HUOMIO!!!

ISMO LAITELA

KÄYTTÄKÄÄ LAPSET KORTSUA, JOS SITÄ SEKSIÄ ON PAKKO HARRASTAA ENNEN KUIN EDES TIEDÄTTE MITÄ SE SEKSI ON!!!

20

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SEPPO TAALASMAA

      APINAJAGORILLAKÄVELIVÄTTORILLAKYSELIVÄTÄMMILTÄONKOLEIPÄLÄMMINTÄ

      • Seppo Taalasmaa

        Sinä et ole oikea Seppo, vaan joku hemmetin teeskentelijä! Sitä paitsi olen Ismon kanssa samoilla linjoilla. Minä tiedän nämä jutut, olenhan melkoinen sonni!

        T. Oikea Seppo


    • TOROROORO

      JA MISSÄ VANHEMMAT? KYLLÄ NYT LASTEN PERÄÄN PITÄS VÄHÄ ENEMMÄ KATTOO, ETTEI KOHTA OLE SUOMI TÄYNÄ LASTEN (12-17 VUOTIAIDEN) LAPSIA!!!!

    • Lasse Sievinen

      Kortsuihin pitää saada K18 merkintä - ei myydä alaikäisille!

      • hei haloo

        Hieno tapa ehkäistä teiniraskauksia....


      • brfhrjkcfh

        silloinhan niitä lapsia vasta tulee!


    • 4etrb6rbu

      mä kumipallona luokses pompin, ah ah

    • uppaaaja

      up

    • Nasse-setä.

      Ismo puhuu kerrankin täyttä asiaa!

    • terryberry

      Onpas aikuiset lapsellisia. Hyvä, kun tulin teininä äidiksi...

    • teiniäiti

      Väestönkehityksen kannalta teiniraskaudet ovat hyviä. Ja mitä pahaa niissä on? Itse olen synnyttänyt tytön 16-vuotiaana. Hyvin menee. Toinen lapsi syntyi vuosi sitten. Olen nyt 31-vuotias.

    • josei2

      Meillä pettänyt kumi 2 kertaa, molemmilla kerroilla tuli vauva, vaikka toisella kertaa oli myös muuta ehkäisyä mukana!! Että se siitä sitten :)

      • pano ei aina kannata..

        mulla on käyny iha sama juttu ku josei2:lla paitsi et tuli vaan yks vauva...


      • barbababa931

        Hei haloo, aborttikin on olemassa. Itse olen 20-vuotias tyttö, ja on pakko ihmetellä miten näiden teinien on niin vaikea vaan ulostaa se solumöykky hyvissä ajoin ulos, näin makaaberisti ilmaistuna. Pitää oikeasti osata olla vaan tunteilematta, tai sitten jos siitä nyt jotain henkisiä ongelmia tulee niin käy jossain juttelemassa siitä. Toisekseen en ymmärrä miten ihmiset voi tulla raskaaksi kun ainakin itsellä ei ole tullut vielä kertaakaan edes eteen tilannetta että olisin pelännyt olevani raskaana. Ja näistäkin asioista me keskusteltiin kihlatun kanssa seurustelun alussa. PITÄÄ olla molemminpuolinen ymmärrys siitä, miten toimitaan jos raskaus on alkanut ennen kuin olosuhteet sille olisivat suotuisat. Ja pitää myöskin pysyä siinä päätöksessä. Eli jos on päätetty että abortti tehdään niin silloin se tehdään, eikä aleta jahkailla turhia.

        Summa summaarum käyttäkää sitä ehkäisyä ja tarvittaessa jälkiehkäisypilleriä (ajoissa otettuna) tai abortti tai yksinkertaisesti pitäkää pimpit ja pippelit piilossa ennen kuin olette 18-vuotiaita. Ja älkää vatussa harrastako ainakaan mitään kännisekoiluja ilman turbosuojauksia!

        En voi käsittää miten koulussa ei meillekään tauottu päähän sitä että teiniraskaudet eivät enää nyky-yhteikunnassa ole hyväksyttäviä, ja siitä jää leima otsaan olipa miten kiva ihminen tahansa.


      • kailel
        barbababa931 kirjoitti:

        Hei haloo, aborttikin on olemassa. Itse olen 20-vuotias tyttö, ja on pakko ihmetellä miten näiden teinien on niin vaikea vaan ulostaa se solumöykky hyvissä ajoin ulos, näin makaaberisti ilmaistuna. Pitää oikeasti osata olla vaan tunteilematta, tai sitten jos siitä nyt jotain henkisiä ongelmia tulee niin käy jossain juttelemassa siitä. Toisekseen en ymmärrä miten ihmiset voi tulla raskaaksi kun ainakin itsellä ei ole tullut vielä kertaakaan edes eteen tilannetta että olisin pelännyt olevani raskaana. Ja näistäkin asioista me keskusteltiin kihlatun kanssa seurustelun alussa. PITÄÄ olla molemminpuolinen ymmärrys siitä, miten toimitaan jos raskaus on alkanut ennen kuin olosuhteet sille olisivat suotuisat. Ja pitää myöskin pysyä siinä päätöksessä. Eli jos on päätetty että abortti tehdään niin silloin se tehdään, eikä aleta jahkailla turhia.

        Summa summaarum käyttäkää sitä ehkäisyä ja tarvittaessa jälkiehkäisypilleriä (ajoissa otettuna) tai abortti tai yksinkertaisesti pitäkää pimpit ja pippelit piilossa ennen kuin olette 18-vuotiaita. Ja älkää vatussa harrastako ainakaan mitään kännisekoiluja ilman turbosuojauksia!

        En voi käsittää miten koulussa ei meillekään tauottu päähän sitä että teiniraskaudet eivät enää nyky-yhteikunnassa ole hyväksyttäviä, ja siitä jää leima otsaan olipa miten kiva ihminen tahansa.

        Voihan sitä etukäteen miettiä mitä tekee, mutta tosipaikan tullen tilanne voi olla eri.
        Minä tulin teininä raskaaksi. Emme halunneet lasta. Mies puhui abortista se tuntui painostamiselta. Pari päivää myöhemmin aloin vuotamaan verta. Keskenmeno. Mies oli iloinen, kun asia hoitui itsestään. Vaikken ollut tehnyt päätöstä, tuntui pahalta, että toinen iloitsi mahdollisen lapseni kuolemasta. Jätin hänet, ja kuukauden päästä löysin toisen itseäni vanhemman miehen. Keskustelimme lapsistakin ja hän sanoi haluavansa niitä joku päivä. En minäkään siinä tilanteessa halunnut raskaaksi, mutta hänen sanansa toivat jonkinlaisen rauhan sisinpään. Neljä vuotta myöhemmin saimme ensimäisen lapsemme. Nyt meillä on kolme.

        Olen onnellinen, että keskenmenon jälkeen jätin aborttia vaatineen pojan. Asia olisi vaivannut suhdettamme loppuiän.


    • kukkakeppisetä

      no daa, jos kumi menee rikki, niin miten ois vaikka jälkiehkäisy????

      • paksuusko?

        No ei sitä välttämättä huomaa edes..


      • vhufhuhff
        paksuusko? kirjoitti:

        No ei sitä välttämättä huomaa edes..

        ota silmä käteen!

        vittu, että oleette uusavuttomia!


      • hyvä esimerkki tuos
        vhufhuhff kirjoitti:

        ota silmä käteen!

        vittu, että oleette uusavuttomia!

        Ja näin aikuiset ovat kypsiä....


    • Helena Kuula

      Ismolla on tärkeää asiaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe