moi
onko kokemuksia huawei IDeos X5 puhelimesta voisitte laittaa tohon halpoja linkkejä. Tämmöstä oisin ostamassa ja ois eka älypuhelin. (oon 11v) huom en tarkoita huawei IDeos X5 pro mallia
onko kokemuksia huawei IDeos X5 puhelimesta voisitte laittaa tohon halpoja linkkejä. Tämmöstä oisin ostamassa ja ois eka älypuhelin. (oon 11v) huom en tarkoita huawei IDeos X5 pro mallia
Vastaukset 4
Vanhimmat
Googletappa ihan ite.
Itellä on ideos x5 ja näyttö on vähän rikki ylä kulmasta tietäiskö joku mistä sais halvalla korjauksen netistä tai oulusta ?
Kun ostin kyseisen tuotteen noin vuosi sitten, aluksi huawei tuntui ihan käytännölliseltä. Mutta sitte alkoi pukata vikoja. Yhtäkkiä Wlan pomppi pois, ja päälle ja akun kestokin oli vain muutaman tunnin. Tätä rumbaa jaksoin noin vuoden ennenkuin vaihdoin puhelimen pois. ps. ehkä kokemukset ovat negatiivisen puoleiset, mutta nää oli mun kokemukset kyseisetä puhelimesta :)
Itehä korjautin ton ideos x5:iitosen nyt pellaaa taaas ihan hyvin wlan toimii ja akku kestää aika kauan hyvä puhelin kannattaa ostaa :)