oon nyt vissiin jaksos 9, ja siin lopus pitäis vapauttaa se panttivanki, ilman et ne nuotion ympäril olevat miehet huomaa... oon yrittäny vaikka mitä, oon kantanu sen panttivangin tuupertuneena pois sieltä, mut sit ne huomaa et se on poissa ja sit oon vapauttanu sen ilman et oon tuupernuttanu sen, mut sit se lähtee juokseen ja sit se ammutaan....
Desperadosta pelaavat2
alumiini
1
66
Vastaukset
- Samwais
Sama ongelma mullakin!! Oon yrittäny kaikkee paitsi yhtä. Sillä tohtorilla on niitä kaasuja yks pullo siin alussa. Voisko sillä heittää sen pontson tainnoksiin. Mut mä käytin sen siin alussa. Ootkos koittanu tappaa sitä siihen paikkaan ennen kun se ees tajuaa vangin karanneen. Mut jos joku tietää mitä tehä auttakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671