Malibu eco/hybrid

Ostaja??

Olisikos kellään tietoa koska olisi tulossa tuo eco/hybrid malli???

15

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

      Se ei kuitenkaan ole mikään talousihme. Euroopassa diesel taitaa olla järkevämpi valinta tässä vaiheessa. Malibun hybridin pitäisi saada bensaturbo päävoimanlähteeksi niin alkaisi taloudellisuus olla eurokunnossa.

      • 12+14

        Cruzessa on bensaturbo, jonka taloudellisuus on täysin kuralla. Mistä Malibuun saataisiin taloudellinen moottori?


      • -Cruze-
        12+14 kirjoitti:

        Cruzessa on bensaturbo, jonka taloudellisuus on täysin kuralla. Mistä Malibuun saataisiin taloudellinen moottori?

        Cruzen bensaturbon keskikulutus on 5.8l/100km. Mistähän sinulle saataisiin aivot?


      • TM 21/2012
        -Cruze- kirjoitti:

        Cruzen bensaturbon keskikulutus on 5.8l/100km. Mistähän sinulle saataisiin aivot?

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.


      • -Cruze-
        TM 21/2012 kirjoitti:

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.

        Nyt voin ihan suoraan sanoa sinua emävalehtelijaksi. Cruze voitti kaikki kiihdytykset ja Focus oli niissä viimeinen ja siis ylivoimaisesti surkein.


      • -Cruze-
        -Cruze- kirjoitti:

        Nyt voin ihan suoraan sanoa sinua emävalehtelijaksi. Cruze voitti kaikki kiihdytykset ja Focus oli niissä viimeinen ja siis ylivoimaisesti surkein.

        Ja ylivoimaisesti tehottomimmalla pikkumoottorilla saadaan tietysti pienet kulutuslukemat. Siksihän niitä tehdään hinnat alkaen malleiksi. Focuksen Cruzea vastaava moottori kuluttaa saman verran.

        Haetko seuraavaksi ne tiheiksi välitetyn pikkumoottorin eri vaihteiden kiihdytyslukemat ja vertaat niitä Cruzen ylivaihteiden lukemiin? Minä voin sitten antaa ne todelliset kiihdytystulokset kaikille.


      • 14+12
        -Cruze- kirjoitti:

        Ja ylivoimaisesti tehottomimmalla pikkumoottorilla saadaan tietysti pienet kulutuslukemat. Siksihän niitä tehdään hinnat alkaen malleiksi. Focuksen Cruzea vastaava moottori kuluttaa saman verran.

        Haetko seuraavaksi ne tiheiksi välitetyn pikkumoottorin eri vaihteiden kiihdytyslukemat ja vertaat niitä Cruzen ylivaihteiden lukemiin? Minä voin sitten antaa ne todelliset kiihdytystulokset kaikille.

        Miksei Ford-myyjillä ole mitään työasioita hoidettavana.


      • 1.0 EB
        TM 21/2012 kirjoitti:

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.

        sen lisäksi että Ford kuluttaa 20% vähemmän
        - se kiihtyy parhaiten (60-120km/h Ford 724m, Chevy 989m)
        - pysähtyy nopeimmin Ford 40m, Chevy 43m
        - halvempi ylläpitokuluiltaan: Ford 5,86€/100km, Chevy 6,89€/100km
        - hiljaisempi; Ford 70db, Chevy 73db (Chevyn äänenpaine kaksinkertainen!)
        - koritakuu; Ford 12v, Chevy 6v
        - ajoneuvovero: Ford 56€/v, Chevy 73€/v
        - liikennevakuutus: Ford 152€/v, Chevy 208€/v
        - kasko: Ford 398€/v, Ford 495€/v


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        sen lisäksi että Ford kuluttaa 20% vähemmän
        - se kiihtyy parhaiten (60-120km/h Ford 724m, Chevy 989m)
        - pysähtyy nopeimmin Ford 40m, Chevy 43m
        - halvempi ylläpitokuluiltaan: Ford 5,86€/100km, Chevy 6,89€/100km
        - hiljaisempi; Ford 70db, Chevy 73db (Chevyn äänenpaine kaksinkertainen!)
        - koritakuu; Ford 12v, Chevy 6v
        - ajoneuvovero: Ford 56€/v, Chevy 73€/v
        - liikennevakuutus: Ford 152€/v, Chevy 208€/v
        - kasko: Ford 398€/v, Ford 495€/v

        Sinähän olet oikea kaikkien emävalehtelijoiden äiti. Cruze on KAIKISSA kiihdytyksissä ylivoimainen. Väärillä vaihteilla kiihdytyksiä ei kukaan laske miksikään.

        Kiihdytys 0-400m
        -nopein oli Cruze, siis 400m
        -hitain oli Focus, 372m
        Kiihdytys 60-120km/h
        -nopein oli Cruze 271m
        -hitain Focus 313m
        Sama kuormalla
        -nopein Cruze 325m
        -hitain Focus 372m

        Cruze oli etupenkillä kaikkein hiljaisin, Cruze ensin. 62/64, 65/65, 68/68 71/70

        Siitä olemme yhtä mieltä, että Focus on halpa ja siltä se myös tuntuu.


      • 1.0 EB
        -Cruze- kirjoitti:

        Sinähän olet oikea kaikkien emävalehtelijoiden äiti. Cruze on KAIKISSA kiihdytyksissä ylivoimainen. Väärillä vaihteilla kiihdytyksiä ei kukaan laske miksikään.

        Kiihdytys 0-400m
        -nopein oli Cruze, siis 400m
        -hitain oli Focus, 372m
        Kiihdytys 60-120km/h
        -nopein oli Cruze 271m
        -hitain Focus 313m
        Sama kuormalla
        -nopein Cruze 325m
        -hitain Focus 372m

        Cruze oli etupenkillä kaikkein hiljaisin, Cruze ensin. 62/64, 65/65, 68/68 71/70

        Siitä olemme yhtä mieltä, että Focus on halpa ja siltä se myös tuntuu.

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!

        Kiihdytysarvot kertovat sen mihin auton suorituskyky riittää. Focuksella tehoa täytyy ottaa paljon koko ajan siitä vähästä mitä löytyy. Cruzella ajellaan pienillä kierroksilla koska siinä riittää voimavaroja.


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!

        Ja Focuksen pikkumoottorin voimavarathan loppuvat kun nopeus nousee 80km/h. Silloin myös kulutusero pienenee muihin. Kaupunkiauto.


      • 1.0 EB
        -Cruze- kirjoitti:

        Ja Focuksen pikkumoottorin voimavarathan loppuvat kun nopeus nousee 80km/h. Silloin myös kulutusero pienenee muihin. Kaupunkiauto.

        Kulutukset: Ford - Chevy
        80km/h: 4,3 - 5,8
        100km/h: 5,6 - 7,0
        120km/h: 7,7 - 8,4

        Tuo 1,5 litran kulutusero maksaa auton käyttöiän (300tkm) aikana noin 10000 euroa.


      • Miitä ihmettä
        -Cruze- kirjoitti:

        Kiihdytysarvot kertovat sen mihin auton suorituskyky riittää. Focuksella tehoa täytyy ottaa paljon koko ajan siitä vähästä mitä löytyy. Cruzella ajellaan pienillä kierroksilla koska siinä riittää voimavaroja.

        Millä perusteella siinä riittää pienillä kierroksilla voimavaroja, kun Focus oli isoilla vaihteilla 60-120 ripeämpi. Jopa vapari cee´d oli hyvin lähellä Cruzea isoilla vaihteilla kiihdytettäessä. Ja mitä hyötyä noista suorituskyvyn syövistä loikkareista on, jos taloudellisuuskin on aivan surkeaa??


      • Miitä ihmettä
        Miitä ihmettä kirjoitti:

        Millä perusteella siinä riittää pienillä kierroksilla voimavaroja, kun Focus oli isoilla vaihteilla 60-120 ripeämpi. Jopa vapari cee´d oli hyvin lähellä Cruzea isoilla vaihteilla kiihdytettäessä. Ja mitä hyötyä noista suorituskyvyn syövistä loikkareista on, jos taloudellisuuskin on aivan surkeaa??

        Miksi taivas on sininen? Miksi kaikki nauravat tyhmyydelleni?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

      Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      123
      4401
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

      Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      156
      3727
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

      SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      103
      3486
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

      Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2839
    5. Mitä ajattelit kun näit

      kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      135
      1780
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

      Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      38
      1582
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

      Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Sulla on avaimet ja keinot

      Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      20
      1202
    9. Meitä ei tule

      Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1154
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

      Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1150
    Aihe