Kiinnostaisko ketään tehdä jotain hullua, ja esim tulla viettämään joulu ja ehkäpä sit uusivuosikin mun luokse.. Tai vai vaikka sunkin luokse. Olisko ketään joka uskaltautuisi tämmöseen? Pirkanmaalta mieluiten, itse olen tampereelta. Molemmat sukupuolet saa osallistua. Jos ei miestä löydy niin vietetään tyttöjen joulu(huom. olen kyllä kuitenkin ihan hetero, et ei mitään sellasta) :)
Voisin toki kertoakin tässä jo hieman elämäntarinaani :D..Eli olen 21-vuotias tyttö/nainen. 10-vuotiaasta ollut ilman ystäviä, ja siitä johtuen on ollut masennusta jne vaihtelevissa määrin .
Olen todella ujo ja arka, joka on varmaankin se syy miksi olen yksin.
Minulle tullaan suht usein juttelemaan (miehet), mutta minä pilaan tietty aina kaiken..Kun olen niin hiljainen. Kukaan ei oikein saa musta irti mitään. Sanon jotain vain jos kysytään, muuten normi keskustelu mun kanssa aivan mahdotonta. En uskalla puhua. Myönnän kyllä yhdeksi syyksi myös sen, että en varmaan kiinnostuisikaan 90 % niistä miehistä jotka on mulle tulleet puhuun. Ainakin 70% on kännissä ja/tai latelee rivouksia sieltä juttujensa keskeltä(siis jotain loukkaavaa esim puhuu mulle ku huoralle!).. ja loput vaikuttaa sellasilta et ne kysyy varmaan jokaselta vastaantulijalta numeroa, et ei oikeasti etsi sitä parisuhdetta, ainakaan pysyvää sellasta, haluu vaan mahollisimman paljon naisia piiriinsä.
Mut siis ujouden lisäksi olen semmoinen noh aika syvällinen ja tykkään mietiskellä ehkä vähän liikaakin asioita..Sit oon vähän sellainen mielikuvitushullu :) Haaveilen paljon..Siksi ehkä vielä olen elossa kun toivoo et haaveet joskus vois toteutua.
Mua ei kiinnosta mitkään meikit ja muoti, tosin meikkaan kyllä ja pukeudun ainakin omasta mielestäni kivoihin vaatteisiin, mut en siis mitenkään jaksais jakaa noita juttuja muiden ihmisten kanssa :D Noh, miespuoliset ei kai ylensäkään noista puhu, mut jos joku nainen haluaisi olla mun ystävä niin noi jutut ei mua siis kauheasti kiinnosta.
Tykkään mm. musiikista ja elokuvista. Ja laittaa ruokaa. Teen lähestulkoon joka päivä kotiruoan ja oon ainakin omasta mielestä hyvä tekeen maukasta ruokaa. joskus kyllä epäonnistuu joku uus resepti, mut harvemmin :)
Olen töissä. Ja nöh, ulkonäosta sen verran, että ihan ihmisen näköinen olen. Siniset silmät ja ruskea tukka :)
Tää viesti ny oli tämmönen päähänpisto, oon kyl ihan tosissani, mut vastailkaa olisko täällä ketään uskaliasta..Ja kaikille siis selvennykseksi siis: Haluaisin viettää joulun esim. tehden ruokaa, elokuvia katsellen ja sit siinä lomassa yrittää ystävystyä. En hae seksiseuraa, joten multa ei irtoo jos joku vaan sitä haluaa. Tarkotus olisi siis vain ihan ystävämielessä viettää joulua/uuttavuotta, ettei tarttis olla yksin! Toki jos tämä henkilö nyt sattuisi olemaan mies ja mukava sellainen, niin en poissulje seurustelua sitten myöhemmin(mut pesää ei edelleenkään irtoa ainakaan vielä pitkään aikaan, uskokaa jo te jotka vaan siihen haluatte tyydystä :D)
Niin ja sinulta en toivo mitään muuta kuin että olisit suht täyspäinen (eli toivottavasti en joudu tapetuksi,vaikka ei se kauheasti haittaisikaan)... Ja muutenkin kiltti mies tai nainen. Ulkonäöllä ei mitään merkitystä ja iällä sen verran, että jos ikä on lähempänä sitä, että voisit olla äitini tai isäni niin mielummin ei. Eli suht oman ikäistä. Hiljaisuus tai joku pelko tms ei haittaa yhtään. Ollaan vaikka koko joulu hiljaa ja täristään yhressä jos ei uskalla puhua, mut kai sekin vois olla aika hauska kokemus :)
Odotellaan vastauksia :)
Seuraa jouluksi ja uudeksi vuodeksi....
34
1850
Vastaukset
- Alkoi pelottaa
Kuulostat mielenvikaiselta, en kyllä taida uskaltaa tulla.
- Anonyymi
No ei kyllä mun mielestä mielenvikaiselta kuulosta. Oikein kivalta tapaukselta vaikutat Miinnimie vaikutat. Toivottavasti löydät tätä tai jotain muuta kautta seuraa. Yksin olisi tosi kurjaa viettää joulua tai uutta vuotta. Jos asuisin Pirkanmaalla, mielelläni tapaisin sut :)
- en uskalla
Eikun yksinäiseltä.....
Mä uskaltaisin mut oon liian vanha ja ei ole rahaa matkustaa nyt minnekkään kun ostin just uuden läppärin. Mut ei hiljaisuus ole huono juttu. Susta saa puheliaan kun löydät jonkun sosiaalisen miehen joka puhuu ja kyselee paljon. Oot varmast tosi kiva tyttö joten toivon et löydät jonkun..
- -.-.-.-
Kuulostaa itse asiassa mielenkiintoiselta, mutta kun olen viettänyt perheen kanssa jokaisen jouluni, niin ehkä vähän kynnystä lähteä... Ja olen kyllä jo 31-vuotiaskin, tosin en ihan tyypillinen menestyjäaikuinen, vaan aika paljon sinun kaltainen tyyppi.
- ....................
Mäkin haluaisin jonkun kanssa viettää joulun. =) Kauheeta, kun tuntuu että kaikki ihmiset katoaa mun elämästä.
- yksi yksin
Ei täällä ketään uskalla tavata. on kaikkee ehdotetu mut ei ketään uskalla lähtee vaikka 200 kilsan päähän tuntematonta tapaamaan. Varsinkaan naiset ei uskalla edes tutustua netissä ensin kirjoittelemalla.
- dfghsdfvg
Kuka hitto lähtisi 200km:n päähän tuntemattoman takia?? Haloo!
- Break away kicks
dfghsdfvg kirjoitti:
Joku, joka on oikeesti yksin jouluna ja pupu puuttuu housuista;)
- käyttäjätuki x
Hei siellä, i.like.you, taisit unohtaa kirjautua sisään ennen viestin lähettämistä!
- riskialtista...
dfghsdfvg kirjoitti:
On riskialtista lähteä noin kauas, mutta eipä siinä mitään menetäkkään jos tilanne tuon sallii. Korkeintaan karaistuu vähän jos ei ketään tapaakkaan.
Kannattaa muuten ennen tuollaista tapaamista niin vaihtaa kuvat ja puhelinnumerot sekä puhua vähän pitempiä aikoja ennen kuin lähtee ketään tapaamaan.
- keljutin
Harmi, jos olisin muutaman vuoden vanhempi ja asuisin jo omillani (olen vasta 19v. poika/mies ja itsekkin hiukan ujo ja hiljainen eikä minulla ole kuin yksi ystävä jota näen aina joskus.), niin varmasti olisin kiinnostunut tulemaan viettämään joulua kanssasi, sillä vaikutat mukavalta ihmiseltä. Tapaisimpa joskus sinun kaltaisen tytön jossain.
Toivon että löydät mukavaa seuraa jouluksi/uudeksi vuodeksi itsellesi. - vinny.
Sanotaanko että olisin varauksella kiinnostunut ideasta, mutta en tiedä uskallanko. Olen myös jokseenkin ujo uusia ihmisiä kohtaan, mutta kuitenkin enemmän yksinäinen kuin ujo. Seura siis kelpaisi.
Eniten kuitenkin tosiaan mietityttää lähteä tuntemattoman luokse mihinkään.. Voisko sut tavata ensin vaikka kahvin merkeissä jossain julkisella paikalla?
Mies, 22v, asun lähellä tamperetta. D: - . . .
Olet kyllä aika samankaltainen kuin mä :) Kyllä mä varmaan uskaltautuisin, mutta asun aika kaukana ja oon nuorempi nainen.
Toivottavasti löydät jonkun, olis kurjaa olla jouluna yksin. On se kurjaa olla jouluna yksin. Ja mähän olen silloin yksin kuten monta edellistä joulua. Tottuuhan siihen..
- . . .
Tää tulee olemaan mun eka joulu yksin ja monta yksinäistä joulua on vielä edessä. Katotaan pärjäänkö :(
- 12+2
Olen 23-vuotias mies Tampereelta ja muuten voisin kyllä harkita asiaa jos vaan olis tarpeeksi rohkeutta moiseen. Olen kyllä itse tähän asti viettänyt kaikki jouluni perheeni parissa ja niin taidan tehdä tänäkin vuonna kun ei oikein toisellakaan tavalla osaa joulua viettää.
- yksinäinen pulsu
Ei naisen tapaaminen voi olla noin vaikeeta. Ei siinä ole mitään uskaltamista kun vaan menee ja tapaa. Jotain puhuttavaakin keksii ihan varmasti. Olette säälittäviä todellakin kun ette yhtä naista uskalla tavata.
- 12+2
No ei se kaikille todellakaan ole helppoa. Helppo se niiden on sanoa joille siinä ei ole mitään ongelmaa.
- ohikulkemas
Niin jos siellä on edes nainen. Ei siitäkään niin kauaa ole kun näilläkin nurkilla mies tuli raiskatuksi..
- Break away kicks
Terve!
Täällä olisi 25 v miekkonen pk seudulta, joka viettää kanssa erittäin yksinäisiä jouluja. Tulen sen verran riikkoontuneesta perheestä, että ei ole tarvinnut hirveästi perheen kanssa joulua viettää. Itse asiassa ne on ihan kauheita=/
En nyt sano, että aloittaja on serial killer... mutta ajatuksena jännä systeemi=)
Onko ketään muuta hullun rohkeaa innostunut ideasta?
Itseäni kyllästyttää yksinäiset joulut jo siihen pisteeseen, että voin ihan hyvin hypätä autoon ja porhaltaa tampereelle joulun viettoon=D
Jos aloittaja on tosissaan, niin voisi kenties harkita myös Helsiinkiin tulemista?=) Maybe?
Suunnitelma kyllä kuullostaa mukavalta ja rauhalliselta joulun vietolta.
Laita aloittaja tänne jtn viestiä, niin laitan vaikka s.posti ositteen sulle. Olisi kiva vähän tutustua ennen kuin hyppää suden suuhun=)- erikoistaajattelua
"Onko ketään muuta hullun rohkeaa innostunut ideasta?"
Tarvitseeko tuohon olla hullunrohkea että menee jonkun kanssa viettämään päivän tai pari?
- .,.,.
Tuohan kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta.
Taisi aloittaja tulla järkiinsä ja unohtaa koko jutun. - tuntematon mies
Harva nainen uskaltaa ottaa kotiinsa tuntemattoman tai mennä tuntemattoman kotiin päiväksi tai kahdeksi. Harva nainen uskaltaa edes kahvilassa tavata sitä tuntematonta ja sit pitäis päättää et viettää joulukin muka yhdessä. Naiset on syystä yksinäisiä ja se syy on se että ei uskalla tavata ketään, ei uskalla puhua ja tutustua tuntemattomalle.
Varmaan aloittaja löytäis seuraa jos menin baariin ja sieltä katsois sopivan miehen. Mut kun sitä jännittää ja on ujo niin ei vaan uskalla. Miksi muka sit uskaltais yhtäkkiä pyytää kotiinsa jonkun tuntemattoman vaikka miehen?
Tää aloittajan ilmoitus on pelkkää huomionhakua. Ensin kannattasi mennä sinne lähibaariin harjoittelemaan tutustumista tuntemattomalle ihmiselle juttelemista ja sit jos sen uskaltaa tehdä niin voi ehkä täällä kysellä ihmisiä kotiinsa.- blastoisemies 31
"Tää aloittajan ilmoitus on pelkkää huomionhakua."
Näinpä. Ei ole vastanut kenellekään mitään, eikä tule vastaamaan.
- Lettukka
Taas joku valopää keksi, onneksi ei ollut kovin monta joka olis kiinnostunut:)
- eipämenetämitään
Erikoista ettei muka olisi monikin innostunut. Eipä tuossa mitään menettäisi jos tekisi väliaikaisen sähköpostin jonka jättäisi tähän ketjuun ja pyytäisi vastausta...
- e57y6h68
Lupaatko antaa, jos tulisin käymään? Olen myöskin yksinäinen, tosin n.30 mies ja puutteessa ja kunnon panot jouluna tekisi gutaa.
- Henkka43
Hei! Vähän vanhakin jo olen. Mutta jos ajatusten vaihtoon tarttisit kaveria niin voitais kyl! Nuorempana olin aikaslailla saman tyyppinen. Enkä vonkaamassa ole!!
- hehheeeeee
Heeiii!!!? :D Se kirjotti ton 2012. :) Mut aina kandee yrittää..
- Hyvinge
Tuliskohan kukaan Hyvinkäälle päin?
- orionin viitta
Tuo on kyllä jo aika harva tahti viestittelyyn, vastaus viestiin yli kahden
vuoden kuluttua.
Mistä päin tänne oikein kirjoitellaan, Pluton kiertoradan
tuolta puoleltako ?- Anonyymi
mikäs kiire tässä ny on....
- Anonyymi
Moikka yksin oon pohjanmaalla vähän ikä ei täsmää olen 56 hoikka raksamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758