Ei ole ollut puhetta mitä hankkii pienien autokorjaamojen työntekijät?
Itse Kymenlaaksossa hankin 8.23e tunti eikä mitään lisiä. 8-16 työajat ma-pe.
Työkokemusta noin 5v
Tutkinto todistus ja ammattikirja on.
Pohjalta ei tarvinnut lähteä kun oli paperit ok.
Välissä vaihdoin firmaa suuresta merkkiliikkeestä pienempään ja palkka tippui muttei ratkaisevasti.
Korotukset yms tulee kuten pitää eikä kuseteta missään. Olen ollut tyytyväinen palkkaan jotakuinkin,vaikka palkkatippui ,eipähän tarvi kuunnella vittuilua koko ajan, mm ruoka tauon saa nykyään pitää silloin kun hyvältä tuntuu ja ei ole kukaan huutanut vaikka olen tunnin.Oikea ruokis olis 0,5 h.Hommantoimenkuva ei ole kovin vaativa,huoltoja ja pieniä korjauksia.Omistajat hoitaa suuremmat.
Koska pitäis tulla seuraavat yleis korotukset? Paljonko?
Kokemuksia??
Asentajat HOI!
Palkat pienis korjaamoissa
11
2121
Vastaukset
- Asentaja
Joten aika kurja tuo sun palkkas.
Ite painan asentajan hommaa 13ekee tunti.
Se ei ole tyhmä joka pyytää vaan se joka tekee orjan palkalla duunia.- asentaja
Olitko merkkiliikkees? Puhuin pienistä korjaamoista!!!!
- asentaja
asentaja kirjoitti:
Olitko merkkiliikkees? Puhuin pienistä korjaamoista!!!!
niin minimipalkka 7.99ekee
joten pistä palkankorotus anomus vetämään :)
- JJJ
meitsi vetää parin vuoden kokemuksella vantaalla provikoineen yleensä 12-13e tunti. perusliksa kympin kieppeillä. kk-palkalla touhuan. ei kyllä täysin normaali korjaamo, mutta jotain sen tapaista. aion kyllä pyytää lisää liksaa ku loma loppuu...
- rasvanäppi
liksa on 1550,00e,kk 20v alalla ja kolottaa joka paikkaan .alanvaihto välttämätön tai terveys menee.eikä paljon huvita mutteria kääntää.
- pikku
rasvanäppi kirjoitti:
liksa on 1550,00e,kk 20v alalla ja kolottaa joka paikkaan .alanvaihto välttämätön tai terveys menee.eikä paljon huvita mutteria kääntää.
Minkä tasoisia hommia teet ja onko kyläkorjaamo
- rasvanäppi
pikku kirjoitti:
Minkä tasoisia hommia teet ja onko kyläkorjaamo
joo kylä on,tehdaskaupunki.pikahuolto ja hoidan tilaukset,ja kaiken mitä neljän seinän sisällä on.kun on sukulainen on helppo käyttää hyväksi.
- moi
rasvanäppi kirjoitti:
joo kylä on,tehdaskaupunki.pikahuolto ja hoidan tilaukset,ja kaiken mitä neljän seinän sisällä on.kun on sukulainen on helppo käyttää hyväksi.
onko 05 areal niiku mäkin?
- Mekatsu
Tuntipalkkani 11e ja rapiat. Provosion kanssa tekee 13-15e/h... Mutta silti liian paljon töitä palkkaan nähden. Että näin meillä täällä hämeessä.
- Maailman kallein maa
No ei se sit mikään hyvä homma ole tuokaan työ. Paskasta hommaa paskalla palkalla, aivan samoin kuin metallissakin - muun muassa metallissakin.
Ja vain aasit arvostaa. - 9+9
viis mistään arvostuksesta... mulle riittää minua tyydyttävä palkka, joka tulee ihme kyllä metallista.Päivätyö, 17,35e/h tuotantopalkkiot lisäksi... vaihtelee kk1,20-2,50e välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150