Nuorten seksi

kirsi9

Minusta alkaa tuntua että tämä koko yhteiskunta alkaa mennä ihan hulluksi. tuntuu aivan uskomattomalta kun asiaa ryhtyy oikeasti miettimään, että suuri osa teineistä on menettänyt neitsyytensä jo 12-14 vuotiaana. Mutta nykyän tuntuu siltä että nuorille neitsyyden menettäminen ei merkitse mitään? Nykymaailmassa puhelimen kadottaminen on paljon dramaattisempaa, kuin neitsyytensä menettäminen. Seksi on tunnustus rakkaudesta, ja nuorille se ei merkitse mitään? Ja se on varsinkin outoa kun jotkut nuoret ei halua myöntää olevansa neitsyt vaan sen sijaan valehtelevat asiasta kavereilleen. Nuoret saavat seksin kuulostamaan kaveripiirissään halvalta, ja kaikki haluavat vain äkkiä päästä neitsyydestään eroon. Monet aikuiset eivät voi uskoa, että tosiaan teinitkin harrastavat seksiä jo 13-vuotiaana, joka on aivan uskomatonta, kun miettii kuinka pieniä 13-vuotiaatkin vasta ovat, vasta ylä-asteen ensimmäisellä luokalla!? Aivan käsittämätöntä!

8

4299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika lailla samaa mieltä olen kanssasi. Periaatteessa minulle on aivan samantekevää, mitä nuo minulle tuntemattomat naperot tekevät kunhan se ei minua tai muita satuta... Mutta toisaalta se on hyvin surullista.

Itse olen aina ajatellut että seksi on rakastelua, intohimoista, lähentävää ja kaunista, jos sen tekee rakastettunsa kanssa. Ei siihen tarvita kynttilöitä tai takkatulta että se eroaisi ns. raa'asta seksistä, voihan se olla vaikka S&M:iä, mutta jos sen tekee rakkaansa kanssa rakastumisen/kiintymisen jälkeen niin asia on eri.

Menetin neitsyyteni juuri 18-vuotispäiväni kynnyksellä ensimmäiselle ja ainoalle miesystävälleni kun olimme tunteneet jo jonkin aikaa (huom. enemmän kuin kolme viikkoa) ja ensimmäinen kerta oli ihana ja muistan sen aina. Jos joku haluaa tehdä sen 12-vuotiaana ja/tai kännissä niin oma on asia, ei se minulle kuulu, mutta itselleni se ei olisi sopinut. Muistan kun olin itse 12-14-vuotias, en minä silloin olisi osannut/voinut rakastaa oikeasti. En rakastaa, ihastua vain. Jollakin muulla voi tietysti olla toisin. Halusin kuitenkin tuntea toisen, rakastaa ja saada varmaa vastakaikua ennen kuin 'lahjoitin' käyttämättömän neitsyen vartaloni hänelle, rauhassa, kokeillen ja avoimesti :) Hyi, menipäs lässyksi. No, menkööt.

Olin ylpeä neitsyt, vaikka pari kaveriani jotka olivat jo vuosia sitten kokeneet ekan kerransa painostivatkin seksiin. Yhteiskunnan/kavereiden/tyttö-poikaystävän eikä kenenkään painostuksesta pidä ryhtyä seksiin, vasta sitten kun on valmis.

• Petuli93

Turvauduppa jokunen tovi sitte vielä omaan kätees :)

• temezii12

Itse oon mies ja menetin neitsyyni vasta 19 vuotiaana, mutta kyllä mäki sen ihan hyvin olisin voinu 13 vuotiaana menettää, eikä se ainakaa mua olis haitannu. Ja täsäs yhteiskunnassa on kyl pahempiakin ongelmia ku se että jos kaks nuorta haluaa harrastaa seksiä.

• Anonyymi

Olen pahoilani

• Anonyymi

Voe Voe olen nähnyt kun jopa kymmenen vuotias myy itteensä jotta saa huumeita.
        Kysynpä miten vanhempi on noin uuno eikä ihmettele missä sen ikäinen luuhaa iltamyöhällä.

• Anonyymi

Vanha nostettu ketju, mutta laitetaampa hieman faktaa tuon avauksen tunnepurkauksen vastapainoksi.

"Yleisin ikä neitsyyden menettämiselle selvitettiin - arvaatko suomalaisten keskiarvon?"

- https://www.voice.fi/suhteet/a-132952

Todeellisuudessa, mm. EU:ssa ja länsimaissa ensimmäisen kerran ikä ei ole juurikaan laskenut, vaan pysynyt varsin vakaana ja tämä täysin riippumatta siitä miten nykyisin netin ansiosta on 'kannustavaa' seksuaalista materiaalia hyvin paljon saatavilla, eli loppupelissä nuoret toimivat pitkälti luontaisen henkis-fyysisen kehityskaarensa mukaisesti.

• Anonyymi

Höolömä höh

• Anonyymi

No siis ite olin kyllä jo 14v tosi haluttava ja sain paljon seksiä se ei minua haitannut.mutta toki aina se kenen kanssa olin sängyssä niin oli tuntenut minut jo monta vuotta mielestäni ei haittaa jos kumpikin osapuoli on vain valmis.Ja siis se että jos nuorella on jo yläasteen alkaessa isot tissit tai jotain nii kyllähän monet sellaista haluaa

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3214
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2137
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1822
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1755
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1599
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1350
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1274
    Aihe