Hei!
Minun äitini on oman elämäni sankari, joka on tehnyt kaikkensa minun eteeni. Olemme olleet kaksin hyvin kauan ja esimerkiksi minun harrastusteni eteen on jouduttu keksimään jos minkälaisia tempauksia. Nyt kun olen omilla jaloillani ja maailman tuulissa, on äitini uskaltanut aloittaa myös itselleen asioiden sallimisen. Hän on osallistunut kilpailuun, jossa pääpalkintona on koiravaljakko safari pohjoisessa. Kilpailun äänestyskäytäntö kuitenkin syrjii äitini kaltaisia, jotka eivät vietä aktiivisesti aikaa facebookissa, sillä äänestämiseen tarvitaan tunnukset.
Tämän takia pyydänkin teitä auttamaan äitiäni, joka todella ansaitsisi tämän reissun. Äänestäessäsi sivu ehdottaa Fjällräven sovelluksen asentamista, mutta mikäli estät ohjelmaa julkaisemasta puolestasi, siitä ei ole sinulle mitään haittaa myöhemmin.
Äänestys löytyy seuraavan linkin takaa
http://www.fjallraven.com/outdoor-life/fjallraven-polar/about-fjallraven-polar/fjallraven-polar-2013/entries/?uid=37
Kiitos !
Äiti koiravaljakko-safarille!
3
139
Vastaukset
- fdsafdsada
hei,
mitäs jos itse näkisit vähän vaivaa äitisi puolesta ja vaikka säästäisit rahaa ja tarjoaisit äidillesi jotain unohtumatonta?
pyydät muita tekemään asioita, jotta äitisi saisi jotain. missä on oma osuutesi ja vastuusi asioista? olet todellakin tainnut päästä liian helpolla ja sinusta on kasvanut itsekäs pikku pirpana, joka olettaa että koko muu maailma on sinun palveluksessasi. Onko suurin panostuksesi se että kirjoittelet tänne yleisille palstoille ja pyydät muita tekemään jotain, mikä oikeasti olisi sinun oma työsi? get real ja kasva aikuiseksi.
säästä tai lainaa rahaa ja vie äitisi unohtumattomalle eräretkelle äläkä kerjää almuja muilta! - samaa mieltä..
Se on ruottin laki, joll ei oo hevosta niin kävelkyän.
Ota sukset ja lähde hiitolenkille niin ei maksa mitään.Tuskin tuossakaan majoitukset tulee päinvastoin saada hotelliin asiakkaita - haist ite
Aloittajalla ei taida olla kaikki jauhot kuivina ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192675Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2131079- 401005
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 47904
- 36896
- 5888
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123863Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36817