En tiedä, tulenko takaisin.
Jos tällä kertaa pääsisi tästä palstariippuvuudesta eroon...
Minervalle muuten, jos et oo huomannu:
http://www.helsinginsanomat.fi/teksti/tuoreet/artikkeli/1076153332467
Mää jään nyt kesälomalle
10
430
Vastaukset
- AHH
Ilmiselvästi lomantarpeessa sinä olet ollutkin, mutta kesälomalta muistaakseni tullaan aina takaisin, ellei kuolo korjaa.
Mutta muista seuraavat ohjeet: jos veneilet , niin älä kuse veneestä - käytä ainakin liivejä, maantiellä väistele hirviä, ui aina rannan suuntaan, älä sukella pää edellä veteen, jos vettä on vain 10 cm, älä kurlaa liikaa kossulla ja äläkä syö kärpässieniä.
Palstariippuvuudesta et tule pääsemään eroon, se on toiveajattelua. Kun loma on ohitse veikkaan, että täällä sinä taas kirjoittelet, jos ei muuten, niin ainakin sen vuoksi etteivät toiset luulisi, että minä olen pannut sinulle jauhot suuhun.
Hyvää lomaa ja ole ihmisiksi ettei tarvitse hävetä. - bilo (kamil Akkaya)
mennen sama lomakohte!
Minullekin (bilo) alka loma 4 viikkoa!
Noh tavatan rannalla isten Jake.Waits.
(otta uimapuku mukan)- AHH
Mut tuutha sie takasi!
Voisitko katsoa vähän Jaken perään, jotta hän myös muistaa käyttää niitä simmareita.
Jos Esko & kumpp. haastavat riitaa, niin minä tulen perässä.
Hyvää lomaa!
- kaino
...........
- Tuhlaaja poika
Jake mee vaan ahistamasta meitä kunnon kansalaisia ja älä tuu takas ainakaa noin vihasena T: Tuhlaaja poika
- kaino
... ei ole mitään syytä menettää yöuniaan Jaken jutuista. Sen sijaan ei-kunnon-kasalaiset voivat saada uniapneaa tosiasioiden kertomisesta.
- Ranya*
Mutta älä kuitenkaan jätä vauvan hoitoa kokonaan vaimon harteille! =)
- Jake.Waits
>Mutta älä kuitenkaan jätä vauvan hoitoa kokonaan vaimon harteille! =)
Pikkuisen on meinannut lipsua perinteisen miehen roolin puoleen, mutta kyllä minä olen vaihtanut vaippoja ja kylvettänyt pikku prinsessaa
:) - Ranya*
Jake.Waits kirjoitti:
Pikkuisen on meinannut lipsua perinteisen miehen roolin puoleen, mutta kyllä minä olen vaihtanut vaippoja ja kylvettänyt pikku prinsessaa
:)Oikein paljon onnea!
- *aaaR
Jake.Waits kirjoitti:
:)... taas, näköjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462362Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011049- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648