Malibu eco/hybrid

Ostaja??

Olisikos kellään tietoa koska olisi tulossa tuo eco/hybrid malli???

15

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tietoa

      Se ei kuitenkaan ole mikään talousihme. Euroopassa diesel taitaa olla järkevämpi valinta tässä vaiheessa. Malibun hybridin pitäisi saada bensaturbo päävoimanlähteeksi niin alkaisi taloudellisuus olla eurokunnossa.

      • 12+14

        Cruzessa on bensaturbo, jonka taloudellisuus on täysin kuralla. Mistä Malibuun saataisiin taloudellinen moottori?


      • -Cruze-
        12+14 kirjoitti:

        Cruzessa on bensaturbo, jonka taloudellisuus on täysin kuralla. Mistä Malibuun saataisiin taloudellinen moottori?

        Cruzen bensaturbon keskikulutus on 5.8l/100km. Mistähän sinulle saataisiin aivot?


      • TM 21/2012
        -Cruze- kirjoitti:

        Cruzen bensaturbon keskikulutus on 5.8l/100km. Mistähän sinulle saataisiin aivot?

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.


      • -Cruze-
        TM 21/2012 kirjoitti:

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.

        Nyt voin ihan suoraan sanoa sinua emävalehtelijaksi. Cruze voitti kaikki kiihdytykset ja Focus oli niissä viimeinen ja siis ylivoimaisesti surkein.


      • -Cruze-
        -Cruze- kirjoitti:

        Nyt voin ihan suoraan sanoa sinua emävalehtelijaksi. Cruze voitti kaikki kiihdytykset ja Focus oli niissä viimeinen ja siis ylivoimaisesti surkein.

        Ja ylivoimaisesti tehottomimmalla pikkumoottorilla saadaan tietysti pienet kulutuslukemat. Siksihän niitä tehdään hinnat alkaen malleiksi. Focuksen Cruzea vastaava moottori kuluttaa saman verran.

        Haetko seuraavaksi ne tiheiksi välitetyn pikkumoottorin eri vaihteiden kiihdytyslukemat ja vertaat niitä Cruzen ylivaihteiden lukemiin? Minä voin sitten antaa ne todelliset kiihdytystulokset kaikille.


      • 14+12
        -Cruze- kirjoitti:

        Ja ylivoimaisesti tehottomimmalla pikkumoottorilla saadaan tietysti pienet kulutuslukemat. Siksihän niitä tehdään hinnat alkaen malleiksi. Focuksen Cruzea vastaava moottori kuluttaa saman verran.

        Haetko seuraavaksi ne tiheiksi välitetyn pikkumoottorin eri vaihteiden kiihdytyslukemat ja vertaat niitä Cruzen ylivaihteiden lukemiin? Minä voin sitten antaa ne todelliset kiihdytystulokset kaikille.

        Miksei Ford-myyjillä ole mitään työasioita hoidettavana.


      • 1.0 EB
        TM 21/2012 kirjoitti:

        TM 21/2012

        kulutus maantieajossa
        - Chevrolet Cruze 6,3
        - Ford Focus 5,0

        kulutus kaupunkiajossa kuormattuna
        - Chevrolet Cruze 9,8
        - Ford Focus 8,1

        Eihän tuossa muuten mitään, mutta kun Fordin suorituskyky on vielä parempikin.

        sen lisäksi että Ford kuluttaa 20% vähemmän
        - se kiihtyy parhaiten (60-120km/h Ford 724m, Chevy 989m)
        - pysähtyy nopeimmin Ford 40m, Chevy 43m
        - halvempi ylläpitokuluiltaan: Ford 5,86€/100km, Chevy 6,89€/100km
        - hiljaisempi; Ford 70db, Chevy 73db (Chevyn äänenpaine kaksinkertainen!)
        - koritakuu; Ford 12v, Chevy 6v
        - ajoneuvovero: Ford 56€/v, Chevy 73€/v
        - liikennevakuutus: Ford 152€/v, Chevy 208€/v
        - kasko: Ford 398€/v, Ford 495€/v


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        sen lisäksi että Ford kuluttaa 20% vähemmän
        - se kiihtyy parhaiten (60-120km/h Ford 724m, Chevy 989m)
        - pysähtyy nopeimmin Ford 40m, Chevy 43m
        - halvempi ylläpitokuluiltaan: Ford 5,86€/100km, Chevy 6,89€/100km
        - hiljaisempi; Ford 70db, Chevy 73db (Chevyn äänenpaine kaksinkertainen!)
        - koritakuu; Ford 12v, Chevy 6v
        - ajoneuvovero: Ford 56€/v, Chevy 73€/v
        - liikennevakuutus: Ford 152€/v, Chevy 208€/v
        - kasko: Ford 398€/v, Ford 495€/v

        Sinähän olet oikea kaikkien emävalehtelijoiden äiti. Cruze on KAIKISSA kiihdytyksissä ylivoimainen. Väärillä vaihteilla kiihdytyksiä ei kukaan laske miksikään.

        Kiihdytys 0-400m
        -nopein oli Cruze, siis 400m
        -hitain oli Focus, 372m
        Kiihdytys 60-120km/h
        -nopein oli Cruze 271m
        -hitain Focus 313m
        Sama kuormalla
        -nopein Cruze 325m
        -hitain Focus 372m

        Cruze oli etupenkillä kaikkein hiljaisin, Cruze ensin. 62/64, 65/65, 68/68 71/70

        Siitä olemme yhtä mieltä, että Focus on halpa ja siltä se myös tuntuu.


      • 1.0 EB
        -Cruze- kirjoitti:

        Sinähän olet oikea kaikkien emävalehtelijoiden äiti. Cruze on KAIKISSA kiihdytyksissä ylivoimainen. Väärillä vaihteilla kiihdytyksiä ei kukaan laske miksikään.

        Kiihdytys 0-400m
        -nopein oli Cruze, siis 400m
        -hitain oli Focus, 372m
        Kiihdytys 60-120km/h
        -nopein oli Cruze 271m
        -hitain Focus 313m
        Sama kuormalla
        -nopein Cruze 325m
        -hitain Focus 372m

        Cruze oli etupenkillä kaikkein hiljaisin, Cruze ensin. 62/64, 65/65, 68/68 71/70

        Siitä olemme yhtä mieltä, että Focus on halpa ja siltä se myös tuntuu.

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!

        Kiihdytysarvot kertovat sen mihin auton suorituskyky riittää. Focuksella tehoa täytyy ottaa paljon koko ajan siitä vähästä mitä löytyy. Cruzella ajellaan pienillä kierroksilla koska siinä riittää voimavaroja.


      • -Cruze-
        1.0 EB kirjoitti:

        Olet vieraantunut pahasti tosielämästä.

        0-400m täyskiihdytys, missä olosuhteissa sellaista tarvitaan?

        60-120km/h kolmosvaihteella??? Ehkä korean ihmeessä täytyy vinguttaa pikkuvaihteita kun auto ei muuten kulje mihinkään. Tosielämän käytännön ajossa Fordin suorituskyky on ylivoimainen.

        Suomalaisessa ajoympäristössä keskeinen suure: kulutus 80km/h. Ford 4,3 - Chevy 5,8. Ero 35% !!!

        Ja Focuksen pikkumoottorin voimavarathan loppuvat kun nopeus nousee 80km/h. Silloin myös kulutusero pienenee muihin. Kaupunkiauto.


      • 1.0 EB
        -Cruze- kirjoitti:

        Ja Focuksen pikkumoottorin voimavarathan loppuvat kun nopeus nousee 80km/h. Silloin myös kulutusero pienenee muihin. Kaupunkiauto.

        Kulutukset: Ford - Chevy
        80km/h: 4,3 - 5,8
        100km/h: 5,6 - 7,0
        120km/h: 7,7 - 8,4

        Tuo 1,5 litran kulutusero maksaa auton käyttöiän (300tkm) aikana noin 10000 euroa.


      • Miitä ihmettä
        -Cruze- kirjoitti:

        Kiihdytysarvot kertovat sen mihin auton suorituskyky riittää. Focuksella tehoa täytyy ottaa paljon koko ajan siitä vähästä mitä löytyy. Cruzella ajellaan pienillä kierroksilla koska siinä riittää voimavaroja.

        Millä perusteella siinä riittää pienillä kierroksilla voimavaroja, kun Focus oli isoilla vaihteilla 60-120 ripeämpi. Jopa vapari cee´d oli hyvin lähellä Cruzea isoilla vaihteilla kiihdytettäessä. Ja mitä hyötyä noista suorituskyvyn syövistä loikkareista on, jos taloudellisuuskin on aivan surkeaa??


      • Miitä ihmettä
        Miitä ihmettä kirjoitti:

        Millä perusteella siinä riittää pienillä kierroksilla voimavaroja, kun Focus oli isoilla vaihteilla 60-120 ripeämpi. Jopa vapari cee´d oli hyvin lähellä Cruzea isoilla vaihteilla kiihdytettäessä. Ja mitä hyötyä noista suorituskyvyn syövistä loikkareista on, jos taloudellisuuskin on aivan surkeaa??

        Miksi taivas on sininen? Miksi kaikki nauravat tyhmyydelleni?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1270
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      807
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      760
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      671
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe