Hei!
Minun äitini on oman elämäni sankari, joka on tehnyt kaikkensa minun eteeni. Olemme olleet kaksin hyvin kauan ja esimerkiksi minun harrastusteni eteen on jouduttu keksimään jos minkälaisia tempauksia. Nyt kun olen omilla jaloillani ja maailman tuulissa, on äitini uskaltanut aloittaa myös itselleen asioiden sallimisen. Hän on osallistunut kilpailuun, jossa pääpalkintona on koiravaljakko safari pohjoisessa. Kilpailun äänestyskäytäntö kuitenkin syrjii äitini kaltaisia, jotka eivät vietä aktiivisesti aikaa facebookissa, sillä äänestämiseen tarvitaan tunnukset.
Tämän takia pyydänkin teitä auttamaan äitiäni, joka todella ansaitsisi tämän reissun. Äänestäessäsi sivu ehdottaa Fjällräven sovelluksen asentamista, mutta mikäli estät ohjelmaa julkaisemasta puolestasi, siitä ei ole sinulle mitään haittaa myöhemmin.
Äänestys löytyy seuraavan linkin takaa
http://www.fjallraven.com/outdoor-life/fjallraven-polar/about-fjallraven-polar/fjallraven-polar-2013/entries/?uid=37
Kiitos !
Äiti koiravaljakko-safarille!
3
184
Vastaukset
- fdsafdsada
hei,
mitäs jos itse näkisit vähän vaivaa äitisi puolesta ja vaikka säästäisit rahaa ja tarjoaisit äidillesi jotain unohtumatonta?
pyydät muita tekemään asioita, jotta äitisi saisi jotain. missä on oma osuutesi ja vastuusi asioista? olet todellakin tainnut päästä liian helpolla ja sinusta on kasvanut itsekäs pikku pirpana, joka olettaa että koko muu maailma on sinun palveluksessasi. Onko suurin panostuksesi se että kirjoittelet tänne yleisille palstoille ja pyydät muita tekemään jotain, mikä oikeasti olisi sinun oma työsi? get real ja kasva aikuiseksi.
säästä tai lainaa rahaa ja vie äitisi unohtumattomalle eräretkelle äläkä kerjää almuja muilta! - samaa mieltä..
Se on ruottin laki, joll ei oo hevosta niin kävelkyän.
Ota sukset ja lähde hiitolenkille niin ei maksa mitään.Tuskin tuossakaan majoitukset tulee päinvastoin saada hotelliin asiakkaita - haist ite
Aloittajalla ei taida olla kaikki jauhot kuivina ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1845055- 141701
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621605Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1261490Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91393Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491100Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.961074Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249299957- 191926
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!
Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö7770