa ja se leviää eläimestä myös ihmiseen! Erityisesti lapset ovat alttiita sille. Tulitko edes tätä ajatelleeksi?

        Sinusta pitäisi tehdä rikosilmoitus!


      • Idiootille!
        Idiootti! kirjoitti:

        Haista vatulle ihan vain tiedoksi, että laittomasti maahantuotuja koiria joudutaan lopettamaan tai palauttamaan takaisin kohdemaihinsa kymmeniä vuodessa. Kun viet koiran eläinlääkäriin rokotuksiin ym. siellä yleensä paljastuu se, että koira on laittomasti maahan tuotu.

        Olet tehnyt rikoksen tuomalla maahan eläimen laittomasti! Olet hyvin välinpitämätön siitä, että kun tuot Suomeen koiran, jolla ei ole rokotustodistuksia eikä muitakaan viranomaisten vaatimia todistuksia sen terveydestä, koirasi saattaa levittää tartuntatauteja muihin Suomessa oleviin eläimiin!

        Esimerkiksi myyräekinokokki on vaarallinen loinen, jota tavataan paljon Virossa ja se leviää eläimestä myös ihmiseen! Erityisesti lapset ovat alttiita sille. Tulitko edes tätä ajatelleeksi?

        Sinusta pitäisi tehdä rikosilmoitus!

        Tässä tietoa ekinokokista


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ekinokokkoosi

        http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo93212&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041413539744_uu.shtml


      • Korkojen kera
        miten voit olla noin tyh kirjoitti:

        Ootko vähän tyhmä??????????? Koiran tuonti ulkomailta on tosi helppoa!!!!!!!!
        Oon ite tuonu yhen koiran virosta ja näin se käy, senkin urpo: Menet tarhalle, ostat koiran joka on ollut siellä yli 21-vuorokautta ja tuot sen himaas. Onpas vaikeeta. No ehkä tollaselle fuckin idiootille.
        Ja se on ihan sama tuotko koiran espanjasta vai virosta.

        Oletko oikeesti noin idiootti? Tutustu Eviran sivuilla olevaan aineistoon ja oikeesti mieti. Kaiva se herneen kokoinen aivonystyrä vaikka kätees tai kysy kaverilta neuvoa, jos et itse pysty.

        Faktaa on se, että mikään Rabies-rokotteen antaminen ei ole todistus siitä, että koirassa ei voisi olla rabiesta. Ainakin mun koiran passiin vaadittiin puolueettoman maan (meillä Britit) antama vasta-ainetutkimus, ennenkuin tuli leimat. Se vasta-ainekoe voidaan ottaa vasta, kun viimeisimmästä rabiesrokotuksesta on kulunut 120 vuorokautta, eli noin neljä kuukautta.

        Jos joku on niin typerä, että tuo tieten tahtoen jonkun taudin tänne salakuljettaessaan koiraa, niin hänet pitäisi laittaa maksamaan korkojen kera kaikkien tartuntojen saaneiden hoitokustannukset.

        Voi vittu miten tyhmiä ihmisiä tämä maapallo kantaakaan mukanaan. Ja sinä olet yksi heistä.


      • haista vattu
        Idiootille! kirjoitti:

        Tässä tietoa ekinokokista


        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ekinokokkoosi

        http://www.duodecimlehti.fi/web/guest/etusivu?p_p_id=dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku&p_p_action=1&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku__spage=/portlet_action/dlehtihakuartikkeli/viewarticle/action&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_tunnus=duo93212&_dlehtihaku_view_article_WAR_dlehtihaku_p_frompage=uusinnumero

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041413539744_uu.shtml

        Idiootille!!!!!!!!
        Ihan laillista, en ole tehnyt mitään väärää.
        Menin tarhalle, ostin koiran 40-eurolla, sille oli tarhalla annettu kiinniotto päivänä rokotukset, mikrosiru ja passi. Koira autoon ja laivaan. Mitä laitonta tossa on, idiootti?????????
        Ei oo mun vika jos kukaan sataman työntekijöistä/laivan henkilökunnasta ei kysy koiran papereita. Ja on ISO ja IHANA koira, en todellakaan tuonu sitä käsilaukussa suomeen, se painaakin 30-kiloa.


      • asshole
        Idiootti! kirjoitti:

        Haista vatulle ihan vain tiedoksi, että laittomasti maahantuotuja koiria joudutaan lopettamaan tai palauttamaan takaisin kohdemaihinsa kymmeniä vuodessa. Kun viet koiran eläinlääkäriin rokotuksiin ym. siellä yleensä paljastuu se, että koira on laittomasti maahan tuotu.

        Olet tehnyt rikoksen tuomalla maahan eläimen laittomasti! Olet hyvin välinpitämätön siitä, että kun tuot Suomeen koiran, jolla ei ole rokotustodistuksia eikä muitakaan viranomaisten vaatimia todistuksia sen terveydestä, koirasi saattaa levittää tartuntatauteja muihin Suomessa oleviin eläimiin!

        Esimerkiksi myyräekinokokki on vaarallinen loinen, jota tavataan paljon Virossa ja se leviää eläimestä myös ihmiseen! Erityisesti lapset ovat alttiita sille. Tulitko edes tätä ajatelleeksi?

        Sinusta pitäisi tehdä rikosilmoitus!

        Mitä rikollista toi haista vattu on tehnyt?
        Kaikki tarhoilla olevat koirat on rokotettu, madotettu ja sirutettu. Voit aivan vapaasti tuoda niitä suomeen jos rokotukset on ollu päällä vähintään 21-vuorokautta.

        Itse matkustelen paljon ulkomaille aina koiran kanssa eikä mitään ongelmia kun rokotukset on kunnossa.


      • Solera Veterano
        haista vattu kirjoitti:

        Idiootille!!!!!!!!
        Ihan laillista, en ole tehnyt mitään väärää.
        Menin tarhalle, ostin koiran 40-eurolla, sille oli tarhalla annettu kiinniotto päivänä rokotukset, mikrosiru ja passi. Koira autoon ja laivaan. Mitä laitonta tossa on, idiootti?????????
        Ei oo mun vika jos kukaan sataman työntekijöistä/laivan henkilökunnasta ei kysy koiran papereita. Ja on ISO ja IHANA koira, en todellakaan tuonu sitä käsilaukussa suomeen, se painaakin 30-kiloa.

        Tunkkiko se täällä avautuu salakuljetus kokemuksistaan? Mistäs ne ääkköset nyt yhtäkkiä löyty...


    • Pukahduksia, osa 4

      Päiväkirjoitus avattuna, osa 4:

      "Matkamme on mennyt muuten ihan upeasti. Nyt menen ottamaan puoleen tukkaan asti pikkuletit. Turussa Koivu-ravintolassa on Johanna Tukiainen showkeikka heti 17.11 la; samantien kun palaan Suomeen, tästä tulee rankkaa.

      Kiitos Mummola-nimiselle ravintolalle ja heidän henkilökunnalleen, erityisesti ihanalle Pasi nimiselle henkilölle, joka on todella reilu ja ihana mies. Hän on kotoisin Pieksämäeltä. Varmaan siksi ymmärrämme toisiemme savolaista huumorintajua."

      -- viimeinen --

      • Puklahduksia

        Kommentit viimeiseen osioon:

        * Matka on ollut taloudellinen ja imagollinen katastrofi.
        * Tukka on enää yhtä hamppua, ja se joudutaan poistamaan kokonaan lähiaikoina.
        * Ravintola Koivuun kaavailtu keikka peruuntuu, aikataulu ei pidä, artisti sammuu.
        * Mummola-ravintola ei tule tilaamaan Tukiaista koskaan Kanarialle, vaikka kuinka nuoltaisiin savolaista Pasia. Pummaamalla syöminen Mummolassa oli liikaa.


      • Perämies juha

        Voi olla lentomatkustajien kannalta ihan hyvä asia, ettei Tukiaisella ole yhtään rahaa, sillä se lentokone tulisi hätälaskuna alas taivaalta, kun Tukiainen siellä riehuisi. Edelleen, sopii toivoa, ettei kukaan tarjoa hänelle juomia. Ja mitä tulee hänen kamalaan hajuunsa, kaikkein viisainta olisi lukita hänet lennon ajaksi yhteen vessaan.


      • GoMummolaGo
        Puklahduksia kirjoitti:

        Kommentit viimeiseen osioon:

        * Matka on ollut taloudellinen ja imagollinen katastrofi.
        * Tukka on enää yhtä hamppua, ja se joudutaan poistamaan kokonaan lähiaikoina.
        * Ravintola Koivuun kaavailtu keikka peruuntuu, aikataulu ei pidä, artisti sammuu.
        * Mummola-ravintola ei tule tilaamaan Tukiaista koskaan Kanarialle, vaikka kuinka nuoltaisiin savolaista Pasia. Pummaamalla syöminen Mummolassa oli liikaa.

        Mummolan henkilökunta on aina ollut asiallista ja inhimillistä! Haikeana muistan aikoja, kun siellä tuli istuttua... Hyvähyvä!
        Tää Kari ei silloin työskennellyt siellä, kuten ei työskentele enää nytkään, hänestä en sano mitään!


      • Kanssanäätä
        Perämies juha kirjoitti:

        Voi olla lentomatkustajien kannalta ihan hyvä asia, ettei Tukiaisella ole yhtään rahaa, sillä se lentokone tulisi hätälaskuna alas taivaalta, kun Tukiainen siellä riehuisi. Edelleen, sopii toivoa, ettei kukaan tarjoa hänelle juomia. Ja mitä tulee hänen kamalaan hajuunsa, kaikkein viisainta olisi lukita hänet lennon ajaksi yhteen vessaan.

        Hui helavata niitä kanssamatkustajia!


      • Pasi
        Puklahduksia kirjoitti:

        Kommentit viimeiseen osioon:

        * Matka on ollut taloudellinen ja imagollinen katastrofi.
        * Tukka on enää yhtä hamppua, ja se joudutaan poistamaan kokonaan lähiaikoina.
        * Ravintola Koivuun kaavailtu keikka peruuntuu, aikataulu ei pidä, artisti sammuu.
        * Mummola-ravintola ei tule tilaamaan Tukiaista koskaan Kanarialle, vaikka kuinka nuoltaisiin savolaista Pasia. Pummaamalla syöminen Mummolassa oli liikaa.

        Todellakaan ei ole pummannut ja syönyt ilmaiseksi, sami seuralainen maksanut kaiken kyllä. Ei ole tulossa keikalle MUMMOLAAN ei todellakaan.
        -Pasi-


      • Hirveä haju koneessa
        Perämies juha kirjoitti:

        Voi olla lentomatkustajien kannalta ihan hyvä asia, ettei Tukiaisella ole yhtään rahaa, sillä se lentokone tulisi hätälaskuna alas taivaalta, kun Tukiainen siellä riehuisi. Edelleen, sopii toivoa, ettei kukaan tarjoa hänelle juomia. Ja mitä tulee hänen kamalaan hajuunsa, kaikkein viisainta olisi lukita hänet lennon ajaksi yhteen vessaan.

        Tuli vaan mieleen, että mitkä ovat lentoyhtiön varautumiskeinot ja valmiudet "käsitellä" pahalta haiseva asiakas?


    • Originaali 16.11.12

      Originaaliteksti 16.11.12 6:43 pm, Johanna Tukiainen avautuu:

      "AVOIN KIRJE ASSHOLE MIEHELLE NIMELTÄ KARI HILTUNEN, LUUSERI BAARIN PITÄJÄ PLAYA DEL INGLESISSÄ!

      En mainosta baarin nimeä, jotta eivät saa turhaan asiakkaita, baari on pieni ja syrjässä Kanarialla. Tulin porukalla (suurin osa naisia, mukana myös kampaajani Juha) pelaamaan seurapelejä ravintolaan ja seurassamme ollut suomalainen pyöreä mies lupasi maksaa juomakulumme, jotka eivät todellakaan olleet "huomattavat" ellei Kari nimisen miehen mielestä 50e ole huomattava summa rahaa.

      Kari Hiltunen otti nähtävästi pantiksi mun aidon Christian Audigierin hupparin joka on täynnä swarowskin kristalleja, ostin sen Miamista noin 500e hintaan.
      Kyseinen sika alkoi kaupittelemaan huppariani seuraavana päivänä Facebookissa ja netissä muutenkin avoimesti, kirjoitti minusta hyvin halventavasti (hupparin koko M, ihmiset ihmittelevät ja herjaavat minua miten voin olla kokoa M, no se nyt on ainakin todistettu että vaatekokoni on M.)

      Se EI ole mitään hyväntekeväisyyttä, jos mies panttaa hupparin, alkaa myymään sitä seuraavana päivänä samantien netissä, syyllistyy kunnianloukkaukseen jne. Minä olen todellakin myös kodittomien koirien puolella, ja ajattelin tuoda yhden sellaisen Suomeen Espanjasta. Kari on olevinaan suurikin hyvantekijä, että kauppaa minun vaatteitani ja laittaa tuoton hyväntekeväisyyteen. Pask......marjat, ja mitä minun tuoksustani, käytän DKNY omenantuoksuista parfyymia, Escadaa, Jennifer Lopezia jne. Jos ne tuoksut ovat "kamalia" niin itseasiassa lopetan muutenkin kommentoinnin tähän.

      Kuulin myös Karista juttuja, jotka eivät kestä päivänvaloa, mm. sen, että hän on iskenyt alaikäisiä tyttöjä. Kuulin nämä asiat muilta suomalaisilta ravintoloitsijoilta Kanarialla.

      Matkamme on mennyt muuten ihan upeasti, nyt menen ottamaan puoleen tukkaan asti pikkuletit, Turussa Koivu ravintolassa on Johanna Tukiainen showkeikka heti 17.11 la, samantien kun palaan Suomeen, tästä tulee rankkaa.

      Kiitos Mummola nimiselle ravintolalle ja heidän henkilökunnalleen, erityisesti ihanalle Pasi nimiselle henkilölle, joka on todella reilu ja ihana mies.
      Hän on kotoisin Pieksämäeltä, varmaan siksi ymmärrämme toisiemme savolaista huumorintajua."

      • Pasi Pieksämäeltä?

        Kuka on tuo Pasi, joka on mainittu tässä osiossa? Kotoisin siis Pieksämäeltä.


      • Skandiprinsessa

        Skandit ovat löytyneet Johannan koneelta :)


      • Bar Nauru, Hiltunen

        Kirjoitus on Johanna Tukiaiselta jälleen raivon vallassa ja umpijurrissa töräytetty purkaus. Tuosta ei hyvä heilu! Hiltunen tekee rikosilmoituksen; kunnianloukkauksen tunnusmerkit ovat tuossa internettiin eilen illalla levitetyssä tekstissä selkeästi esillä. Varma rangaistus oikeudesta. Suomen laki koskee Suomen kansalaista ulkomaillakin.


      • Sekavaa settiä

        Johanna Tukiaisen kirjoitus on tekstinä melkoisen sekava.


      • Kunnianloukkauskanne

        Tuossa kirjoituksessa ovat kaikki kunnianloukkauskanteen nostamiseen riittävät, pitävät elementit kivasti esillä. Kari Hiltunen: haasta hänet oikeuteen, kanne menestyy varmasti, ja Tukiainen saa oikeutetusti sakot törkyviestistään. Älä missään tapauksessa lähde mukaan Tukiaisen varmaankin ehdottamaan sovintomenettelyyn! Internet muistaa kirjoituksen ikuisesti, se on siellä, eikä lähde pois, enää.


    • Hiltunen, Kari
      • Linkki uusiksi

      • Linkin lyhennys

      • Henkilöitä
        Linkki uusiksi kirjoitti:

        Linkitys uudestaan:

        http://www.karihiltunen.com/#!bio

        Selvennys vielä: Kari Hiltunen on eri henkilö kuin mitä on Pasi (Pieksämäeltä).
        Mikä on Pasin sukunimi?


      • Hyi Tuksu!!!
        Linkin lyhennys kirjoitti:

        Vielä kerran, toimisiko näin:

        http://www.karihiltunen.com

        Tässä K H:n esittely itsestään. Huvittavaa, että ravintola-alan ihmisten täytyy kertoa myös seksuaalinen suuntautumisensa :))) Ja Tuksulle terveisiä: Hyi Tuksu! Ei saa julkisesti haukkua ihmisiä!!! Kaipa kyseinen henkilö tekee rikosilmoituksen kunniansa loukkaamisesta.



        "partner of

        Bar Nauru.

        39-years old.

        born in Helsinki.

        resident in Spain.

        heterosexual.

        single.

        3rd year in GC.

        heavy drinker.

        hard worker.

        volunteer & investor

        to animal projects in GC.


      • sotakoira Viljo
        Henkilöitä kirjoitti:

        Selvennys vielä: Kari Hiltunen on eri henkilö kuin mitä on Pasi (Pieksämäeltä).
        Mikä on Pasin sukunimi?

        Kuikka (vaiko Sorsa)?


    • Kunnianloukkaus!

      Hiltunen on ravaintola-alan pitkän linjan ammattilainen, jonka kunniaa Tukiainen loukkaa tuolla kirjoituksellaan. Hiltunen työskentelee Playa del Inglesissä ravintolapäällikkönä "à la Mummo" -ravintolassa.

      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        Ei työskentele enää!


      • Näin se menee

        Kari Hiltusella ja eräällä italialaisella Robertolla on ollut avoinna syksystä 2012 alkaen Bar Nauru -niminen baari Playa del Inglesin rantaostarilla. Oman bisneksensä takia Hiltunen ei ole enää töissä Mummolassa.


      • salute1
        Näin se menee kirjoitti:

        Kari Hiltusella ja eräällä italialaisella Robertolla on ollut avoinna syksystä 2012 alkaen Bar Nauru -niminen baari Playa del Inglesin rantaostarilla. Oman bisneksensä takia Hiltunen ei ole enää töissä Mummolassa.

        Vieläkö mahtaa olla auki, tammikuussa? Sijainti tosi surkea,"väärällä" puolella, näkymä parkkipaikalle. Ohi käveltiin, hiljaista oli. Ei oikein keksi syytä, miksi sinne menisi aikaansa viettämään. No, makuja on monia.


    • jätkältä

      Vai dokasi "Kauneuden jumalatar" muutaman hölkkäsidukan Mummola-kuppilassa. Rahat loppu. Takana kännistä pyllähtelyä muutaman kympin keikkapalkalla.

      Tuhnu on onnellinen. Häneltä ei puutu kuin yksi - KAIKKI!

    • Paskanen huppari

      Laskut jäi maksamatta Mummolassa, kun juoppoköörillä oli valuutat "jääneet hotellille.
      Paksu oli tarjonnut "upeaa hupparia kaniin. Tämä "aito mijamista ostettu strassein koristeltu ainoa kappale oli yli 500 egen arvonen... Onkos näitä satuja ennen kuultu ?

    • Näätäkapakka

      Tämä tapahtumasarja sinetöi sen, ettei Johanna Tukiaisella ole mitään asiaa esiintymään Kanarian suomalaiskuppiloihin enää.

    • A´la Mummo, Mummola

      Tukiaisen solvaama Kari Hiltunen ilmeisesti työskentelee siis Mummola-ravintolassa, jonka sivut ovat tässä:

      http://www.mummola.info/fi/content/view/27/30/

      Onko niin, että Tukiainen joi viinat ja jätti laskun maksamatta juuri tässä ravintolassa? Ravintolahan on Playa del Inglesin pääkadun varrella; mitä Tukiainen horisee, että "baari on pieni ja syrjässä Kanarialla?"

      Jokin ei nyt täsmää noissa Tukiaisen horinoissa, mutta eihän se ole ensimmäinen kerta. Epätarkassa horinassa on kyse pikemminkin säännöstä kuin poikkeuksesta. Viina ja mömmöt vievät kirjoittajaa, siitä sen arvellaan johtuvan.

      • Utelias mummo

        Eikös tuo Mummola ole ihan eri paikka kuin a`la Mummo?


      • Mummo

      • IDIOOTTEJA OOTTE...

        Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan ja vielä parempi tietenkin olisi jos myös tajuaisi lukemansa.. Missän vaiheessa ei ollut puhe mistään mummoista eikä mummoloista.


      • Vastuu kirjoittajal´
        IDIOOTTEJA OOTTE... kirjoitti:

        Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan ja vielä parempi tietenkin olisi jos myös tajuaisi lukemansa.. Missän vaiheessa ei ollut puhe mistään mummoista eikä mummoloista.

        Johanna Tukiaisen kirjoitus on tekstinä melkoisen sekava. Suoraan umpijurrissa tehty; logiikka heittelee, yms. Kieliopillisesti siinä on ihmeellisiä viittauksia eteen ja taakse. Monessa kohtaa sisällössä ei ole päätä, ei häntää. Lukijat eivät ole idiootteja, jos teksti on liian tulkinnanvarainen. Kirjoittaja silloin on idiootti.


    • Strassit hukassa

      Aika törkeetä solvausta paikan pomoa kohtaan. Vihjailut pedofiliasta ilman mitään syytä, on aika lupsakkaa menoa. Näinhän se kuulu mennäkkin, kun juodaan ekana raflan piikkiin ja kysellään sitten laskun maksajaa.

      • ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

        Ravintolapäällikkö (entinen) EI ole pomo!


    • Huppari-Visa

      Toivottavasti joku näistä solvausten kohteista tekee joskus Johanna Tukiaisesta rikosilmoituksen.

      Missä ovat Johanna-parkaa puolustelevat mediatutkijat? Miksi he eivät koskaan huomioi näitä tapauksia?

      Minusta "asshole" ja "luuseri" on se, joka maksaa ravintolalaskun kaiken maailman liemissä marinoituneella hupparilla.

    • Törkykirjoitukset

      Tukiaisen latomille törkeyksille on saatava loppu. Hän käyttää internettiä huolettomasti ihmisten haukkumiseen ja loukaamiseen kunniaa loukkaavalla tavalla. Sille on tämän tapauksen (Kari Hiltunen) myötä laitettava nyt stoppi. Toivottavasti Hiltunen tekee asiassa oman siirtonsa viivytyksettä.

    • Täh?

      Miksi Tuksun blogi ei avaudu Seiskan sivulla?

      • Bugiko?

        Seiskan palvelimella taitaa olla vikaa, bugi?


    • Linkki!
    • Kanarianmeinki
      • Hyi Tuksu!

        Tässä on esitelty Tuksun haukkuma kaveri. Hän harrastaa eläinsuojelutoimintaa vapaaehtoisena...

        http://www.barnauru.com/#!about-us/c24sp


      • Hyi Tuksu!

      • Duck face
        Hyi Tuksu! kirjoitti:

        ... uusintayritys lyhennettynä

        http://www.barnauru.com

        ... about us kohdasta löytyy esittely...


      • Bar Nauru, Hiltunen
        Hyi Tuksu! kirjoitti:

        ... uusintayritys lyhennettynä

        http://www.barnauru.com

        Kiitos! Siistit ja rennot sivut, etenkin se video ja musa siinä tuntuu toimivalta.

        Kari Hiltunen siis pyörittää Bar Naurua.
        Bar Nauru on rantaostarilla. Ravintola Mummola on eri paikka, ja se on ylempänä kilometrin-kahden kilometrin päässä Naurusta ja Inglesin pääkadun varrella.

        Tukiainen veti lärvit Nauru-baarissa ja jätti laskun maksamatta.
        Huppari jäi kaniin. Hiltunen laittoi hupparin myyntiin kattaakseen syntyneet tappiot.
        Ja Tukiainen tylyttää ja herjaa Hiltusta internetissä pahanilkisin sanankääntein.
        Että näin.


      • Persaukinen hörhö
        Hyi Tuksu! kirjoitti:

        ... uusintayritys lyhennettynä

        http://www.barnauru.com

        Kanarialla Tukiainen siis vaihtoi hupparinsa viinaan.


      • Siinähän se
        Duck face kirjoitti:

        ... about us kohdasta löytyy esittely...

        joo aukesi ja löytyi, kiitos.


      • tunkkiperse
        Bar Nauru, Hiltunen kirjoitti:

        Kiitos! Siistit ja rennot sivut, etenkin se video ja musa siinä tuntuu toimivalta.

        Kari Hiltunen siis pyörittää Bar Naurua.
        Bar Nauru on rantaostarilla. Ravintola Mummola on eri paikka, ja se on ylempänä kilometrin-kahden kilometrin päässä Naurusta ja Inglesin pääkadun varrella.

        Tukiainen veti lärvit Nauru-baarissa ja jätti laskun maksamatta.
        Huppari jäi kaniin. Hiltunen laittoi hupparin myyntiin kattaakseen syntyneet tappiot.
        Ja Tukiainen tylyttää ja herjaa Hiltusta internetissä pahanilkisin sanankääntein.
        Että näin.

        Tästäkin kanarian reissusta tunkki keräsi itselleen lisää harmia. Tässä kuussa rosis ja ehdoton, ensi vuoden alussa yksi lisää ja tämän keikkakiertueen pyykit pestään varmaan loppuvuodesta 2013.Milloin tämä idiootti oppii pitämään turpansa kiinni.


      • huppari-Visa
        Persaukinen hörhö kirjoitti:

        Kanarialla Tukiainen siis vaihtoi hupparinsa viinaan.

        Kuten muuan tuossa ylempänä jo sutkauttikin kyseessä oli Huppari-Visa,
        uusinta uutta maksuvälineiden valikoimassa ja tietenkin -- suoraan Miamista!


      • Visa kuin Visa
        Persaukinen hörhö kirjoitti:

        Kanarialla Tukiainen siis vaihtoi hupparinsa viinaan.

        Olen kyllä kuullut ns. nahkavisasta, mutta hupparivisa yllätti minut täällä täysin.


      • Okei juttu
        Siinähän se kirjoitti:

        joo aukesi ja löytyi, kiitos.

        sivut toimii


    • itsejuomansamaksava

      Mikä on ongelma? Jos Tuksusta 50 Euroa ei ole huomattava summa, niin mikäs ongelma se sitten on maksaa, jos toinen on niin pikkumainen, että sellaista karhuaa? Mä en käsitä, mikä ton Tuksun logiikka on. Mennä ravintolaan, kiskoa viinaa ja jättää maksamatta. Veikkaan, että oppi tyylin nuorempana ja nätimpänä, kun herrasmiehet antoi aina anteeksi ja joku maksoi laskun, kun vaan räpsytti silmiä. No, karu totuus on edessä. Ikä, päihdeongelma ja paino -> ei vaan löydy varakkaita maksajia, jotka latoo satasia pöytään vain pelkästään siitä ilosta, että sai katsella blondia. Siinäpä kaikille naisille muistutus siitä, että pelkän ulkonäön varaan ei kannata elämää laskea.

    • harmistunut

      Naisille nyt vain on tarjoiltu kautta aikojen iskemismielessä tms viiniä. Tuksun kanssa on ikäeroa parikyt vuotta ja laajasalon poikkana etäisyyttä parikilsaa.

      On vain todella surkeaa reippaan 50v äijän lukea tota kaikkea skeidaa mitä tapahtuu tekstipuolella sekä ilmeisen paksanpuhuja Tukevaisen, että rienaajien pölsien "eimitäänmuutaasiaakuinsolvataihanmitävainjaketävaanjakunhanonlihavajatyhmämuttenmäjne..."

      Koska asun täällä tiedän, että tämä ei johda muuhun kuin suureen draamaan.

      Mielipide; ei kannata nyt puuttua ko. siskosten asioihin, muuten voi joku päivä ottaa ja itkettää, kun ei ole tajunnut julkusuudenkipeiden ihmisten kuvitelmia itsestään ja tarvetta vain olla esillä.

      Masennus on pahapahatauti ja voi johtaa mihin vain ylilyönteihin.

    • Pidätetty Kanarial?

      Jos Tukiaisen lento oli lauantaina Suomeen ja liput ostettu, ja sitten tuleekin lennolta poisjäänti omasta syystä - ilman force majeure -tilannetta - lentoliput menevät hukkaan. Tukiaisen nykyvaroilla uusien lippujen hankkiminen voi olla tuskallinen työ, ja lipuille voi tulla hintaa (samoin majoitukselle), jos niitä joutuu häthätää bookkailemaan. Ja ilmeisesti uudet liput tarvitaan kahdelle hengelle, koska kai Olkalaukkuhomokin on tarkoitus evakuoida Kanarialta Suomeen.

    • TUSSU TAKIAINEN

      Emme hyväksy enää että KLÄMYRTÄHTEÄ herjataan!!! Ikä, ylipaino, alkoholismi tai käsilaukkuhomoNI eivät oikeuta ajojahtiin. TUHNU on SYYTÖN!!! Ja sitäpaitsi erittäin laiha. Olette kaikki kiitoksellisuudenvelassa The Parhaalle! Hän toi kristillis-eroottisen tanssitaiteen maailmankartalle. Oikeustalolla tavataan kun saatte rangaistuksen!

      • Sinäpä sen sanoit :)

        Heh, heh :) :)


    • VAADIMME KUNNIOTUSTA

      KUINKA USKALLATTE KIRJOITTAA ARVOSTELEVIA LAUSUNTOJANNE YOLANTHA NIEMISESTÄ! SYYTEKIRJELMÄ ON JO POSTISSA!

      • Itkevä rehtori

        Ja mitenkä voitte kuvitella, että Yolanda olisi pakotettu virkavallan toimesta jättämään tärkeän showtanssinumeronsa väliin!. Yolandan kirjoitustaidot herättivät niin suurta ihastusta koko saariston väessä, että sankarittarimme jäi opettamaan ulkomaasen nuorisoa! Vaivojaan säästelemättä tämä ihanainen moppaa lattiat iltaisin upealla homoseksuaalikampaajan luomuksella ja päivät kirjoittaa häikäiseviä blokeja uskomattomasta elämästään.


      • Vaadimme rauhaa

        Buahhaahhaaa!! :))


    • Nauru, ilo, huumori

      Hyvin eläväisenähän se Bar Nauru -kapakka porskuttaa ja surffaa. Ravintola-alan ammattilainen Kari Hiltunen siis pyörittää Bar Naurua Playa del Inglesissä. Siisti perusbaari rantaostarilla, kivat sivut, hyvä video ja musiikki:

      http://www.barnauru.com

      Tukiaisen mollaus nosti Bar Naurun urhean Suomen kansan tietoisuuteen.

    • Tekoseko

      Johanna Tukiainen on aina ollut vähävarainen. Aiemmin hän ostatti kaiken porukoillaan tai karismaattisilla herrasmiehillä. Matkat, alkoholit, remuamiset ja muut olivat aina jonkun toisen pussista kuitattuja, ei juuri koskaan omasta. Merkkituotteita hän ei ole koskaan ostanut; kamat ovat olleet samanlaista feikkiä kuin koko Paronitar von Munchhausen itse: tekohiukset, tekohuulet, tekoripset, tekotissit, jne.

    • herätkää jo

      Suomalaisilla on kumma tapa kohdella julkkiksia?Jotka ovat viinaan yms.. huonoon käyttäytymiseen tapuvia;( älkää menkä edes katsomaan heitä!niin eiköhän esiintymiset lopu! täällä ihmiset vaan tarvitsevat pellen, että pääsevät haukkumaan ja henkisesti lyömään heitä! tässä tulee ihmisten huono itsetunto esiin. ja se kateus!

    • Ujo Näätä

      Tämä on faktaa: ilmoitin lauantaina 17.11. noin klo 8:30 Bar Naurun/Kari Hiltusen sähköpostiin Johanna Tukiaisen 14 tuntia aikasemmin julkaisemasta törkykirjoituksesta internetissä. Laitoin liitteeksi originaalitekstin ja muut yksilöintitiedot.

      Hiltunen vastasi sähköpostiini (en tunne häntä ennestään) 17.11. klo 12:09 näin:

      "Oman lakimieheni kehoituksesta asia on jo poliisin tiedossa.
      Kiitos huolenpidostanne,
      - Kari Hiltunen"

      • Ujo Näätä

        Tarkennan tähän vielä sen, että kun lukaisin lauantai-aamuna Tukiaisen kirjoituksen netistä, halusin ilmoittaa asianomistajalle (KH) tuosta törkykirjoituksesta viivytyksettä, sillä kirjoitus ilman muuta täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

        En ole juristi, mutta jokainen kaltaiseni tavallinen Suomen kansalainen näkee oikopäätä, että tuohduksissaan Tukiainen ylitti asiallisuuden rajat kirkkaasti. Hän on ennenkin solvannut, pilkannut ja loukannut ihmisten kunniaa internetin välityksellä. Nyt sellaiselle pitää laittaa stoppi, kerta kaikkiaan. Aamen ja ugh.


      • Kade polkkatukka
        Ujo Näätä kirjoitti:

        Tarkennan tähän vielä sen, että kun lukaisin lauantai-aamuna Tukiaisen kirjoituksen netistä, halusin ilmoittaa asianomistajalle (KH) tuosta törkykirjoituksesta viivytyksettä, sillä kirjoitus ilman muuta täyttää kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

        En ole juristi, mutta jokainen kaltaiseni tavallinen Suomen kansalainen näkee oikopäätä, että tuohduksissaan Tukiainen ylitti asiallisuuden rajat kirkkaasti. Hän on ennenkin solvannut, pilkannut ja loukannut ihmisten kunniaa internetin välityksellä. Nyt sellaiselle pitää laittaa stoppi, kerta kaikkiaan. Aamen ja ugh.

        Kyllä ruåtsalainen Urban on jo varmaan täydellisellä americanenglannilla soittanut kanariaaseen ja laittanut paikallisen poliisin ojennukseen! Ravintoloitsija oli ansainnut kaikki iskut, jotka Jolene sanansäilällä oli hutkinut. Tuhansia dollareita olisi toi konna käärinyt glamourhupparilla jossa kimaltavat tuhannet svaroksin kristallit ja timangit. Olihan se aito Miamilainen rätti, ei edes kymmentä vuotta vanha. Ja mikä se oli torjumaan Kviinin simpukan?! Ilmaseksi - tai parilla viinitonkalla ja skampanjalla - olisi saanut. Mutta ei Hiltunen klamuuria tunnistanu, vaikka eteen leviteltiin. Siipien kanssa.


      • Pointsit sulle
        Kade polkkatukka kirjoitti:

        Kyllä ruåtsalainen Urban on jo varmaan täydellisellä americanenglannilla soittanut kanariaaseen ja laittanut paikallisen poliisin ojennukseen! Ravintoloitsija oli ansainnut kaikki iskut, jotka Jolene sanansäilällä oli hutkinut. Tuhansia dollareita olisi toi konna käärinyt glamourhupparilla jossa kimaltavat tuhannet svaroksin kristallit ja timangit. Olihan se aito Miamilainen rätti, ei edes kymmentä vuotta vanha. Ja mikä se oli torjumaan Kviinin simpukan?! Ilmaseksi - tai parilla viinitonkalla ja skampanjalla - olisi saanut. Mutta ei Hiltunen klamuuria tunnistanu, vaikka eteen leviteltiin. Siipien kanssa.

        Heh, heh! :)) Pointsit sulle!


      • JKPIIOK
        Pointsit sulle kirjoitti:

        Heh, heh! :)) Pointsit sulle!

        MULLEKO


      • jk poies
        JKPIIOK kirjoitti:

        MULLEKO

        Ujolle Näädälle!


    • tyhmätunkki

      Taitaa tunkille kanariansaaretkin kohta olla paikka mihin ei häntä kaivata. Ihme tyyli akalla polttaa sillat ikinä mihin meneekään niin aina on joku källi tehty. Sehän vaan todistaa sen, päässä ei ketään eikä mitään ja showtanssijan ura oli siinä.

    • Facebook lauloi...

      Olkalaukkuhomo 18.11.2012 noin klo 12 Facebookissa:

      "ihanaa ees vieil viikko ihnassa kanariassa ..ihania ihmisia ovat paikalliset maaa en haluuuuuuuu suomeeeeeeeennn"

      Siivet selässä. Että näin. Kukin tavallaan, toki.

    • Tukiainen on pummi

      Hymy-lehden verkkojulkaisu tänään sunnuntaina 18.11.2012:

      "Tuksun outo ravintolasoppa: Ravintoloitsija kertoo nyt totuuden!

      Hymy kertoi aiemmin tänään Johanna Tukiaisen Kanarian-reissulla sattuneesta erikoisesta episodista. Nyt ravintolan omistaja oikoo Tuksun puheita.

      Tukiainen oli ilmestynyt seurueineen Kari Hiltusen liikekumppaninsa kanssa omistamaan Bar Nauru -nimiseen ravintolaan. Tukiaisen blogikirjoituksen mukaan ravintoloitsija otti häneltä illan päätteeksi pantiksi merkkihupparin. Tukiainen myös paheksui, että ravintoloitsija pisti tämän myyntiin seuraavana päivänä.

      Mitä oikein tapahtui, Kari Hiltunen?

      -- Tukiainen käväisi tässä muutama ilta sitten. Joi erinäisen määrän tunnetusti vahvoja kansainvälisiä juomasekoituksia, ja meillähän Bar Naurussa ne tehdään aidosti, eli jokaiseen tulee vähintään 10 senttiä viinaa. Seuraukset olivat sen mukaiset, Hiltunen toteaa.

      -- Tukiainen oli tappiin saakka ja kun laskun maksun aika tuli, ei hänellä eikä kaverillaan ollut varaa maksaa laskua. Hän jätti hupparin pantiksi, jotta tulisi maksamaan seuraavana päivänä. Tämä siis sovittiin hänen kanssaan samoin kuin se, että jos maksua ei näy, pidän hupparin. Se oli kuulemma arvoltaan 500 euroa.

      Tuliko Tukiainen?

      -- Ei tullut. Joten pistin hupparin myyntiin omalle Facebook-sivulleni. Hän suuttui siitä kovin ja kävi hakemassa hupparin pois kollegaltani, kun en ollut paikalla. Lasku on edelleen avoinna. Jos meillä maksaa Georgio Armani ja Joulupukki, niin maksaa myös Johanna Tukiainen…

      Johanna suivaantui episodista niin, että kirjoitteli blogisivuilleen raskaita ja henkilöön käyviä väitteitä. Niistä on nyt tehty rikosilmoitus."

      Lähde:

      http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tuksun-outo-ravintolasoppa-kanarialla-ravintoloitsija-kertoo-nyt-totuuden

    • Tapaus on selvä

      Tämä tapaus K. Hiltunen vastan J. Tukiainen on selvä. Rikoslain 24 luku 9 §:

      Joka
      1) esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka

      2) muuten kuin 1 kohdassa tarkoitetulla tavalla halventaa toista, on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

      Lähde:Wikipedia. Tämän ketjun alkuosaan perattu Johanna Tukiaisen kirjoitus 16.11.2012 täyttää kaikki kunnianloukkauksen tunnusmerkit.

      • STOP TUKIAINEN

        Tuohduksissaan Tukiainen ylitti asiallisuuden ja laillisuuden rajat kirkkaasti.
        Hän on usein ennenkin solvannut ja pilkannut ihmisiä sekä loukannut ihmisten kunniaa internetin välityksellä maailmanlaajuisella jakelulla. Nyt sellaiselle pitää laittaa stoppi, kerta kaikkiaan.


    • j k

      niinkö

      • JKKLOO

        EN TIEDÄ


    • Nauru pidentää ikää

      Kun Bar Naurun Hiltunen vie oikeusprosessin loppuun asti, ja Tukiaiselle tulee siitä merkintä rikos-/ sakkorekisteriin, seuraavalla Kanarianmatkallani menen taatusti Bar Nauruun, tilaan ja kiskaisen viisi (5) Paranoid-cockailia sekä purskahdan nauruun. Nauru tunnetusti pidentää ikää. Eikä tuo nauruni kai lopu sitten ollenkaan. Suloinen nauru, iloinen mieli. Näin se menee.

    • Tuhveroinen
    • Cockatail-listaa

      Vinkkejä Bar Naurulle uusista nimistä uusille cocktaileille:

      * Tears on the Dunes
      * Huppari Criminal
      * Marinoitu Näätä
      * Tupsukka Kutiainen

      * Tuksukka
      * Dyynien Sotanorsu
      * Lypsymekko Surfer
      * Olkalaukku Mule

      * Klamouri
      * Asshole on the Dunes
      * Tunkrahvi
      * Katkero Kermaper.se
      * Papaya y Ballena

      • Huppari Visa

        Jatkan mainiota listaa:

        * Huppari Visa
        * Dyynismurffi


      • Angelika Mukiainen

      • Mugiaiset
        Angelika Mukiainen kirjoitti:

        * Angelika Mukiainen

        - tömäkkä jaloviina kahlua -cocktail, pirttihirmun special
        - tarjoillaan Hello Kitty -mukista, kuva:

        http://www.prisma.fi/tuotekuvat//large/54/442ddw6i3tw19lov.jpg

        Mukissa voisi olla enemmän väriä, ehdottomasti pinkkiä:

        http://kuvat2.huuto.net/5/16/848da5b642db0fb115518b93aa9be-orig.jpg

        .. ja-tai enemmän designia:

        http://media1.kawaiifoods.com/2012/03/Hello-Kitty-Mug-Coffee-Tea-Kawaii-Food-Blog-2.jpg

        http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=37582316


      • Tuksunhassu

        * Brake Dance
        * Tunkeroinen
        * Luuserin Loraus
        * Auraper.se


      • Weasel warning
        Huppari Visa kirjoitti:

        Jatkan mainiota listaa:

        * Huppari Visa
        * Dyynismurffi

        Weasel Warning
        Rear Animal Piss
        Nauhatanssi, tikkuna näyttävä nauhatikku
        Thirsty esmeralda, shampanjacoctail

        En viitti laittaa enempää, kun ei näistä kuitenkaan saa rahaa.


    • Rauha on saapunut

      Tähän uima-allaskuvaan kiteytyy Johanna Tukiaisen unelmaloma ja luksusyökerhokiertue Kanarialla parhaiden ystäviensä kanssa, kuva:

      http://aijaa.com/5jLUx0

      Maassa maan tavalla, ja tarkoituksenmukainen pukeutuminen sään mukaan?

      Pitkä ja kuoppainen tie on kuljettu loppuun. Seinä on tullut vastaan. Vaikea, viimeinen kiirastuli. Tukiainen tietää sen itsekin. Siinä hän istuu apaattisena ja miettii loistavaa tulevaisuutta, jota ei tullut, ei ole. Taru oli siinä. Kiitos ja kumarrus: esirippu on laskeutunut. Kukaan ei halua taputtaa. Kaikkialla vallitsee hiljaisuus.

      xxx

      • ,jkhcf

        Vähän vähemmän kun toistaisit joka ketjuun näitä kirjoituksiasi..

        Less is more... vai miten se meni...

        Tehokkaampaa olisi ainakin.


      • Näinhän se on
        ,jkhcf kirjoitti:

        Vähän vähemmän kun toistaisit joka ketjuun näitä kirjoituksiasi..

        Less is more... vai miten se meni...

        Tehokkaampaa olisi ainakin.

        Näinhän se on.


      • Tulla toimeen?

        On se jännä, että Johanna tulee toimeen vain harvojen kanssa. Hän on tehokas maalaamaan itsensä nurkkaan. Miksi käy näin, asiassa kuin asiassa.


    • Nellaksen Joota

      Koska Huksu on Huksu. Alkuaan nuori/kaunis, loppuuaan vanha/eikaunis. Ja tyhmä, melkein L stuidu silloin. Nyt menossa alas, kohta pohjat, sieltä noustaan(ko)? Olikos se ulosotossa 30 kiloa, mätkyjä noin 10 kiloeuroo, keikkaa silloin tällöin a tonni-pari, eikä nekään kai oikein. jaa.ne ihmissuhteet jne....... ryssiä kaikki mitä vain voi........... alko sumentanut ja luonut kuvan kviinista, kaikkivoivasta ihailun kohteesta.......... Vanhakin jo sessymarkkinoille........ loppupa lähenee, julkisuudessa

    • Loppuu

      Tragi-koominen tarina joka saa yhä enemmän traagisia piirteitä...

    • Huppari viinaksi

      Johanna Tukiainen palaa tänään 20.11. julkaistussa blogikirjoituksessaan samaan teemaan. Kirjoitus on ilmeisesti laadittu perjantaina 16.11., mutta Seiskan verkkosivuston teknisten ongelmien takia julkaiseminen siis siirtyi tähän päivään:

      "Kävin eilen pitkän, hyvin miehekkään kaljun suomalaisen miehen kanssa treffeillä.

      Vietimme ensin ihanan illallisen ja sen jälkeen menimme Nauru-nimiseen baariin Playa del Inglesissä. No, ei paljoa naurata taaskaan: joku törkeä henkilö varasti minun aidon Christian Audigierin pinkin hupparin, jossa on pääkalloja käsivarsissa. Ostin hupparin Miamista joskus pari vuotta sitten. Nyt huppariani huutokaupataan netissä ja Facebookissa, ja tuotto menee kuulemma osittain kulkukoirille.

      Sinä, joka varastit hupparini, tiedoksi nyt vaan sulle! Ensinnäkin se ei ole mitään hyväntekeväisyyttä varastaa toiselta ihmiseltä omaisuutta, vaikka sen tuotto menisikin kärsineille koirille!!!!!”

      Kommentti: Johanna Tukiaisen lääkkeiden ja alkoholin sumentama kuuppa estää asioiden järkevän ja tolkullisen muistamisen, tarkastelun. Todellisuudessa hän vaihtoi hupparinsa viinaan.

    • Pysy Hiltunen lujana

      Tukiainen varmaan yrittää olla "mielin kielin" sen suhteen, että Bar Naurun omistaja Kari Hiltunen peruisi rikosilmoituksen ja oikeusprosessin. Vaikka Tukiainen kuinka esittäisi sovintomenettelyä, sovintoa ja välirahaakin, toivotaan Hiltuselle voimia siihen, että hän vie prosessin loppuun saakka.

      On tärkeää saada Tukiaiselle rikosrekisteriin lisämerkintä tästäkin. Kari Hiltusesta on nyt joka tapauksessa tehty merkintä internetiin. Eikä se siis sieltä lähde, vaikka hän sovinnon asiassa Tukiaisen kanssa tekisi. Siellä on ja pysyy.

      Sitä paitsi, Tukiaisen tyyliin kuuluu kaikkien sopimusten rikkominen ja jälkikäteen haukkuminen. Jos Hiltunen tekisi sovinnon, aluksi kaikki näyttäisi hyvältä, mutta kohta hän on jälleen asshole, luuseri, sika, narsisti, psykopaatti ja täystyranni. Älköön siis päästäkö Tukiaista kiemurtelemaan tilanteesta pois. Ei vaikka mikä olisi ja tulisi. Suomen pieni, mutta urhea kansa on Hiltusen puolella, näin uskon.

    • Tuksu on valepukki

      Tuksun tänään päivittämä teksti seiskan blogiin:

      Mita tulee johonkin raporttiin, etta olisin muka “esiintynyt taysin humalassa” ja jalka kipsissa, taysin myohassa, on taysi VALE!!!!! Olen ollut Kanarian keikoillani selvinpain, nilkkani nyrjahti mutta ei ole poikki, ja siihen laitettiin vain pariksi paivaksi side, mita sitten????

      http://www.seiska.fi/seiskatv/_a501596/humalainen johanna tukiainen sopertaa sekavia kanarialla/

      Hhahah,video vain taitaa puhua puolestaan.Taas Tunkki teki itsestänsä pellen ja valehtelijan,vaikka muita syytteleekin valheista koko ajan :D

      • Uskomatosnta!

        Jokainen kuulee, että viinaa ja mömmöjä on vedetty reippaasti ennen esitystä!


      • Boltsi oli pettänyt

        Tuksulta jäi Tiffany-keikka väliin torstaina 15.11. Lyhyt lainaus eräästä toisesta ketjusta Suomi24:n Kanariapalstalta (nimimerkki Talviasukas 20.11. klo 17:18):

        "... 15.11. piti esiintyä myös Tuksun, joka kuulemma ei ollut saapunut paikalle. Ilmeisesti Tuksun pallo oli hukassa, ja pääpuoli sekaisin alkomaholista ja muista mömmöistä. Meidän seurue ei ollut kiinnostunut moisesta sekoboltsista, joten me poistuimme Jorma Kalevin laulujen jälkeen..."


    • Missä tietokone?

      Koska Tukiaisen kirjoituksessa 16.11. ovat mukana ns. skandit, se on tehty hämäämismielessä ja jäljityksen vaikeuttamiseksi jollakin toisella tietokoneella.

      Kyse on tällöin jonkin suomalaisen omistamasta koneesta, jonka Tukiainen on puhunut käyttöönsä. On kaikkein todennäköisintä, että kirjoittamiseen käytetty kone löytyy Mummola- tai A´la Mummo -ravintoloista, jotka ovat sinisilmäisesti avustaneet Madamea tämän kohtaamien vastoinkäymisten voittamisessa.

      • "Marta, marta!"

        Niin tyypillinen temppu Tukiaiselta. Poliisi nyt - varmuuden vuoksi - käy puhuttamassa rikosvälineen omistajia ja tarkistamassa lokitiedoston. Mutta se on vain kuorrutusta kakun päälle: tosiasia on, että Tukiainen on omalla allekirjoituksellaan Hiltusta koskevan törkykirjoituksen takana. Vain hänellä ovat tunnukset Dolls-sivuston päivittämistä varten. Hän on kirjoituksen laatija, ei esimerkiksi ns. näätä, vaikka jotain sellaista yrittäisi Espanjan poliisille selostaakin: "Marta, marta! Si, comprendo?"


    • Valistunut arvaus

      Eipä taida näkyä Tuksua oikeudessa tälläkään kertaa,kello(biologinen) raksuttaa.

    • Kanarian poliisit

      Se monen matkan kokemus, mikä minulla on, kertoo, että Kanarian poliisit vaikuttavat hyvin rauhallisilta eivätkä ollenkaan virkaintoisilta. Asialliset hommat hoidetaan, ja jos esiintyy vastarintaa, se nujerretaan tehokkaasti.

      Kyllä Kanarian poliisit yhden Johanna Tukiaisen kuulustelut asialliseen järjestykseen hoitavat, vaikka epäilty yrittäisikin läpsiä kuulustelijoita. Jos Tuksu oikein aggressiiviseksi heittäytyisi, hän saa raudat ja saattajan lennolleen Helsingin kentälle asti, jossa uusi poliisisaattaja astuisi remmiin. Näin se vaan menee sekoboltsien kanssa.

    • Länkytystä

      luuseri, asshole ja sika... huh,huh... onko tuollainen nimittely tottakaan?

    • Passi takavarikoitu

      Toistaiseksi vahvistamattomien tietojen mukaan Johanna Tukiaiselta on takavarikoitu passi Kanarialla, ja että hän on pummannut rahaa ihmisiltä ja vedonnut siihen,ettei ole rahaa eikä passia. Viranomaisten tekemässä passin takavarikoinnissa kyse lienee juuri Tukiaisen laatimasta kunnianloukkauskirjoituksesta 16.11. ja Bar Naurun maksamattomasta juomalaskusta 15.-16.11. Tämän viestin tietoja varmistellaan parhaillaan.

      • Oikeus odottelee jo

        Toivottavasti saa asiansa järjestykseen ja passinsa takaisin, jotta pääsisi ajoissa Helsingin käräjäoikeuteen seuraavaa casea varten.


      • Matkustuskieltoa

        Jotain todella kummallista on tapahtunut Tukiaisen matkalla, sillä on aikas ihmeellistä, jos passi otetaan pois, ja henkilö laitetaan matkustuskieltoon.


      • .. ja poliisi tutkii

        Asiat on hyvä selvittää paikan päällä valmiiksi asti. Niin on parasta.


      • Koira-parka mukaan

        Vieläköhän aikoo tuoda jonkin kulkukoiran Kanarialta tullessaan? Voi elämä...


      • Ei koiraa mukaan!
        Koira-parka mukaan kirjoitti:

        Vieläköhän aikoo tuoda jonkin kulkukoiran Kanarialta tullessaan? Voi elämä...

        Eipä taida onnistua... Laitoin Kari Hiltuselle Inglesiin viestiä, että torpedoi tuollaiset Tukiais-aikeet siellä.


      • Koira Kanarialla
        Ei koiraa mukaan! kirjoitti:

        Eipä taida onnistua... Laitoin Kari Hiltuselle Inglesiin viestiä, että torpedoi tuollaiset Tukiais-aikeet siellä.

        Asiaa! Sitten vielä loputkin koirat pois Johannalta ja Julialta. Kaupungin eläinsuojelu toimii.


    • Tyhjin käsin

      Koska Kari Hiltunen on ns. voimahahmo ja koordinaattori noissa koira-asioissa Kanarialla, on selvää, ettei Tukiainen saa sieltä matkaansa yhtään koiraa koskaan. Niin on paras kaikille.

      • Rauha maassa

        No niin, hyvä juttu! :)


      • Loukkaus oikeuteen

        Kari Hiltunen vie myös Tukiaista koskevan kunnianloukkauscasen maaliin asti.


    • Näinhän se on

      Kari Hiltunen teki rikosilmoituksen Tukiaisesta Espanjan poliisille, joka otti Tukiaiselta passin pois ja laittoi hänet matkustuskieltoon asioiden selvittämistä varten. Poliisille on tarkoituksenmukaista hoitaa kuulustelut paikan päällä ja viivytyksettä.

      Viranomaisten tekemässä passin takavarikoinnissa kyse oli juuri Tukiaisen laatimasta kunnianloukkauskirjoituksesta 16.11. ja Bar Naurun maksamattomasta juomalaskusta 15.-16.11. Siihen saattaa liittyä myös Hotelli Kokassa pari viikkoa sitten tehty hotellihuoneen laittaminen säpäleiksi.

    • Stoppi

      Tämän ketjun teemana oleva kirjoitus muutti Johanna Tukiaisen maailman.
      Nyt tuli stoppi törkykirjoittelulle. Oppiipahan olemaan.

    • Ei pakopaikkaa

      Kyllä ne velkojat löytää, ennemmin tai myöhemmin.

    • Moka, moka...

      Jotain vaan täytyy näköjään keksiä, mistä kirjottelee. Tuo teksti oli paha virhe.

    • Missä mennään?

      Harhassa eläminen on varmaan raskasta, kun näiden Tukiaisten käänteiden seuraaminenkin alkaa olla työlästä.

    • Viikko vierähti

      Toivottavasti saa passinsa takaisin tänään ja pääsee paluulennolle Suomeen. Kalliiksi tuli tuohtumuksessa laadittu kunnianloukkausteksti.

    • Huh, hus, mitä...

      On kyllä sellainen tyyppi, että parempi kiertää mahdollisimman kaukaa.

    • Torstaina Naurussa

      Se torstai-ilta 15.11. oli niin täynnä glamouria, tyyliä, nerokkaita mielipiteitä, sivistynyttä käytöstä ja hengellisiä arvoja, että oksat pois.

      • Oppia ikä kaikki

        Sitten tuli 16.11. ja törkyä nettiin. Näinhän se on, jokaisella kommentilla on merkityksensä.


      • Raivotar Naurussa
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Sitten tuli 16.11. ja törkyä nettiin. Näinhän se on, jokaisella kommentilla on merkityksensä.

        Tuksu raivosi, kun kukaan ei ollut nähnyt hänen keksimäänsä pyöreää, kaljua suomalaismiestä. Maksumiestemppu oli onnistunut niin usein viimeisen 15 vuoden aikana, muttei nyt enää...


    • Rajat moukalle

      Rajat laitettiin Tukiaiselle Kanarialla marraskuussa 2012.
      Rajat laitetaan Tukiaiselle Helsingin käräjäoikeudessa marraskuussa 2012.

    • Tyhymä piä

      Nerokasta? Ei todellakaan, kun pukahtelee ja oikeuteen sitten mennään.

    • kuivat naurut

      Nauru vastaan tuksu ja JK vastaan Tuksu ja puks pöh.
      Tuomaritkin saa nauraa.
      Nauru-baarin kotisivulla oli lautailijatyttönen, mitenkähän
      se liittyy nauru-baariin ?
      Olis ollu edes Tuksu lautailemassa, liittys enemmän.

    • kaikki on vastaan

      - Nauru vastaan Tuksu
      - Tiffany vastaan Tuksu
      - Koka-hotelli vastaan Tuksu

    • Katumus

      Aikuisen ihmisen olisi toki ihan tervettä katua omia virheitään.
      Siis myöntää OMAT virheensä rehellisesti ja ottaa vastuu niistä virheistä.

    • Kansainvälistä menoa

      Kansainvälinen menestys on taattu.

    • Bar Nauru

      Bar Nauru vaikuttaa olevan iisti perusbaari Inglesin rantaostarilla, ja kivat nettisivut. Mielestäni tässä ovat lisäksi hyvä, rento video ja musiikki:

      http://www.barnauru.com

      Oikeastaan Tukiaisen suorittama mollaus nosti Bar Naurun Suomen kansan tietoisuuteen.

    • ravintola-ala

      Misä ravintoloissa tuo mainittu Hiltunen on työskennellyt Suomessa?
      Kaveri vaikuttaa olevan pitkän linjan rautainen ammattilainen.

      • Stadilainen, alalla

        Hiltunen on ollut uransa alkuvaiheissa töissä ja opissa helsinkilöisissä ravintoloissa. Hän on asiansa osaava tyyppi. Kokeilee nyt omia konseptejaan Inglesissä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe