Kun hetken on poissa ja ihmiseen luottaa...

Lounli-Raideri..

Nyt on usko mennyt ihmiseen...niinkuin Alatalon Mikko aikoinaan lauloi. Hyvää hyvyyttäni annoin Ankkakujan lukaalini juuri vankilasta vapautuneen armeijakaverini käyttöön, siksi aikaa kunnes hän saa asiansa järjestykseen (työpaikat, yms.)
Itse asustelin tuon aikaa tutun lentoemännän tykönä Turun Kakskerrassa ja autuaan luottavaisena siitä, että kaikki sujuu silläaikaa U:gissa hyvin, tai vähintään kohtuullisen mukavasti. Mutta eipähän se niin mennytkään.
Taloyhtiön isännöitsijä soitteli, että asunnossani pidettiin äänekkäitä bileitä ja Viron kilvissä oleviin pakettiautoihin vietiin jotain laatikoita kellarivarastostani. Lisäksi parvekkeelta oli tähtäilty jonkinlaisella jalkajousella pihalla liikuvia. Ja minä sitten viivana paikalle tietty todentamaan sen tosi-asian, ettei tuttuunkaan ihmisen voi näemmä luottaa.
Kämppäni oli nimittäin kuin hävityksen kauhistus. Joku Natasha makoili sammuneena nahkasohvallani ja huoneistossa oli pulloja lähes joka paikassa. Armeijakaverini, tuo vuokralainen, oli viety pii-paa autolla TYKS:iin haimatulehduksen ja delirium tremensin vuoksi ja avaimen hän oli uskonut tälle
Natashalle. Hän oli yritteliäänä ihmisenä tietenkin pyörittänyt jonkinlaista yritystoimintaa, jonka laatu ei jäänyt minulta arvailujen varaan. Kellarin häkkikomeroon oli vaihdettu uusi lukko, jonka valmistusmaa näytti olevan USSR.
Että näihin tunnelmiin nyt täältä Ankkakujalta. Ei paljoa naurata.

7

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauski35

Toivottavasti opit nyt tästä jotain vastaisuuden varalta. Enpä kyllä menisi itse tekemään tuollaista, että asuntoni antaisin vieraan käyttöön. Normaali vuokrasuhdehan on asia erikseen , kun siinä sentään tehdään virallinen sopimus. Mutta tietäen sinun ajattelumaailmasi, olen varma, ettei mitään suusanallista sopimusta kummempaa ollut tehty.

• Haukka-Esa

Keskitypä vaan myymään niitä tilpehöörejäsi. Muutoinkin kummallista, että tuollaisella voi olla omistusasunto.

• Hoiturikiituri
        Haukka-Esa kirjoitti:

Keskitypä vaan myymään niitä tilpehöörejäsi. Muutoinkin kummallista, että tuollaisella voi olla omistusasunto.

Lounlillahan on sekä kaupunki-asunto, että maatila Lepäisillä. Ei ihan tyhjätasku, vaikka rahjuvaatteissa kulkeekin ja vanhalla mersulla ajelee.

• Haukka-Esa kirjoitti:

Mielenkiintoinen henkilö. Olisi mukava tavata hänet jos saisi vaikka jotakin hänelle myytyäkin.

• Herännäistyttö

Siinä oli Teille oikeudenmukainen rangaistus nettihäiriköinnistänne. Jumala kostaa!

• Ungeffar

Teitkös, Raider, rikosilmoituksen niistä venakoista? Saistko tavaroista yhtään takaisin vai menivätkö sen tien iäksi pustan aroille?

• Lounli-Raideri..
        Ungeffar kirjoitti:

Teitkös, Raider, rikosilmoituksen niistä venakoista? Saistko tavaroista yhtään takaisin vai menivätkö sen tien iäksi pustan aroille?

Olivatten poliisin vanhoja tuttuja, joten osa saatiin takaisin, mutta osa oli muutettu heti rahaksi. Ja mikäs siinä muuttaessa kun minulle oli neljä tallentavaa digiboksiakin ihan kaupanpaketeissa ,uusia ja merkkituotteita.
        No nyt opin, ettei kellarissa kannata säilyttää mitään arvokasta. Eikä lainata asuntoaan kelle vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      47
      5895
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5381
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      53
      3758
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3705
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      100
      3497
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3146
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59