En nyt tiedä että minne tämän kysymyksen olisin laittanut, joten laitoin tänne.
Siispä itse kysymykseen..
Voiko kastroidun uroksen kanssa harrastaa näyttelyitä?
Siis jos on joku todistus siitä että kummatkin olisivat laskeutuneet, esim. eläinlääkäriltä. ?
Vai pitääkö kummatkin pallot olla paikallaan että voi niissä näyttelyissä hyväksytysti käydä?
Toivon asiallisia vastauksia. (:
Näyttelyt & kivekset.
3
161
Vastaukset
- Jaa'a.. :o
Ups olimpas sokea. :D
Tuollahan on tollanen näyttely -osio.. laitan siis saman viestin sinne.. (: - hanki homo elämå
Näyttelyissä on tapana tuomarin toimesta kopaista niitä kulkusia. Asiallisena vastauksena ehdotettakoon, että laitatat muoviset proteesipallit sinne takajalkojen väliin.
Itse ja itselleni olen tilannut tuolta: [email protected]
t.Udo utan Jyrkens - match show käy
Näyttelyyn et voi osallistua kastroidun uroksen kanssa. Mikäli koirasi kiveksistä toinen tai molemmat ovat jääneet laskeutumatta niin kyseessä on ns kivesvikanen koira jota et voi esim. käyttää jalostukseen. Tällaisessa tapauksessa kasvattaja on velvollinen korvaamaan,muistaakseni,1/3 hinnasta takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907326- 373887
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402602- 2302585
- 402403
- 1292329
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292219Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202015- 451912