Minulla on ollut vuosikausia rahapuu, jonka mullan olen vaihtanut kerran vuodessa ja jos on kasvanut liian isoksi olen leikannut sen pieneksi ja pannut multaan uudelleen kesä-aikaan jolloin se on juurtunut itsestään.
Nyt viime aikoinen kolme paksua alimmaista lehteä on kellastunut ja ovat pudonneet.
Olenkohan kastellut liian paljon tai liian vähän koska on ollut paljon muuta touhua etten tiedä miten olen sitä hoitanut.
Mikä on se oikea tapa tätä kasvia hoitaa. Olen tullut taikauskoiseksi koska raha siat ovat aina olleet kunnossa ja kasvi hyvinvoipa, mutta nyt kasvi alkaa kuihtua ja samoin rahaasiat huononevat.
Rahapuu
säästöt vähissä
1
94
Vastaukset
- Kaktuspeukalo
Mekin vitsaillaan että raha-asiat ovat rempallaan kun lehtiä tippuu :) eiköhän se ole luonnollista että lehtiä tippuu välillä luulisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055553- 835037
- 1394426
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492823
- 522759
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102344Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561956